Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiitosviestit PT:lle  (Luettu 494 kertaa)

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kiitosviestit PT:lle
« : eilen kello 21:39:31 »
Täällä on eri ketjuissa sivuttu asiaa kiitosviesteistä. Saako niitä lähettää vai ei?

Asiakkaat: Onko teillä tapana lähettää kiitosviestejä? Itse ajattelen, että hyvästä palvelusta lyhyesti kiittäminen on kohteliasta. Kunhan sen tekee niin, ettei ole liian tungetteleva eikä PT:lle synny ajatusta, että asiakas haluaa muutakin suhdetta kuin asiakassuhdetta.

PT:t: Haluatteko saada viestejä, miten asiaan suhtaudutte? Onko ne kaiken kiireen keskellä vain ylimääräistä työtä vai onko ne joskus teistä jopa piristäviä? Miltä tuntuu saada kiva viesti, että palvelustanne on pidetty?

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiitosviestit PT:lle
« Vastaus #1 : eilen kello 21:49:27 »
Jos olen saanut hyvää palvelua, niin laitan lyhyen "kiitos viimeisestä" viestin. Tuolla viestillä ei ole tarkoitus aloittaa mitään viestiketjua tms.

Joskus esim domme session jälkeen saatan antaa pidemmänkin palautteen, jos en esim ole heti session jälkeen osannut pukea ajatuksia sanoiksi, jos on kysytty.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #2 : eilen kello 21:50:04 »
Itse tykkään kiitos viesteistä, mutta en tosiaankaan odota että asiakas sellaisen lähettää. Hyvä palaute piristää aina mukavasti päivää ja saa hymyn huulille 😊
Oulussa 😘

Paikalla saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 21:50:43 »
Miksi niitä ei saisi lähettää? On eri asia alkaa vääntää jotain jutun juurta, mutta mielestäni nyt voi kiistosviestin lähettää. Jos se harmittaa, niin ehkä sitten ei samalle uudestaan.

Poissa Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:52:05 »
En itse lähetä, osaan kyllä kiittää jo lähtiessäni. Jos PT laittaa viestin ja kiittää tapaamisesta niin siihen toki kyllä vastaan, mutta tämä jää molemmilta osapuolilta siihen.

Poissa finfe

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : eilen kello 22:10:56 »
Rehellisesti sanottuna mulle ne viestit on todella arvokkaita ja piristäviä. Ne ei koskaan tunnu ‘ylimääräiseltä työltä’, vaan päinvastoin! Kun saan vielä viestilläkin palautetta ja kiitosta siitä, että minusta ja palvelustani on pidetty ja se on tuottanut hyvää mieltä, se merkitsee mulle tosi paljon ❤️❤️
Mun asiakkaat on niin ihania ja kunnioittavia ja olen siitä tosi kiitollinen 😍
Felicia 👸🏼❤️

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : eilen kello 22:20:38 »
Aika usein laitan tapaamisen jälkeisissä fiiliksissä lyhyen kiitosviestin. En odota siihen vastausta, mutta yleensä saan myös lyhyen vastauksen, sydänhymiön tms.

Paikalla Aapeli60

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 22:23:44 »
Parempi mielestäni olisi jo lähteissä sanoa jos käynti oli miellyttävä. Eikä niitä muutenkaan jää miettimään sen pidempään.

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : eilen kello 22:27:17 »
Parempi mielestäni olisi jo lähteissä sanoa jos käynti oli miellyttävä. Eikä niitä muutenkaan jää miettimään sen pidempään.

Minä ainakin jään fiilistelemään hyvää tapaamista jopa viikkoja! En edes käyttäisi rahaa sellaiseen tapaamiseen, jota ei ole tarkoitus jäädä miettimään sen pidempään.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:32:29 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #9 : eilen kello 22:36:08 »

Minä ainakin jään fiilistelemään hyvää tapaamista jopa viikkoja! En edes käyttäisi rahaa sellaiseen tapaamiseen, jota ei ole tarkoitus jäädä miettimään sen pidempään.

Jep. Sama olisi runkata kotona, jos jälkeenpäin ei ole mitään fiilistä. Parhaimmillaan saa fiilistellä ennen, aikana ja jälkeen.

Paikalla Aapeli60

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 22:51:57 »
Minulle se on fyysinen tapaaminen eikä siihen liity mitään sen ihmeellisempää, kuka mitenkin sen kokee.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11 : eilen kello 23:25:08 »

Juuri näin, nämä eivät ole mitään nauti ja unohda -kokemuksia tai jos ovat, tuhlaa rahojaan. Päinvastoin näiden tapaamisten tuottamalla hyvän mielen ja energian buustilla on tarkoitus elää monta päivää :inlove:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #12 : eilen kello 23:39:06 »

Juuri näin, nämä eivät ole mitään nauti ja unohda -kokemuksia tai jos ovat, tuhlaa rahojaan. Päinvastoin näiden tapaamisten tuottamalla hyvän mielen ja energian buustilla on tarkoitus elää monta päivää :inlove:

...(jatkona edelliseen) Sen sijaan en kerää muistoja vanhuuden kiikkustuoliin, kuten usein toisteltu sanonta täällä saitilla kuuluu. Päinvastoin toivon pääseväni samalle vanhainkotiosastolle JuliaK:n kanssa ja kerään uusia kokemuksia kun hän jatkaa siellä vielä satavuotiaanakin tätä projektia https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15536.msg426824.html#msg426824   ;D Emme JuliaK:n kanssa ehdi muistelemaan menneitä kiikkustuolissa touhutessamme  ;D
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:42:59 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #13 : tänään kello 01:04:45 »
Aidot kiitosviestit on ihan parasta ja tän homman yksi palkitsevimpia asioita. Tuo ison hymyn kasvoille  :inlove:
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #14 : tänään kello 01:28:37 »
Anarkistinen ajatusmaailmani on ehkä jonkun mielestä outo mutta mielestäni positiivinen palaute tai perusteltu kiitos menee välillä (usein) jopa rahan edelle...maksunhan saa aina tehdystä työstä mutta kiitos kertoo siitä, että olet tehnyt jotain niin hyvin että toinen muistaa sen myöhemmin kiitoksella.
Itse kiitän perusteineen aina hyvästä kohtaamisesta ja silloin harvoin, kun olen itse saanut ensin kiitoksen tapaamisesta, kiitän varmasti takaisin...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : tänään kello 02:01:57 »
Harrastan pidempiä settejä, jotka usein sisältää muutakin kuin kalua suuhun/pimppaan/peppuun aktia. Näiden jäljiltä olen lähes aina jonkin verran pöllyssä oven sulkeutuessa. Lisäksi uusien kokemusten sulattelu ja sanallistaminen ottaa minulla aikansa, joten eteisessä suusta irtoava kiitos, oikein nautinnollinen tapaaminen, ei avaa asiaa pt:lle juurikaan.

Kun olen saanut kivan kokemuksen, mielelläni kiitän siitä ja kerron mikä oli mahtavinta tapaamisessa, mikä onnistui. Ja mikäli meinaan palata, niin kerron myös, mitä voisi kohdallani muuttaa, jos sellaista ilmeni. Nämä esitettynä kiitosviestin muodossa piakkoin tapaamisen jälkeen auttaa pt:tä rakentamaan seuraavasta tapaamisesta vielä paremman. Kiitokseni on vilpitön, mutta myös omaa hyvää tavoitteleva.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : tänään kello 08:17:33 »
Tämä vahvistaa omaa ajatustani siitä, että haluan kiittää hyvästä palvelusta.

Kun raha vaihtaa omistajaa, lähtökohtaisesti silloin puolin ja tiedetään, mikä on jutun juoni. Silti sopivan tunneyhteyden muodostaminen toiseen ihmiseen on mielestäni tärkeää jo tapaamisen sujuvuuden kannalta, kun näin intiimejä juttuja yhdessä tehdään.

En tiedä, olenko jonkun mielestä hölmö, mutta lähtökohtaisesti haluan saada joka tapaamisella myös toisen osapuolen nauttimaan tilanteesta. Haen pidempiä GFE-tapaamisia, joiden tarkoituksena ei ole vain omien tarpeiden mahdollisimman nopea tyydyttäminen.

Tapaamisen fiilistely ennalta ja sen muistelu jälkikäteen on mielestäni ihan parasta. Viestit ennen (ei pommitus) ja kohtelias kiitosviesti on osa onnistunutta kokemusta. Sellaista kokemusta janoaa lisää ja PT:tä haluaa mielellään tavata mielellään uudelleenkin. Tai vaikka ei olisikaan vielä edes tavannut, parhaimmillaan jo ennalta lähetetyt viestit virittävät oikeaan tunnelmaan.

Nytkin minulla on sovittuna tapaamiset kahden ihanan naisen kanssa viikon päähän. Tässä tapaamista odotellessa aurinko on tuntunut paistavan kirkkaammin ja maailmassa ollut enemmän väriä jo toista viikkoa.  :inlove:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 08:25:40 kirjoittanut panic0 »

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #17 : tänään kello 08:30:15 »

Kun menet ensivierailulle et voi tietää millainen tapaamisesta tulee. Miten voit välttää tapaamiset sellaisten neitojen kanssa joita ei jää miettimään sen pidempään.
Jos tapaaminen on ollut hyvä niin varaan samalta neidolta uudenkin ajan, muilta en.