Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Aiotko erota liitosta, jos/kun jäsenmaksun verovähennys poistuu?

<< < (8/15) > >>

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Huhtikuu 25, 2025, 09:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Huhtikuu 25, 2025, 07:55:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ribbeli - Huhtikuu 25, 2025, 03:25:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Artturi - Huhtikuu 24, 2025, 20:36:49 ---^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Eikä ammattiliittojen eduista ole juurikaan hyötyä työntekijälle.
Samat työttömyyskassa edut YTK:ssa edullisemmin,kuin ammattiliitosta.

--- Lainaus päättyy ---
Minua  ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.

--- Lainaus päättyy ---

JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään

rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää   itse olin liitossa

parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele

kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa meille töihin. Mielelläni haluan nähdä sen ensimmäisen yksisarvisen joka saa sovittua itselleen paremman palkan mitä TES:ssä on sovittu...viime vuonna yksi kävi kokeilemassa ja naurettiin toimistosta pihalle

Papparainen56:
En ole koskaan kuulunut liittoon ja hyvin on pyyhkinyt ilmankin  :weightlifting: :headbang:

Viveca:
^^Onks sellasiakin työpaikkoja, joissa maksetaan Tes:n mukainen palkka 😉 Ite en sellaiseen edes menis. Kutakuinkin viimeiset 15v oon määritellyt itse oman palkkani eli ns. sopimuksen mukaan.

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 25, 2025, 10:14:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Huhtikuu 25, 2025, 09:35:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pertti Ström - Huhtikuu 25, 2025, 07:55:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ribbeli - Huhtikuu 25, 2025, 03:25:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Artturi - Huhtikuu 24, 2025, 20:36:49 ---^no toihan nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se vaan menee ja turha väittää vastaan.
Eikä ammattiliittojen eduista ole juurikaan hyötyä työntekijälle.
Samat työttömyyskassa edut YTK:ssa edullisemmin,kuin ammattiliitosta.

--- Lainaus päättyy ---
Minua  ainakin kiinnostaa, että joku ajaa minun etujani ja olen siitä valmis maksamaan.

--- Lainaus päättyy ---

JOS joutuu pitkään lakkoon esim opettajat aikanaan EI elinaikanaan saa kuitattua menettämiään

rahoja. toki saa " kirkkaan kruunun " kun tulevat saa " 50e" kuussa lisää   itse olin liitossa

parivuotta kokeeksi ensinnä maksoin siitä + menetin muutaman päivän palkan EN suosittele

kellekkään liittoa TARPEETON jäänne 60 luvulta HYVÄ duunari sopii itse paikallisesti paremmin.

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa meille töihin. Mielelläni haluan nähdä sen ensimmäisen yksisarvisen joka saa sovittua itselleen paremman palkan mitä TES:ssä on sovittu...viime vuonna yksi kävi kokeilemassa ja naurettiin toimistosta pihalle

--- Lainaus päättyy ---

teillä on sitten vaan HUONOJA duunareita itse olen AINA saanut korotuksen kun olen kysynyt.

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Huhtikuu 25, 2025, 11:32:08 ---^^Onks sellasiakin työpaikkoja, joissa maksetaan Tes:n mukainen palkka 😉 Ite en sellaiseen edes menis. Kutakuinkin viimeiset 15v oon määritellyt itse oman palkkani eli ns. sopimuksen mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

juurikin noin noi jotka tekee " 40v " tessi palkalla on niitä pahimpia lusmuja ja saikuttajia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta