Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Eroottista siivousta

(1/3) > >>

Vieras0071:
Onko kukaan varannut kyseiseltä neidiltä siivouksia :D? Tarjoaa siis joko vähäpukeisena tai ilkosillaan siivouksia tilauksesta ja lopuksi voi valita lisähinnalla normi HJ/BWJ tai tissipanoa, mutta ei seksiä. Ilmoittelee naapurisaitilla parillakin nimimerkillä.

Vieras0217:
Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Maaliskuu 17, 2020, 19:49:03 ---Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

--- Lainaus päättyy ---

Nooooh...saa mut siivoamaankin, mutta kun tarjoan vain incallia niin se ois sit siivousta mun luona. ;D

Vieras0217:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Maaliskuu 18, 2020, 15:29:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nezztori - Maaliskuu 17, 2020, 19:49:03 ---Ex -vakkari lupasi kyllä kokata pitkällä yön yli tapaamisella mutta en ole vielä kuullut että sihteerin saisi siivoamaan.. ::)  :D

--- Lainaus päättyy ---

Nooooh...saa mut siivoamaankin, mutta kun tarjoan vain incallia niin se ois sit siivousta mun luona. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai tuossa sillä paikalla niin väliä vaan.. se vois olla kaunista katseltavaa kun sihteeri imuroi sohvan alta kontillaan ilman rihman kiertämään 😍😊

Vieras0076:

--- Lainaus käyttäjältä: Crest1 - Maaliskuu 17, 2020, 19:15:10 ---Onko kukaan varannut kyseiseltä neidiltä siivouksia :D? Tarjoaa siis joko vähäpukeisena tai ilkosillaan siivouksia tilauksesta ja lopuksi voi valita lisähinnalla normi HJ/BWJ tai tissipanoa, mutta ei seksiä. Ilmoittelee naapurisaitilla parillakin nimimerkillä.

--- Lainaus päättyy ---
Kysäisin palveluista parisen viikkoa sitten. Silloin oli vielä seksiäkin tarjolla. Kaikissa palveluissa oli pakollisena se siivous.

Ihan kiva, että tarjolla on uusia palvelukokonaisuuksia. Jotenkin itse saisin parhaat kiksit jos asiakkaana saisin päättää enemmän tuosta tunnin ajan sisällöstä.

Vaikken enempiä asiaa jäänyt kaivelemaan jäi sellainen kuva, että tässä nimenomaan siivous on pääosassa ja nuo muut palvelut on sen viimeisen 5min hätäinen rykäisy. Näillä taksoilla toivoisin asian olevan päinvastoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta