Viikon päästä olisi Helsingin reissu, 3 yötä hotellissa. Onko Luna D Sil lopettanut ? Olisi ollut kiva tavata pitkästä aikaa.
Uutiset:
Herra50

Piristää muiden päivää
Vieras1823
Kelpo kaveri
tuktuk
Kelpo kaveri
Herra50

Piristää muiden päivää