Oisko Lahdessa ilmoittelevasta Camillasta kellään mitään kokemuksia?
Uutiset:
Saimon
Kelpo kaveri
Saint

Piristää muiden päivää
Saint

Piristää muiden päivää
Ottamatta sen enempää kantaa puhuuko joku paskaa niin huomasin että aika lailla on tuo ikä muuttunut.. nyt on 37 v kun vielä pari vuotta sitten ilmoitti olevansa alle 30 v.. ja minimi olisi ollut tunnin tapaaminen..ja muistaakseni sopuhintaan 300..
Blain

Nauttii muiden arvostusta
Mä vähän epäilin Camillasi dissausta kamahuoraksi ja päätin ottaa riskin, ja soittaa. Jo puhelussa selvis, että Camilla on vanha tuttu ja ollaan tavattu useamman kerran - tätä vähän kuvista epäilinkin, mutta varmahan ei voi olla. Camilla on ollut muutaman vuoden pois kuvioista ja palasi eri käyttäjänimellä markkinoille.
Tapasin Camillasi tänään ja sama vanha pt avasi oven iloisesti seksikkäissä hepeneissä. Iloista ja jutustelua ja asiaan, kroppa on todella timmissä kunnossa ja sitä peppua oli ihana katsella, kun häntä takaapäin ajoin. Lopetus suuhun mistä pidän erityisesti.
Eli joko edellinen kommentti tautisesta kamapäästä ei pidä paikkaansa, tai mulla on käynyt helvetin hyvä tuuri useamman kerran. Tiedä näistä.
amg63fin
Kelpo kaveri
Höpö Höpö
Kelpo kaveri
Ainakin 3-4 vuoden takaa kokemus että veti piriä kyseinen pt.Jos tuo nyt jotain haittaa niin kiva tietää ennen ostopäätöstä.Olisi ainakin vauhdikkaat touhuilut sitten.
Saint

Piristää muiden päivää
Mä vähän epäilin Camillasi dissausta kamahuoraksi ja päätin ottaa riskin, ja soittaa. Jo puhelussa selvis, että Camilla on vanha tuttu ja ollaan tavattu useamman kerran - tätä vähän kuvista epäilinkin, mutta varmahan ei voi olla. Camilla on ollut muutaman vuoden pois kuvioista ja palasi eri käyttäjänimellä markkinoille.
Tapasin Camillasi tänään ja sama vanha pt avasi oven iloisesti seksikkäissä hepeneissä. Iloista ja jutustelua ja asiaan, kroppa on todella timmissä kunnossa ja sitä peppua oli ihana katsella, kun häntä takaapäin ajoin. Lopetus suuhun mistä pidän erityisesti.
Eli joko edellinen kommentti tautisesta kamapäästä ei pidä paikkaansa, tai mulla on käynyt helvetin hyvä tuuri useamman kerran. Tiedä näistä.
Owona lopetus?
Entäpä hintataso?
Piedro79
Kelpo kaveri
Eikä mitään merkkejä yllä mainitusta käyttäymiestä.