Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ekstrojen mainostaminen  (Luettu 4400 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2020, 18:07:08 »
Ei vaan kyllä täällä näitä provoilijoita riittää ja se alkaa jo käydä aika tylsäksi. Älykäs aikuisten välinen keskustelu olisi aika yllättävää.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 649
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 18, 2020, 19:17:36 »
Gfe-seksi, hyi. Miten joku voi tarjota sitä näin korona-aikana.
Suuteleminen, nuoleminen, sormetus, ihokontakti, hengittäminen kasvot vastakkain lähäriseksissä. 😳😳😳

Btw kaikkien miesten pitäisi ainakin kerran elämässään tuntea taitavat sormet peräaukon ympärillä. Oppia tuntemaan ja tietämään miltä omassa kehossa tuntuu eri kohdista.
Anaalin sisälle ei tarvitse mitään ottaa. Mutta siitä pinnalta, sormet hellästi pyörivät anaalin suulla, välillä välilihan puolelle ja takaisin.
Ennakkoluulot pois ja kokeilemaan. Olisihan se aika kamalaa jos sitä lajia alkaa haluamaan lisää kun tuntuu niin hyvältä. Sellaisellekin ihmiselle joka joskus vannonut, ei ikinä.

Violaa en ole tavannut enkä häneltä tuollaista palvelua saanut.
Mutta muita vastaavia kokemuksia on ollut ja ne ovat olleet juuri niin niin ihania, kuin Viola kuvailee.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 649
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #22 : Maaliskuu 18, 2020, 19:25:45 »
2/5

Kaksi pistettä sitkeästä kirjoittajaprofiilin luomisesta. Hieman vähemmän provoa mukaan seuraavaan nimimerkkiin, niin pysyt uskottavampana.
Luuleks sä että huorissa käyntiä harrastavat vain oikein poliittisesti korrektit miehet?  8)

Mä taas luulen, että täällä provoilevat, poliittisesti epäkorrektit miehet, eivät edes käy täällä kirjoittavien hyvänolontuottajien luona. Työmarkkinakorvaus menee pahvilaatikolliseen sitä sinistä ja pillua saa ehkä joltain K-marketin kulmalla keskarin hakijaa päivystävältä keppanahuoralta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #23 : Maaliskuu 19, 2020, 12:07:55 »
Joo, ja iso osa tytöistä mainostaa eturauhashierontaa.  Työntävät siis sormen miehen perseeseen! On jopa vaikeaa löytää seksityöntekijää, kuka ei tuota tekisi.

Voisiko tytöt lopettaa lisäpalveluiden mainostamisen, tai sitten ap:n ehkä kannattais lopettaa huorissa käynti.

Mä luulen et ap:lla ei ehkä ole tuon suhteen mitään lopetettavaa... ;D

Mutta itse otsikkoon, extroja kannattaa tietysti mainostaa - kaikki erikoisuudet kun myy hyvin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #24 : Maaliskuu 19, 2020, 13:26:25 »
Älkää pliis mainostako!! Tulee heräteostoksia vielä tehtyä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #25 : Maaliskuu 19, 2020, 15:12:38 »
2/5

Kaksi pistettä sitkeästä kirjoittajaprofiilin luomisesta. Hieman vähemmän provoa mukaan seuraavaan nimimerkkiin, niin pysyt uskottavampana.
Luuleks sä että huorissa käyntiä harrastavat vain oikein poliittisesti korrektit miehet?  8)

Mä taas luulen, että täällä provoilevat, poliittisesti epäkorrektit miehet, eivät edes käy täällä kirjoittavien hyvänolontuottajien luona. Työmarkkinakorvaus menee pahvilaatikolliseen sitä sinistä ja pillua saa ehkä joltain K-marketin kulmalla keskarin hakijaa päivystävältä keppanahuoralta.
Ei vittu. Mä vähän veikkaan, että Suomessa tunnetut/menestyvät ihmiset ovat aika varovaisia käymään kotimaisilla huorilla. Siinä yks syy, miksi mulla tää harrastus on keskittynyt ulkomaille. Toinen syy on, että kaukomatkoilla mä saan hyvännäköisen nuoren tytön koko yöksi 200 eurolla. Suomessa sillä rahalla saa yhden tunnin 30 v. + tädiltä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ekstrojen mainostaminen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2020, 16:43:09 »
En ole myöskään koskaan ymmärtänyt sitä kun ihmiset kuvailee toisiaan/itseään tasokkaiksi. Mitä se tarkoittaa, kukas sen määrittää? Jotenkin todella vieras maailmankuva itselle.

Nimenomaan!Mä en halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä, jotka arvottavat ihmisiä ulkonäön, rahan, koulutuksen tms perusteella. En varmasti itsekään ole täydellinen, mutta yritän aktiivisesti päästä omista ennakkoluuloistani eroon. Jonain päivänä saattaa itse, tai läheinen, kuulua siihen halveksuttuun ihmisryhmään. Silloin ehkä toivoisi, että muut ihmiset kohtelisivat silti ihmisenä.

Juuri näin! Itsekin näin vanhempana miehenä en kuulu eroottisesti hoteimpaan kansanosaan ja sydäntä lämmittää kun upeat naiset eivät kohtele minua yököttävänä jätteenä.

En voi myöskään käsittää mitä palveluntarjoajan tekemiset varaamasi ajan ulkopuolella a) kuuluvat sinulle ja b) vaikuttavat siihen millainen kohtaaminen teillä on.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2020, 16:46:39 kirjoittanut Shark »
#maksuseksionihanaa