Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Kahvikakka suhde tänään?
samuel:
Onko jossain kierron vaiheessa sitten päinvastoin? En tiennyt, että tuohonkin asiaan sillä on vaikutusta.
äRHäkkä:
--- Lainaus käyttäjältä: AnniAuringonkukka - Huhtikuu 17, 2025, 18:26:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 17, 2025, 16:54:44 ---Olen myös kuullut että normi kansa juo kupin kahvia ja piristyy. Itse vedän kolme kuppia ja menen nukkumaan. Tasan ei ole nallekarkit
--- Lainaus päättyy ---
Toi on ADHD-juttuja :drinking: Mulla aamuisin kahvi piristää, iltapäivällä vedän kahvit ja meen päikkäreille.
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa hyvinkin olla. En juurikaan juo kahvia, mutta tämän ketjun innoittamana hörppäsin firman automaatista reilun litran jotain tummapaahtoista vahvaksi mainostettua extrapavuilla. Ainoa vaikutus oli että jäi pitkäksi aikaa paha maku suuhun. Ei norppaa, pöhinää tai päikkäreitä. Yliarvostettu juttu. Pitäydyn vihreässä teessä.
samuel:
Täällä oli jo pohdintaa, että onko kahveilla eroa? Automaattikahvit on oma sektorinsa. Voisit kiskaista seuraavaksi vaikka pannujauhatusta saman määrän, niin nähdään onko eroa?
äRHäkkä:
^ Tykkäänkin toimia koe-eläimenä.
AnniAuringonkukka:
--- Lainaus käyttäjältä: äRHäkkä - Huhtikuu 17, 2025, 22:11:20 ---Saattaa hyvinkin olla. En juurikaan juo kahvia, mutta tämän ketjun innoittamana hörppäsin firman automaatista reilun litran jotain tummapaahtoista vahvaksi mainostettua extrapavuilla. Ainoa vaikutus oli että jäi pitkäksi aikaa paha maku suuhun. Ei norppaa, pöhinää tai päikkäreitä. Yliarvostettu juttu. Pitäydyn vihreässä teessä.
--- Lainaus päättyy ---
Arvostan tämmöistä jaloa heittäytymistä ja uhrautumista kollektiivisen tiedon vuoksi 🙏 Tässähän ois voinut käydä vaikka miten, kuten päikkärit ja norppa yhtäaikaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta