Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kokemus kieli-/huulilävistyksistä
potrator:
Näin viattomana sieluna, en koskaan ole päässyt kokemaan suihinottoa jossa antavalla puolella on läväreitä. Tämä on alkanut kiinnostamaan, joten suositelkaa (tai ilmottautukaa) PT:t joilta näitä läväreitä löytyy. Ei tarvitse rajoittaa pääkaupunkiseutuun, vaan koko Etelä-Suomi on reilua riistaa.
Hupi:
Ei ole kokemuksia pt:istä joilla lävistyksiä, mutta kielilävistykset jossa on pallo tuntuu kyllä kivalta aisan varressa.
:inlove:
Livya:
Mulla on kielikoru ja siitä on kyllä tykätty tosi paljon. Jossain vaiheessa oon vähän miettinyt Lahdessa keikan heittämistä, mutta se on vielä suunnittelu asteella. 😊
Tunnustautuja:
--- Lainaus käyttäjältä: Livya - Huhtikuu 27, 2025, 17:07:29 ---Mulla on kielikoru ja siitä on kyllä tykätty tosi paljon. Jossain vaiheessa oon vähän miettinyt Lahdessa keikan heittämistä, mutta se on vielä suunnittelu asteella. 😊
--- Lainaus päättyy ---
Joudut päivittämään oma tekstin🧐
Livya:
--- Lainaus käyttäjältä: Tunnustautuja - Huhtikuu 27, 2025, 17:23:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Livya - Huhtikuu 27, 2025, 17:07:29 ---Mulla on kielikoru ja siitä on kyllä tykätty tosi paljon. Jossain vaiheessa oon vähän miettinyt Lahdessa keikan heittämistä, mutta se on vielä suunnittelu asteella. 😊
--- Lainaus päättyy ---
Joudut päivittämään oma tekstin🧐
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs sinne pitäisi päivittää ja minkä oma tekstin? 😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta