Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anni Auringonkukka ja Anna Von B tulossa Kuopioon  (Luettu 1586 kertaa)

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anni Auringonkukka ja Anna Von B tulossa Kuopioon
« Vastaus #20 : Huhtikuu 17, 2025, 17:21:18 »

Hyvät ja iloiset tyypit olkoot eniten äänessä täällä, marisijoiden kommentit voi sivuuttaa. Ainoa keino saada foorumille kivempaa keskustelukulttuuria on tuoda sitä tänne!

Kiitos, aion kirjoitella täällä jatkossakin, jos olen tyytyväinen saamaani palveluun. Ellei PT sitten kiellä rapsaamasta. Ja olen minä kirjoittanut täällä vähemmänkin hyvistä kokemuksista, aion kirjoittaa myös niistä.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2025, 17:22:51 »
Mitäs helvettiä täällä tapahtuu? 🧐

panic0, et ole tehnyt mitään väärää. On taitolaji säilyttää oma hyvä buugi maailmassa (ja foorumilla) joka tekee sen välillä ihan vitun vaikeaksi.

Mua ainakin ilahdutti tää sun aloitus, kauniit sanat täällä sekä tapa jolla oot meidän kanssa kommunikoinnut 🤩 Ootan innolla Kuopiota ja sun tapaamista livenä  :kiss:
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Huhtikuu 17, 2025, 17:40:51 »
Kiitos Anni. :inlove:

Hyvää pääsiäistä kaikille, olkaa ihmisiä toisillenne.  :)

Poissa Molli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Huhtikuu 19, 2025, 12:14:56 »
Piti ihan tehdä tunnus että pääsin kehumaan Annia, tavattiin 2 vko sitte ku oli vielä Rovaniemellä. Ihanan seksikäs tapaus ja mukavaa oli vaikka itellä ei tälläkertaa kunto oikeen kestänykkään 😁

Asia ei minulle kuulu, mutta tämä Mollin aikaisempi kommentti hieman ristiriidassa uusimpaan kommenttiin.

Se ensimmäinen kommentti oli tehty ajatellen pt:tä ja hänen bisnestä, eli kehuin kuten tällä saitilla on niin tapana tehdä kotimaisille.
Sitten tulin toisiin ajatuksiin ja päätin kertoa rehellisesti omasta kokemuksesta, mielestäni kaikille parempi näin.