Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Aiotko erota liitosta, jos/kun jäsenmaksun verovähennys poistuu?
Kyybel:
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Huhtikuu 25, 2025, 09:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Huhtikuu 25, 2025, 07:55:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ribbeli - Huhtikuu 25, 2025, 03:25:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Artturi - Huhtikuu 24, 2025, 20:36:49 ---^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Eikä ammattiliittojen eduista ole juurikaan hyötyä työntekijälle.
Samat työttömyyskassa edut YTK:ssa edullisemmin,kuin ammattiliitosta.
--- Lainaus päättyy ---
Minua ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.
--- Lainaus päättyy ---
JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään
rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää itse olin liitossa
parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele
kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa meille töihin. Mielelläni haluan nähdä sen ensimmäisen yksisarvisen joka saa sovittua itselleen paremman palkan mitä TES:ssä on sovittu...viime vuonna yksi kävi kokeilemassa ja naurettiin toimistosta pihalle
Papparainen56:
En ole koskaan kuulunut liittoon ja hyvin on pyyhkinyt ilmankin :weightlifting: :headbang:
Viveca:
^^Onks sellasiakin työpaikkoja, joissa maksetaan Tes:n mukainen palkka 😉 Ite en sellaiseen edes menis. Kutakuinkin viimeiset 15v oon määritellyt itse oman palkkani eli ns. sopimuksen mukaan.
orjamies:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 25, 2025, 10:14:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Huhtikuu 25, 2025, 09:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Huhtikuu 25, 2025, 07:55:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ribbeli - Huhtikuu 25, 2025, 03:25:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Artturi - Huhtikuu 24, 2025, 20:36:49 ---^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Eikä ammattiliittojen eduista ole juurikaan hyötyä työntekijälle.
Samat työttömyyskassa edut YTK:ssa edullisemmin,kuin ammattiliitosta.
--- Lainaus päättyy ---
Minua ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.
--- Lainaus päättyy ---
JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään
rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää itse olin liitossa
parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele
kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa meille töihin. Mielelläni haluan nähdä sen ensimmäisen yksisarvisen joka saa sovittua itselleen paremman palkan mitä TES:ssä on sovittu...viime vuonna yksi kävi kokeilemassa ja naurettiin toimistosta pihalle
--- Lainaus päättyy ---
teillä on sitten vaan HUONOJA duunareita itse olen AINA saanut korotuksen kun olen kysynyt.
orjamies:
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Huhtikuu 25, 2025, 11:32:08 ---^^Onks sellasiakin työpaikkoja, joissa maksetaan Tes:n mukainen palkka 😉 Ite en sellaiseen edes menis. Kutakuinkin viimeiset 15v oon määritellyt itse oman palkkani eli ns. sopimuksen mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
juurikin noin noi jotka tekee " 40v " tessi palkalla on niitä pahimpia lusmuja ja saikuttajia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta