Kommentoin nyt vain akateemisessa mielessä tätä:
>häkkisen isa kirjoitti
henkilökohtaisen kokemuksen perusteella tiedän, että mä istuisin puolet mun työpäivistä pyörittelemässä peukaloita ihmetellen missä se asiakas nyt luuraa, jos olettaisin että tapaaminen on sovittu aina kun seksinostaja sanoo "laitatko osoitteen". merkittävä osa seksinostajista ei todellakaan kysy osoitetta siksi että on "tosissaan tulossa" paikalle. sen lisäksi että osa kalastelee osoitetta ihan vain huvin vuoksi, osa kysyy sitä miettiäkseen jaksaako tulla paikalle vai saisiko pillua jostain lähempääkin.
Kyllä ihan varmasti juuri näin. Osa vedättää osoitetta juuri noista syistä mitä kerroit. Siitä sen oikean totuuden kuka on tosissaan löytäminen on PT vastuulla. Siinä sinulla ja teillä on hyvä kompetenssi varmasti sanoa miten se asia on. Kuten tässä minunkin tapauksessa, ainakin minulle nyt on ollut selvää, että halusin sen tapamisen kyllä erittäin kovasti toteutuvan ja PT oli tehnyt sen oman arvion että on varoitusmerkkejä että hän ei halua tavata. En minä koita neuvoa teitä työssä vaan selittää miten minä ajattelen (ja ehkä muutkin turskat ajattelee).
>voithan sä totta kai olettaa että tapaaminen on sovittu heti kun sulle on kerrottu koska sitä aikaa olis, oot aikuinen ihminen ja päätät itte miten tapaamises sovit. mutta kyllä mä silti suosittelisin noin yleisesti seksinostajille että kannattaa varmaan oottaa mieluummin jonkinlaista kuittausta tyyliin "eli varataan 15min kello 17:45" tai "ok, varaan tuon ajan sulle" tai "kiitos varauksesta, nähdään kello 17:45" ennenku lähtee hiki hatussa ajeleen tunnin matkan päästä tietämättä mihin on menossa
Mutta tässä sitten meneekin metsään. Asetut minun ja muiden turskien rooliin. Heität juttuja että tottakai minä voin olettaa. Minä saan päättää. Sitten neuvot minua yleisesti. Tämä tuntuu aika väärältä ja myös ylimieliseltä että osoitat että tiedät tämän asian, ei, et tiedä, me turskat tiedämme nämä asiat.
Sinulla on sinun oma tai ehkä 2-3 henkilön kanssa keskusteltu kokemus että "kannattaa oottaa kuittausta tyyliin...". Mutta kun minulla on vähintään 100 kertainen kokemus ja oikein hyvä laaja otanta sekä suomalaisten ja ulkolaisten kanssa käytännössä sovituista tapaamisista ja miten se menee ja ei. Ei noita varata, varaan nyt sinulle tämän ajan... ei niitä käytännössä tarvitse käydä kun 2-3 sadasta noin ja yleensä juuri ne ketkä vaativat tuollaisen tarkemman keskustelun turskalta on itseasiassa niitä ongelmatapauksia, jonka vuoksi me turskat käymme itse sen keskustelun jotta välttäisimme ne PT:n oharit ja tuplabuukkaukset ja odottamiset.
Ja en minä sanonut että ajoin tuntikaupalla, koska jos olisin ajanut niin olisin kyllä varmistanut tarkemmin. Nyt käytännössä tapoin aikaa odottaen tunnin joka ei ole ollenkaan niin paha kun se täysin turhareissu.