Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: miten määrittelet liukuhihnan?  (Luettu 3910 kertaa)

Paikalla saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: miten määrittelet liukuhihnan?
« Vastaus #100 : tänään kello 14:15:08 »
Mun mielestä tässä liukuhihna asiassa tulisi olla hyvä hyväksyä, että meitä sekä asiakkaita, että paveluntarjojia on moneen junaan. Kaikki eivät sovi kaikille, jo ihan henkilökemioiden ja visuaalisten mieltymystenkin kautta. Ei pitäisi olla yhtä muottia, eikä standardoitua pakettia.

Lähinnä sanoisin, että jokainen tavallaan. Jos joku haluaa bootata asiakkaan ulos minuutilleen, niin joku toinen voi saada pelietua siitä, että omaa liukumaa. Joskus asiakas menee yliajalle, joskus asiakas lähtee jo vaikka aikaa olisi vielä jäljellä.

Joitakin asiakkaita ei häiritse kuinka monta äijää käy samana päivänä, kun taas joitakin toisia häiritsee. Ja olen aika lailla varma, että asiakkaita kaikille riittää, vaikka kaikki hinnat, palvelut, käytännöt ei olekaan aina samat. Me asiakkaat sitten vain etsimme sen itsellemme sopivan luonteisen naisen.

Minulle riittää jonkun kanssa 45 minuuttia, niin että yliaikaakin jää, mutta sitten jonkun toisen kanssa ei riittäisi se tuntikaan, ja rahaa ei olisi tuhlattavaksi orkuttomiin visiitteihin. Noh siksi yritänkin löytää vakituista, jonka kanssa homma toimii aina.

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #101 : tänään kello 14:34:08 »
Noo, eiköhän se ole sitä tulojen maksimointia jos ei pidä kuin lyhyet vaihtovälit! Jotkut kutsuu sitä vaan fiiliksen ylläpitämiseksi!
No pitäähän se tietenkin fiiliksen korkealla kun rahapino kasvaa nopeasti! Ainakin minulla olisi erittäin korkea fiilis silloin! 🤣

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #102 : tänään kello 15:08:34 »
^
Ja tuo oli kirjoitettu kieli poskessa huumorilla!! Sillä olenhan itsekin kantanut tuhansia euroja eri hupakoille tässä vuosien saatossa! 🙈🙈🙈

Ja kannan tästä eteenkin päin aina kun "ylimääräistä " sattuu olemaan! Tosin nykyisin ei enää juurikaan ole mitä kantaa! ☹️
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:10:54 kirjoittanut Mie »

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #103 : tänään kello 15:09:41 »
Noo, eiköhän se ole sitä tulojen maksimointia jos ei pidä kuin lyhyet vaihtovälit! Jotkut kutsuu sitä vaan fiiliksen ylläpitämiseksi!
No pitäähän se tietenkin fiiliksen korkealla kun rahapino kasvaa nopeasti! Ainakin minulla olisi erittäin korkea fiilis silloin! 🤣

jos asia ihmetyttää, voit itse kokeilla tappaa aikaa tunteja kerrallaan yksin vieraassa pienessä asunnossa uskaltamatta lähteä sieltä lähikauppaa pidemmälle siltä varalta että joku laittaa viestiä. uskallan väittää että olo ei sen jälkeen tunnu erityisen seksikkäältä, energiseltä tai kiimaiselta :D
nähdään helsingissä 27.-29.4., terkuin ihana isa 😘

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #104 : tänään kello 16:09:43 »
Selityshän se on tuokin muiden joukossa syylle tehdä liukuhihnaa! Ei se raha vaan tylsistyminen!  :headbang:

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #105 : tänään kello 16:57:54 »

jos asia ihmetyttää, voit itse kokeilla tappaa aikaa tunteja kerrallaan yksin vieraassa pienessä asunnossa uskaltamatta lähteä sieltä lähikauppaa pidemmälle siltä varalta että joku laittaa viestiä. uskallan väittää että olo ei sen jälkeen tunnu erityisen seksikkäältä, energiseltä tai kiimaiselta :D

Tää on toisinaan keikkojen varjopuoli. Tulee ohareita. Sitten pyörittelet peukaloita puoli päivää, kunnes kaikki haluaisi tulla yhtä aikaa taas illalla. Tässä työssä on vähän pakko ottaa huomioon se milloin asiakkaat haluaa tulla jne. Jps keikka paikassa on paljon rahaa kiinni ja onkin tullut monta oharia, niin jotta pääsee edes omilleen, on hommia painettava häppärit lepattaen. Onneksi tämä on harvinaisempi tilanne. Mutta ymmärrän hyvin sekä taloudellisen että henkisen puolen asiakkaiden ottamis tahdissa.

Eikö se kuitenkin ole pääasia, että pt ottaa vastaan yksilöllisesti ja huomioivasti? Ja että asiakaspalvelu on kohdillaan. Teki töitä sitten lyhyillä tai pitkillä vaihdoilla. Käsittääkseni meiltä ostetaan palvelua ja jos palvelu on hyvöö, miksi välittää siitä millainen työtahti pt:llä on? 🤔
Oulussa 😘

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #106 : tänään kello 20:26:36 »
Käsittääkseni meiltä ostetaan palvelua ja jos palvelu on hyvöö, miksi välittää siitä millainen työtahti pt:llä on? 🤔

Tähän on hyvin yksinkertainen selitys ja sitä kutsutaan mustasukkaisuudeksi, kun ei sitten olekaan se ensimmäinen, viimeinen tai keskimmäinen asiakas...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #107 : tänään kello 20:28:07 »
Käsittääkseni meiltä ostetaan palvelua ja jos palvelu on hyvöö, miksi välittää siitä millainen työtahti pt:llä on? 🤔

Tähän on hyvin yksinkertainen selitys ja sitä kutsutaan mustasukkaisuudeksi, kun ei sitten olekaan se ensimmäinen, viimeinen tai keskimmäinen asiakas...

Ah, totta. Ajattelin taas liian yksinkertaisesti koko homman 😊
Oulussa 😘

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #108 : tänään kello 20:44:02 »

Ah, totta. Ajattelin taas liian yksinkertaisesti koko homman 😊

Ketjun aloitti seksiyrittäjä ja kommentteja on tullut laidasta laitaan.
Asiakkaan näkökulmasta en ymmärrä tätä vatkaamista termistä liukuhihna.

Minun näkökulmastani tärkeintä on illuusio siitä että palvelu on kiireetöntä ja tuntuu yksilölliseltä. Ainakin minulle ei ole mitään merkitystä sillä, mitä on tapahtunut varttia ennen tapaamista tai vartti tapaamisen jälkeen, jos se ei näy palvelun laadussa.
Joskus tämä "liukuhihna" on minun kohdallani ilmennyt niin, että normaalin vakioajan sijasta on sovittu tapaaminen puoltatoista tuntia myöhemmäksi. Tämä ei ole haitannut, koska tuolloin olen ilmeisesti päivän viimeinen asiakas, eikä ole mitään riskiä kiireestä.