Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Nummela punapää
AnttiS82:
Millanen vartalo kyseisellä PT:llä on, onko liikunnallinen ja hoikka vai pyöreämpi? 🙂
velihopea:
Ihan herkästi en näitä negarapsoja kirjoittele, mutta nyt vituttaa sen verran, että antaa mennä.
Tämä muikkeli on nyt oharoinut meikäläisen kahteen kertaan. Tavattiin kuitenkin kerran ja ilmeisesti oli kivaa molemmilla. Tokalla kerralla tuli muka-hyvä selitys ja sovittiin uusi aika pienellä hyvityksellä. No kolmannenkin ajan tämä ämmä oharoi. Molemmilla kerroilla sama kaava, luuriin ei saa mitään yhteyttä koko tapaamispäivänä. Peruutusviestiä ei tule vaikka aikaa on tuntikausia. Itse näissä aina laitan varmistusviestin hyvissä ajoin ja jos syytä peruuttaa, teen senkin tunteja ennen.
Ekalla kerralla oli ihan kivaa, mitä nyt kiinnitin huomiota aika sotkuiseen kylppäriin. Paljon siivottomampi kuin omani, enkä ole itsekään mikään siisteyden sipuli, poikamies kun olen.
Em. seikat viittaavat joihinkin ajan- tai elämänhallintaongelmiin. Omalta osaltani käynnit jäivät nyt yhteen. Jokainen voi itse päätellä, paljonko aikaa ja rahaa tällaiseen kannattaa käyttää. Uppoaa se pillukioskikin, jos ei asiakkaista huolehdita. Ei näin mikään bisnes etene.
Artturi:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Toukokuu 19, 2025, 19:26:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Avaruusmies - Huhtikuu 29, 2025, 18:48:14 ---Suosittelen lämpimästi.
Paras suikkari mitä pitkään aikaan on tullut koettua.
--- Lainaus päättyy ---
Allekirjoitan tämän.
Oikein mukava tapaus, menen uudestaankin.
Eli suositus.
Kuvat naapurissa pitävät paikkansa.
--- Lainaus päättyy ---
Enton rapsoihin ja naismakuun voi luottaa, joten meneepi harkintaan. Kiitos. :headbang:
perasmies:
puhelimella oli vaikeuksia saada kiinni,mutta kun sain niin saatiin asiat sovittua.ei muuta kuin pelipaikalle ja auto parkkiin
parin minuutin odotus ja tultiin hakemaan.oikein soivan näköinen runko.upeat tissit,tosin hiemant kovat silarit.
takapuoli aivan mahtava.suihinotto oli loistava,kuin myös itse aktikin.oli mukana hyvin.tuntui jopa siltä että tykkää
panemisesta.menen käymään uudestaankin.oli kivaa.kiitos.
sää helteinen.
Lantti09:
Emppu on helposti tavoitettava nainen, edellisenä iltana sovittiin seuraavan päivän aamutreffit. Paikalle helppo päästä. En ryhdy touhujamme sen enempää avaamaan mutta nainen tietää mitä tekee, nauttii miehen seurasta ja on miellyttävää seuraa muutenkin. Kun harvakseltaan käyttää pt palveluja niin ilo treffata Empun kaltainen nainen. Eiköhän me treffata toistekin :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta