Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dominan "vapaat kädet"  (Luettu 3770 kertaa)

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dominan "vapaat kädet"
« Vastaus #40 : Huhtikuu 29, 2025, 16:46:57 »
Jotain ihan aloittelijaa voi tuollaiset paketit palvella. Muuten tuntuu siltä, että ei haluta käyttää mielikuvitusta jokaisen asiakkaan kohdalla. Hinnoittelulla vielä halutaan ohjata niihin. Onkohan vielä pullakello soimassa sen merkiksi, missä kohtaa aina vaihdetaan aktiviteetti.

Todetaan nyt, että Cleo on kovan luokan ammattilainen ja on ollut alalla monta vuotta.
Paketit eivät ole aloittelijoille, vaan tarjolla on paketteja, joita aloittelijan ei edes kannata harkita.

Cleo on ollut myös yksi dominapartiesien vetäjä ainakin vuodesta 2012.
https://dominaparties.co.uk/

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Huhtikuu 29, 2025, 17:09:09 »
aloittelioita lähinnä ajattelinkin kuitenkin turvasana on aina mukana jos joku juttu onkin liikaa.

ajansäästöä molemmin puolin ja uskon että pakettiin saa suht halvalla vaikka 1 helposti

toteutettavan lisän kun kysyy ikinä mikään systeemi ei ole täydellinen.
kysyvälle vastataan

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Huhtikuu 29, 2025, 21:24:11 »
Jotain ihan aloittelijaa voi tuollaiset paketit palvella. Muuten tuntuu siltä, että ei haluta käyttää mielikuvitusta jokaisen asiakkaan kohdalla. Hinnoittelulla vielä halutaan ohjata niihin. Onkohan vielä pullakello soimassa sen merkiksi, missä kohtaa aina vaihdetaan aktiviteetti.

Todetaan nyt, että Cleo on kovan luokan ammattilainen ja on ollut alalla monta vuotta.
Paketit eivät ole aloittelijoille, vaan tarjolla on paketteja, joita aloittelijan ei edes kannata harkita.

Cleo on ollut myös yksi dominapartiesien vetäjä ainakin vuodesta 2012.
https://dominaparties.co.uk/

Tarkoitin paketteja yleistasolla. Jos ei oikein tiedä, mitä haluaa, niin sellaisia on helpompi shoppailla. Ja minusta paketti on paketti oli se sitten kuinka rankka tahansa.

Paikalla Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Heinäkuu 27, 2025, 14:13:34 »
No tota, mun mielestä tässä on jäänyt nyt ketjun kysymyksestä yksi olennainen vastaamatta Arvoisalle Mmeoww:lle.

Eli tästä on olemassa taipumus/fetissi/perversio jonka esimerkiksi itse omaan. Koska olen jo vanha koira 50+ ja elänyt ihan koko aikuisikäni aiheen piirissä, kahdessa pitkässä suhteessa enkä koskaan ostanut palveluna, niin kerroin vain mitä se on pitkässä suhteessa. Eli minulla on erittäin vahva halu olla vahvan, sadistisen, ilkeän ja jopa julman Naisen lelu johon Hän kokeilee ja toteuttaa halujaan. En välttämättä tai edes useinkaan nauti siitä mitä minulle tehdään vaan siitä, että minut saadaan kestämään se ja vastapuoli/vastapuolet (on ollut myös Bull mukana) saavat häväistyksestäni ja kärsimyksestäni vahvan seksuaalisen nautinnon. Uusista tilanteista ja asioista en ole koskaan oppinut nauttimaan, ja monesti eka kerta on lattea. Mutta se nautinto tulee minulle jälkikäteen. Kun tilanne toistuu, niin sisäinen nautinto alkaa kasvaa. Tarpeeksi toistuessaan nöyryytykset ja kivuliaat tilanteet keräävät omaa nautintoani kun toinen kehittyy ja Hänen nautinto kasvaa sekä jalostuu. Näin "vapaat kädet" on mielestäni aina pitkä tie. Nykyään esimerkiksi penishäkki ja pissapottana oleminen on jo itseisarvollista. Saan niistä nautintoa sellaisenaan, mutta saan niistä sisäisen orgasmin jos Nainen itse kiihottuu niistä vahvasti. Koska tässä nyt täytyy huomata, että perusluonteeltani olen siis pelkästään nöyryytysfriikahtanut runkkari. Niin matkani nautiskelevaksi masokistiksi on ollut pitkä ja kivinen. Tästä suunnaton kiitos molemmille Exälleni. Kuitenkaan en ole ostanut koskaan palvelua koska ajatus siitä, että Nainen palvelisi minua on seksuaalisesti erittäin epäkiihottava. Mutta nykyään ollessani vanha ja vähän jopa lihava, tiedostan etten ole enää kovinkaan kiihottava. Siksi nämä jutut ovat oikeastaan jääneet vain pieniksi runkkaus muisteloiksi. Olen Heidän Vapaissa Käsissään kuitenkin saanut kokea jo niin paljon, niin valtavan paljon.

Ei minulla muuta. Hyvää kesää kaikille.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista