Hintani ei laske, voi olla että nousee, joten kipinkapin ostoksille!
Uutiset:
Vikke1967
Kelpo kaveri
Itse en tällä hetkellä tarjoa suutelua, joten siitä syystä olen alentanut gfe-palveluiden hintaa. Ns. suoran toiminnan jutut (ei gfe) pysyvät ennallaan. Valikoimasta on myöskin poistunut kaksi extraa. Suutelua ja laajempia extrapalveluita tarjolla jälleen tilanteen rauhoituttua.
Venla

Foorumihierarkian huipulla
Itse en tällä hetkellä tarjoa suutelua, joten siitä syystä olen alentanut gfe-palveluiden hintaa. Ns. suoran toiminnan jutut (ei gfe) pysyvät ennallaan. Valikoimasta on myöskin poistunut kaksi extraa. Suutelua ja laajempia extrapalveluita tarjolla jälleen tilanteen rauhoituttua.
Tuolla ei ole mitään merkitystä suuteletko vai et,riittää muutama minuutti samassa tilassa sen turskan kanssa jolta räkä lentää samalla kun lasti lähtee.
Vieras0087

Nauttii muiden arvostusta
Hintani ei laske, voi olla että nousee, joten kipinkapin ostoksille!
.
Vieras0076

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0106

Näyttää hyvää esimerkkiä
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
glory hole!

Vieras0059

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kesava

Waterman2

Näyttää hyvää esimerkkiä
Koronan kaataja
Tehkää joku palveluntarjoaja, vaikkapa ylläpitäjä Nina, pleksistä glory hole!
Molemmat kun käyttää vielä kumia, niin lähikosketuspinta jää minimaaliseksi ja tatsi on aika aito.
Vieras0076

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ostajan näkökulmasta olisi hienoa jos alalle eksyy uusia hyvällä asenteella töitä tekeviä hupakkoja.
En usko, että hinnat laskee, tosin en myöskään usko hintojen nousuun. Jos hinnat euroaikana ovat pysyneet käytännössä samoina, reaalisesti inflaatio syönyt hinnoista kohtuu merkittävän siivun.
Vieras0087

Koronan kaataja
Tehkää joku palveluntarjoaja, vaikkapa ylläpitäjä Nina, pleksistä glory hole!
Molemmat kun käyttää vielä kumia, niin lähikosketuspinta jää minimaaliseksi ja tatsi on aika aito.
A-tyyppisen sen sanoi. Tosiaan glory hole on ratkaisu koronaseksiin. Eikä tarvitse olla huolissaan, jos naama ei miellytä.
Rahamies
Kelpo kaveri
Vieras1703

Miksi eskortit ei suutelemisesta muuten pidä? Luulis että pussailuun on matalampi kynnys kuin ottaa munaa pilluun.