Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pitkä siro Suomi tyttö pk-alueella
Banana:
Unohdin mainita että aina kun hän nauttii panemisesta, niin hän laittaa usein silmät kiinni. Luulen että pystyn järjestämään sinulle tapaamisen hänen kanssa missä hän pystyy silloin "huumetesti tikkarilla" osoittamaan että ei taatusti käytä mitään!
Artturi:
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Toukokuu 06, 2025, 23:43:31 ---Luulen että pystyn järjestämään sinulle tapaamisen hänen kanssa missä hän pystyy silloin "huumetesti tikkarilla" osoittamaan että ei taatusti käytä mitään!
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ihmettä juuri luin?
Banana:
--- Lainaus käyttäjältä: Artturi - Toukokuu 07, 2025, 00:27:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Toukokuu 06, 2025, 23:43:31 ---Luulen että pystyn järjestämään sinulle tapaamisen hänen kanssa missä hän pystyy silloin "huumetesti tikkarilla" osoittamaan että ei taatusti käytä mitään!
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ihmettä juuri luin?
--- Lainaus päättyy ---
Edellinen kirjoittaja väitti että tytöllä oli silmät kiinni ihan niin kuin olisi käyttänyt jotain. Minä olen myös käynyt hänen luona, ja muistan tytön numero. Jos tyttö kuulee että joku väittää jotain niin tyhmää että hän käyttäisi jotain "aineita", niin hän haluaa luultavasti kyllä todistaa että sitä hän EI tee. Jos tämä kirjoittaja haluaa, niin tyttö voi aika varmasti nuolaista sellaisen n.s. "huumetesti tikkarin" hänen läsnä ollessa niin että se todistaa että tyttö ei käytä mitään aineita. Snaju?
Artturi:
^joo sinulla on ihan selkeästi homma hallussa ollut ennenkin. Nyt tähän vielä sotketaan huumeet ja sinun vakuutetut huumetestit. Kunnon syöpä olet koko maksullisen seksin piireissä.
Artturi:
^^sun ns. kimppapanoissa on huumeiden käyttöä ollut. Ja huumeita suorastaan tyrkytetty ellei jopa pakotettu palveluntarjoajille Eli hieman outoa, että lähet jopa parittamaan tällä foorumilla jotain seksityöntekijää, jolla on ollut useiden raporttien mukaan kaman käyttöä. Sinäkö nämä huumeet niihin sun pippaloihin hankit ja muillekkin "tuntemillesi" tytöille?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta