Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dominan "vapaat kädet"  (Luettu 259 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Dominan "vapaat kädet"
« : tänään kello 09:21:40 »
Mun rapsaketjusta siirrän tänne tällaisen ketjun, minne voi tulla jakamaan sessiokokemuksia dominan kanssa. Hyviä ja huonoja puolia, tai ihan mitä vaan, mistä haluaa jakaa 💌

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dominan "vapaat kädet"
« Vastaus #1 : tänään kello 09:36:25 »
En tiedä mitä vapaat kädet tarkoittavat. Mielestäni jos tehdään jotain normaalista poikkeavaa, kuten pepun läpsiminen kämmenellä, pitää hankkia suostumus joko etukäteen ja session aikana.

Helppo esimerkki, en ollut antanut suostumusta kelmutukseen. Siitä huolimatta minut kelmutettiin niin tiukasti, että lopussa hengitykseni alkoi salpautua. Samassa sessiossa alapääni ja rintani saivat massiivisen kynttilävahakuorrutuksen. Lupa oli korkeintaan tiukkukynttilän käyttöön takapuolen alueelle. Vahan poistaminen session lopussa suihkussa oli erittäin hankalaa ja kesti ylimääräiset kymmenen minuuttia.

Dominalla näytti olevan myös periaatteena, että minun olisi pitänyt käyttää turvasanaa punainen jo siinä vaiheessa kun en tarkalleen tiennyt mitä oli odotettavissa.

Paikalla Miira N

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : tänään kello 09:56:49 »
Luulin ketjun nimestä, että tässä puhutaan siitä, kun asiakas joskus toivoo, että "tee mitä vaan, sulla on ihan vapaat kädet" ja palveluntarjoajalle se on aina vähän hankala paikka. Kuten yllä vähän sivutaan niin, se "vapaat kädet"-skenaario voikin toisessa tilanteessa tarkoittaakin asiakkaan kannalta epämiellyttävää tilannetta ja siksi PT'n pitää lähteä miettimään miten saa asiakkaasta tiristettyä ensin muutama lause liittyen rajoihin ja mieltymyksiin  :whipping:
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : tänään kello 11:17:55 »
Tämä ei koske pelkästään dominoiden käsiä, vaan yleisemmin leikkisessioita. Itse en lähde leikkiin, jos toinen ei osaa kertoa rajojaan (tee mitä vaan), koska silloin en tiedä mihin olen saanut suostumuksen. Tarkoittaisi sitä, että joutuisin sanoittamaan etenemisen ja koko ajan varmistelemaan, että onhan tämä ok ja se syö minun nautintoa ja intensiteettiä sessiosta.

Yllätyksellisyys on usein hauskaa, mutta yllärit tulee rakentaa suostumuksen sisälle. Miellyttäviä yllätyksiä on vaikea tehdä, jos rajoja ja mieltymyksiä ei ole käyty läpi.

Pidemmissä suhteissa, missä toisen rajat, mieltymykset ja ominaisuudet on selvillä, on mielestäni mahdollista mennä yleisemmällä suostumuksella. Syvä luottamus siihen, ettei toinen tee pahaa ja toisaalta siihen, että toinen kykenee liikennevaloilla pitämään intensiteetin itselleen sopivana kun liikutaan rajojen läheisyydessä.

Miten sitten osaa kuvailla rajojaan ja mieltymyksiään, jos aloittelevana liikenteessä? Jonkinlainen maistelumenyy?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : tänään kello 11:27:29 »
Luulin ketjun nimestä, että tässä puhutaan siitä, kun asiakas joskus toivoo, että "tee mitä vaan, sulla on ihan vapaat kädet" ja palveluntarjoajalle se on aina vähän hankala paikka.

Varmaan kannattaa etukäteen miettiä valmis sessiokonsepti, jossa on 5 - 6 vaihtoehtoa.
Sitten kysytään, käykö sylkeminen, käykö tukistaminen, saako jäädä jälkiä jne.?
Näihin luultavasti vastataan kyllä, sitten sessiossa toteutetaan osa vaihtoehdoista.

Itse olen joskus kysynyt tutulta dominalta, onko jotain eritystä, mitä hän haluaa toteuttaa. Jos teema sopii minulle, niin sitten se toteutetaan.

Paikalla orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 13:33:44 »
Oikeasti vapaat kädet EI toimi edes vakisuhteessa. mutta lyhytkin kysely / juttelu tiukoista

rajoista avaa jo paljon. sitten 3 vaiheen liikennevalot joka on PARAS koska ei pilaa fiilistä

jatkuvilla katkoilla. kun oranssi on sanottu joko vaihdetaan tekemistä tai kevennetään.

vanhemman mallin punainen on lähinnä hätätilanteeseen ja vielä satunnais setissä voi

väläyttää vihreääkin joka tarkoittaa nyt lisää forssia tms. ammattilainen voi venyttää rajaa

mutta se tarkoittaa sitten että tietää mitä tekee...
kysyvälle vastataan

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (54)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : tänään kello 14:40:14 »
En tykkää siitä jos sanotaan:"tee mitä haluat."

Itse olen hyvin monipuolinen ja luova seksuaalisuuden suhteen.
Siitä huolimatta haluan tehdä sessioita missä asiakkaan rajat on tiedossa.

Silloin kun ostetaan palveluita, asiakas kertoo mitä haluaa ja palveluntarjoaja antaa vastauksen pystyykö toteuttamaan. Jos ei niin mitä jätetään pois ja mitä otetaan mukaan.
Mieluummin vielä kirjallisena.

Tavallaan tässä rikotaan illuusiota hallittuna ja alistettuna olemisesta.

Oman selustan turvaaminen on yksi, minkä takia en tee tyylillä "vapaat kädet"
Näyttöä pitää olla jälkeenpäin että nämä asiat tilattiin ja nämä tehtiin.
Vaikka yrittää parhaansa niin ei tarvitse olla kuin yksi tyytymätön asiakas joka jälkeenpäin nostaa metelin ja pahimmassa tapauksessa syytteen siitä mitä on tapahtunut.
Silloin jos en pysty näyttämään miten tilattu esim piiskaus, se on silloin pahoinpitely, sitominen on vapauden riisto, strapon muuttuu raiskaukseksi.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #7 : tänään kello 16:22:42 »
"Tee mitä haluat" on laiskan subin tai leikkikumppanin yritys vältellä aitojen toiveidensa miettimistä ja sanoittamista ääneen. Vaarallinen lause molemmille.
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Paikalla orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 17:24:25 »
"Tee mitä haluat" on laiskan subin tai leikkikumppanin yritys vältellä aitojen toiveidensa miettimistä ja sanoittamista ääneen. Vaarallinen lause molemmille.

itse törmäsin tuohon kinkysivustolla moni 18v kun hanki ILMAISTA  dominaa niin tuo oli vakilause

ilmoituksissa. toki kilpailu oli kova ja siksi luotiin kuva että ok ihan mitävaan ja kokemusta on

tästähän seurasi kaikkea tyyliin,alan nyt lämmittelemään hiukan PUNANEN mitä sunhan piti olla

kokenut maso. niin netissä domina anto 100 iskua... kai myös toisinpäin niin että lähes kokematon

keski-ikäinen nainen haki vaan siivojaa tms itselleen ja subi sitten pettyi...
kysyvälle vastataan

Paikalla orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : tänään kello 17:29:30 »
Silloin kun ostetaan palveluita, asiakas kertoo mitä haluaa ja palveluntarjoaja antaa vastauksen pystyykö toteuttamaan. Jos ei niin mitä jätetään pois ja mitä otetaan mukaan.
Mieluummin vielä kirjallisena.

Tavallaan tässä rikotaan illuusiota hallittuna ja alistettuna olemisesta.

Totta mutta varsinkin kun ollaan maksupuolella on hyvä että on kartoitettu suht tarkkaan.

luotan kyllä että ammattilainen osaa luoda fiiliksen ja pienillä ylläreillä luo sen kuvan

se että kun ollaan paikalla ja kellokäy ei ole hyväkohta kysyä mitäs haluat...
kysyvälle vastataan

Paikalla samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #10 : tänään kello 17:45:27 »
Mä en nyt oikein tiedä pitäisikö minun copy - pasteta toisesta narusta tänne kirjoittamani teksti vai mikä tässä homman nimi? Ei siinäkään oikein ole järkeä. Tuli kerrottua, mitä oli kerrottavaa ja tuntuisi hassulta kirjoittaa sama tänne uudestaan. No eipä se niin tärkeätä ollut.