Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ulkonaliikkumiskielto  (Luettu 12740 kertaa)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ulkonaliikkumiskielto
« Vastaus #80 : Maaliskuu 27, 2020, 13:06:37 »
^ samaa ihmettelen. Samanlaista sometusta on myös Savon ulkopuolella. Uusimaa on saanut suhteellisesti isomman osan tartunnoista osaksi varmaan myös johtuen siitä, että maan suurin lentoasema sattuu sijaitsemaan täältä, ja korona-alueilta palanneet matkailijat kaikkialta maasta ovat vapaasti päässeet levittämään tartuntojaan uusmaalaisissa liikennevälineissä. Mutta nyt tauti sitten leimataan uusmaalaiseksi ja uusmaalaisten saastuneiden mökkeilijöiden pitää painua koteihinsa..🙄

Poissa Jannikostee

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ulkonaliikkumiskielto
« Vastaus #81 : Huhtikuu 05, 2020, 15:39:51 »
Mä Ohjaan asiakkaat aina eka käsipesulle ja käsien kuivaus talouspaperiin, lisäksi mulla käytössä suihke jota suihkuttelen tapaamisten välissä tai jos itse liikun kotoa jonnekin. Kahvat desinfioin asiakkaiden jälkeen, samoin valonkatkasijan, sälekaihtimien vipun (kirjoitetaanko se edes noin) no anyway, kaikki mihin asiakas tai minä koskemme tapaamisen aikana.

Eikä halata lopussa, suosin takaapäin asentoa :)
En tapaa askakkaita jos ovat kipeitä. Sehän nyt on sanomattakin selvää.
Mun sosiaaliset kontaktit on aika pienet, käyn tallilla heppailemassa ja lähikaupassa. 😁

Itä-Tampereella toimin :)
"mä en päästä sua kotiin ennen kun olet lauennut"
Itä Tampere.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ulkonaliikkumiskielto
« Vastaus #82 : Toukokuu 09, 2020, 12:03:31 »
Tunnelbana pojkar, A. Tegnell ja THL-Mikahan voisivat tatuoida pohkeisiinsa toistensa kasvokuvat.
Takkuiset hiukset rinnoillasi