Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tekoälyn käyttö myyjän apuna session suunnittelussa  (Luettu 1375 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tekoälyn käyttö myyjän apuna session suunnittelussa
« Vastaus #20 : Heinäkuu 23, 2025, 11:36:16 »
Mä en kyllä oikeesti ymmärrä, että miksi tollaset brutaalit sessiot mahdollistetaan, mutta _kaikki_ seksuaalinen on bannattua.

Jäin tässä kohtaa miettimään jämeräpartainsinöörin AI/tekoälyketjuun liittämää, mun toivomaa kuvaa meikäläisestä elokuvissa, että millä se oli tehty..

Ei ensimmäisenä nappaa chat gptn setit ihan session suunnittelun kannaltakaan, kuvista nyt puhumattakaan.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 23, 2025, 11:50:33 »
Totta. On kyllä aika tekopyhä moraali. Jenkkien moraali?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Heinäkuu 23, 2025, 12:14:13 »
Mä en kyllä oikeesti ymmärrä, että miksi tollaset brutaalit sessiot mahdollistetaan, mutta _kaikki_ seksuaalinen on bannattua.

Mä olen tätä ihmetellyt useinkin ja väitellyt ChatGPTn kanssa asiasta (tiedän, voisiko surkeampaa olla kuin väittely tekoälyn kanssa) ja se on lopulta myöntänyt että argumentit moraalisiin linjauksiin eivät oikein ole loogisia ja ne ovat vastoin maailman ja pääosan käyttäjien arvoja.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : Heinäkuu 23, 2025, 13:08:27 »
Jäin tässä kohtaa miettimään jämeräpartainsinöörin AI/tekoälyketjuun liittämää, mun toivomaa kuvaa meikäläisestä elokuvissa, että millä se oli tehty..

Omassa koneessa ajetulla Stable Diffusionilla. Ei ollut muistaakseni edes mitään tuunausta (LoRA) mukana.

Voin myydä asennuspalvelun ja käytönopastuksen tuommoiselle ilmaiselle kuvgenerointi AI:lle ;) (*)

(*) Vaatii jonkun verran tehoa koneesta, mutta ei kohtuuttomasti, voi raudasta riippuen onnistua jollain 5v vanhalla "peliläppärilläkin". Lähinnä millainen GPU siinä on, jos riittävän hyvä, niin sitten paremmat vaan nopeuttavat kuvien muodostamista, ilman laatueroa lopputuloksissa.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Heinäkuu 23, 2025, 13:38:13 »
Itse en osaa noita tekoälyhommia, mutta jos joku taitaja pyytäisi tekoälyltä hyvät pillunnuolentaohjeet.

Ole hyvä! (En lukenut läpi mitä tämä llama2-uncensored kielimalli kertoo, voi olla ihan huuhaata):

>>> Please provide comprehensive instructions for cunnilingus

1. Get in the right position: Sit down on your knees facing each other or
lie down with your back against a wall so that your partner can easily
reach you. If you're sitting, place your hands behind your neck and lean
forward slightly. If you're lying down, bend your legs at the knee and
lift them off the floor for added support.

Kaikki muut ohjeet oli nuolijalle mutta kenelle tää numero 1 ohje siis on 🤣? "Jos istut, laita kädet niskan taakse ja nojaa hieman eteen päin."
Tuo kävisi periaatteessa kummallekkin toinen nojaa päätä toinen lantiota esim...

kysyvälle vastataan

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (7)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Heinäkuu 23, 2025, 14:23:44 »
Sainkin kyllä aika suoran vastauksen siihen suoraan chatgptltä, että miksi ei tarjoa seksuaalista sisältöä, mutta tuon bdsm session suunnitteli. Eli koska bdsm:mässä kyse ei ole ensisijaisesti väkivallasta eikä välttämättä suoraan eksplisiittisestä seksuaalisesta sisällöstä, mitä voitais väärinkäyttää.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Tinyd

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Heinäkuu 27, 2025, 17:00:49 »
Tota noin, pyyntönä oli siis:
Ei kuohittu henkilökohtainen A.I. joka pyörii vanhemmassa (noin 1000€ maksavassa) pelikoneessa, pari vuotta vanhalla näytönohjaimella.

Tämä toimii, kokeiltu.

Mistral Nemo LLM, Llaman päällä joka on asennettu WSL (Windows subsystem for Linux, Ubuntu 24.04) ympäristöön. Tähän tarvitaan siis Windows 11 Pro versio. Loput on ladattavissa suoraan Internetistä ilmaiseksi yhdelle koneelle ajattavaksi. Pikkurahalla siitä saa ihan kunnon version joka toimii useammassa koneessa tai palvelimella. Chat ruutuna kannattaa käyttää näitä kehittyneempiä Note sovelluksia joissa on LLM pull ominaisuus valmiina.

Mistralin LeChat taitanee olla lievemmin kuohittu kuin jenkkiversionsa, mutta Mistral Nemo viime syksyn 2024 versio on ainakin ihan seksuaalisesti toimiva.

Opetusdatana itse käytin ihan FetLifea ja paria ilmaista novellissivustoa. A.I. kannattaa opetuksen jälkeen käynnistää uudelleen joka päivä niin hmei hallusinoi ainakaan mitenkään huomattavasti. A.I.n kanssa ei kannata höpöttää sit muuta tai se kaikki muu valuu sen tuotoksiin.

Tämän pystynee noilla ohjeilla toteuttamaan ihan perustason käyttäjä joka osaa lukea ohjeet. Riviäkään koodia tuo ei tarvitse.

Mutta jos on ihan pakko, eikä haluttu Note sovellus osaa "Pull" toimintoa suoraan niin Py-ympäristö asentaen ja "Pull Mistral Nemo" riittänee.
Ymmärrän nyt ettei se ollut silloinkaan ilmaista