Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: KuumaNainenKouvola  (Luettu 199 kertaa)

Poissa jak.e

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
KuumaNainenKouvola
« : eilen kello 13:07:33 »
Kyläilemässä käyty , Nimimerkillä MarinHotti , ilmo löytyy s&t .

Paikka , yksityisasunto , siisti ja puhdas sellainen . Kuvat&ikä , no osuu tai ei niin vastassa ei ollut millään tavalla pettymys . Heti alkuun hieronta puhtaan pyyhkeen päällä , oli tässä vaiheessa jo vaatteensa riisunut mistä pisteet ainakin itseltä , ihan ok timmissä kunnossa . Hieronta oli aikas napakkaa , tosin olisi voinut omasta puolesta kestää hieman pidempään .
Itse hommat ei tuottaneet pettymystä , hyvinkin aidon oloisesti oli puuhassa mukana , eikä lutrannu alapäätä liukkarilla tunnottoman liukkaaksi . Suihkuunkin pääsi . Asunnon ulko-ovi näkyy suoraan vastapäiseen kerrostaloon mikä on hyvä huomioida jos on jollain tarvetta käydä salaisesti visiitillä .

Itse olin jo päättänyt että ns.thai tytöt vartin vemputuksineen on ns.nähty , niin tällä kertaa poikkeus jopa jollakin tasolla kannatti tehdä , ajasta ei ollut alunperinkään mitään juttua , tarjolla ei kaiketi ole kuin ns.koko setti normaaliin hintaan (3x50). Ei siitä huono maku jäänyt vaikka hieman pidempääkin olisi voinut hoito kokonaisuudessaan kestää .

Vaikka ei ollut tällä kertaa mikää rehevä kuvista täysin poikkeava alle vartin vatkuttaja , niin jatkossakin suosin etupäässä ns.kotimaisia palveluntuottajia...