No tota, mun mielestä tässä on jäänyt nyt ketjun kysymyksestä yksi olennainen vastaamatta Arvoisalle Mmeoww:lle.
Eli tästä on olemassa taipumus/fetissi/perversio jonka esimerkiksi itse omaan. Koska olen jo vanha koira 50+ ja elänyt ihan koko aikuisikäni aiheen piirissä, kahdessa pitkässä suhteessa enkä koskaan ostanut palveluna, niin kerroin vain mitä se on pitkässä suhteessa. Eli minulla on erittäin vahva halu olla vahvan, sadistisen, ilkeän ja jopa julman Naisen lelu johon Hän kokeilee ja toteuttaa halujaan. En välttämättä tai edes useinkaan nauti siitä mitä minulle tehdään vaan siitä, että minut saadaan kestämään se ja vastapuoli/vastapuolet (on ollut myös Bull mukana) saavat häväistyksestäni ja kärsimyksestäni vahvan seksuaalisen nautinnon. Uusista tilanteista ja asioista en ole koskaan oppinut nauttimaan, ja monesti eka kerta on lattea. Mutta se nautinto tulee minulle jälkikäteen. Kun tilanne toistuu, niin sisäinen nautinto alkaa kasvaa. Tarpeeksi toistuessaan nöyryytykset ja kivuliaat tilanteet keräävät omaa nautintoani kun toinen kehittyy ja Hänen nautinto kasvaa sekä jalostuu. Näin "vapaat kädet" on mielestäni aina pitkä tie. Nykyään esimerkiksi penishäkki ja pissapottana oleminen on jo itseisarvollista. Saan niistä nautintoa sellaisenaan, mutta saan niistä sisäisen orgasmin jos Nainen itse kiihottuu niistä vahvasti. Koska tässä nyt täytyy huomata, että perusluonteeltani olen siis pelkästään nöyryytysfriikahtanut runkkari. Niin matkani nautiskelevaksi masokistiksi on ollut pitkä ja kivinen. Tästä suunnaton kiitos molemmille Exälleni. Kuitenkaan en ole ostanut koskaan palvelua koska ajatus siitä, että Nainen palvelisi minua on seksuaalisesti erittäin epäkiihottava. Mutta nykyään ollessani vanha ja vähän jopa lihava, tiedostan etten ole enää kovinkaan kiihottava. Siksi nämä jutut ovat oikeastaan jääneet vain pieniksi runkkaus muisteloiksi. Olen Heidän Vapaissa Käsissään kuitenkin saanut kokea jo niin paljon, niin valtavan paljon.
Ei minulla muuta. Hyvää kesää kaikille.