Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?  (Luettu 15075 kertaa)

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #80 : Maaliskuu 30, 2020, 21:39:18 »
^ Ai, eiks teillä ollukaan niitä laskuja ja menoja maksettavana?  ::)

Me elämme selvästi eri maailmoissa tässä skenessä, sama hintanapina ja mukatietoisuus kaikkien tilanteesta vuosikymmenestä toiseen.

Olen vilpittömästi pahoillani heidän puolestaan, joiden tilanne on se että edes alennukset ei auta vaan joutuu uhraamaan terveytensäkin - jos sitä enää edes on jäljellä - luopumalla suojaseksistä. Voin vain kuvitella, millaisia ne miehet ovat, jotka heidän palveluksiinsa hakeutuvat ja olla kiitollinen omasta asiakaskunnastani.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #81 : Maaliskuu 30, 2020, 21:41:18 »
Kiva huomata että tästäkin on keskustelu :D

Multa kysyttiin tässä muistaakseni eilen, että laskeeko korona mun hintoja. Oon samoilla linjoilla muiden tyttöjen kanssa: Eivät laske. Hintani pysyvät samana tästäkin huolimatta :)

Itselläni on kaikissa työkuvioissa keikat vähentyneet, mutta onneksi on säästöjä ja netissä pientä bisnestä niin talous ei kärsi onneksi. Joten en koe tarvetta alentaa hintoja, jotta saisin enemmän keikkoja. Maailmani ei tähän kaadu ja toivon, ettei kenenkään muunkaan!

Enkä muuten suosittele kenellekään hupakolle tinkimään omista rajoistaankaan! toivon todella, ettei kukaan joudu ahdinkoon :(
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #82 : Maaliskuu 31, 2020, 08:13:38 »
Liikuttavan herkkä keskustelu. Ei mulla muuta nyt.  ::)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #83 : Heinäkuu 18, 2021, 11:35:35 »
Jenkeissä Fauci sanoo, että isorokosta ei oltaisi päästy jos rokotevastaiset viestit olisivat leviinneet yhtä tehokkaasti kuin nykyään somealustoilla. Varmaan näin. Lähipiirissäkin on joitain rokotevastaisia, näitä ei enää kutsuta yhteisiin tilaisuuksiin. Teho-osastoilla olevat koronapotilaat ovat nykyään vain rokottamattomia.

Muotoillaan jatkokysymys aloitukselle, että saavatko täysrokotetut alennusta😊
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #84 : Heinäkuu 18, 2021, 11:39:10 »
Muotoillaan jatkokysymys aloitukselle, että saavatko täysrokotetut alennusta😊
Kyllä mun mielestä ainakin pitäisi saada. Plus vielä siitä, että on ollut vastuuntuntoinen ja muutenkin fiksu.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #85 : Heinäkuu 18, 2021, 13:56:54 »
Jenkeissä Fauci sanoo, että isorokosta ei oltaisi päästy jos rokotevastaiset viestit olisivat leviinneet yhtä tehokkaasti kuin nykyään somealustoilla. Varmaan näin. Lähipiirissäkin on joitain rokotevastaisia, näitä ei enää kutsuta yhteisiin tilaisuuksiin. Teho-osastoilla olevat koronapotilaat ovat nykyään vain rokottamattomia.

Muotoillaan jatkokysymys aloitukselle, että saavatko täysrokotetut alennusta😊

;D
Rokotetodistus vaan mukaan...
Extra-maksulla panot myös rokottamattomille?
Noh, se riittää mulle et otan itse rokotukset.

Hyvä nosto kyllä tässä vaiheessa, kun tuo eka korona-kevät oli ohi, niin alkoi yksi mun uran vilkkain puoli vuotta, ja sama näyttää tapahtuvan nyt.
En olisi uskonut että noin voi käydä koronan seurauksena. :o
Jotkut sitä vähän ennustivat, mutta en silloin oikein ymmärtänyt logiikkaa. En ehkä oikein ymmärrä vieläkään, mutta jostain syystä nyt vaan nää kesät on jopa poikkeuksellisen vilkkaita. Oisko sitten ollut viime kesänä "patoutunut kysyntä" ja tänä kesänä ehkä juurikin rokotukset.
Mutta ei muuta kuin horot hommiin, nyt pannaan! :behind:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #86 : Heinäkuu 18, 2021, 17:41:28 »
Viime aikoina turistien määrä on ollut sen verran isossa nousussa, että hiki hatussa ”joutuu” paiskimaan töitä.  :behind:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #87 : Heinäkuu 19, 2021, 09:15:05 »
Joo nyt on niin paljon koronaturhautuneita turskia, että voisi oikeastaan nostaa vähän hintoja.
Eläkkeellä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alentaako korona hintaa ja nostaa palveluntarjoajien määrää?
« Vastaus #88 : Heinäkuu 21, 2021, 16:34:32 »
voi nostaa tarjoajien määriä kun porukka jää työttömäksi etc jopa suht stabiililla kinky rintamalla näkynyt muutamia uusia nimiä joku mietti kysyntä piikkiä ei se minusta ihme ole kun miettii että mm viron matkat oli käytännössä jäissä aika moni siinä viinan ja tupakan lisäksi pildeä osti
kysyvälle vastataan