Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Palveluntarjoajan näkökulma raporteista

<< < (6/20) > >>

orjamies:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Maaliskuu 28, 2025, 07:22:47 ---Tämä olisin, kun olisi se kaupallinen yhteistyö, kuten monilla somevaikuttajilla, jotka härskisti pyytävät palvelua ilmaiseksi itselleen ja sitten kehuvat somessa kuinka ihanaa oli. Näillä markkinoilla ollaan vielä todella kaukana tuosta. En minäkään pyydetystä tai pyytämättä tehdystä rapsasta ole saanut koskaan mitään kiitosta kummempaa. Enkä ole kyllä odottanutkaan.Eikä myöskään kukaan pt ole koittanut sisältöön puuttua mitenkään. Joskus eräs pt vinkkasi, että kun hänellä ei ollut yhtä paljon kysyttyä palvelua valikoimassaan, että sen voisi mainita. Voisi vähentää turhia kyselyitä ja pettymyksiä.

--- Lainaus päättyy ---

Muistelen että joskus oli juttua näistä saat " 20e "alennusta seuraavasta käynnistä kun

kirjoitat reippailla ylisanoilla olevan raportin kerrottiin valmiista pohjistakin...

samuel:
Keltaisten sivujen aikaan joskus enemmän kuin 15v sitten eräs pt lähestyi foorumilla, että voisi näkyä tapaamisen hinnassa, jos kirjoitan positiivista hänestä. En tavannut häntä. En tuosta syystä, enkä myöskään siksi, että hän ei ollut lähelläkään omaa reviiriäni.

häkkisen isa:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Maaliskuu 27, 2025, 23:05:45 ---
Kyllä minua on pyydetty rapsaamaan, kutakuinkin noin kuin Häkkisen Isa visioi  :D. Ja olen pyynnöstä rapsannut. En näe siinä mitään erikoista.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Pataässä - Maaliskuu 27, 2025, 23:53:07 ---
Minua on muutama palveluntarjoaja joskus muistuttanut tapaamisen päätteeksi, että saa kirjoittaa rapsaa, mutta koskaan ei ole tarjottu mitään etuja (lisäaikaa/palveluja tai alennusta) vastineeksi rapsasta. Rapsan sisältöihin ei ole yksikään palveluntarjoaja puuttunut. Siksi minusta tuollainen muistuttaminen on ihan ok, jos siis itse rapsan sisältöön ei puututa. Varsinaiset tilausrapsat (pyydetään erityisesti positiivista rapsaa tai jopa lahjotaan sen tekemiseen) ovat minustakin väärin.

--- Lainaus päättyy ---

no ehkä mä sanon tässä nyt sitte ihan yleisesti kaikille, että musta saa kirjoittaa rapsoja, ja toivon että se tieto tavoittaa ne ihmiset ketkä niitä kirjoittelee 😁

häkkisen isa:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Maaliskuu 28, 2025, 07:22:47 ---Tämä olisin, kun olisi se kaupallinen yhteistyö, kuten monilla somevaikuttajilla, jotka härskisti pyytävät palvelua ilmaiseksi itselleen ja sitten kehuvat somessa kuinka ihanaa oli.

--- Lainaus päättyy ---

oon varmaan ollut liikaa sisällöntuotantohommissa missä on ihan vakio että jengi tekee yhteistöitä molempien näkyvyyden parantamiseks, ku aloin saman tien miettimään et voiskohan tällasta palvelua alkaa tarjoamaan kollegoille :D käydään ristiin testaamassa toisiamme, ja sit rapsataan että joo helvetin hyvät kyydit oli!

MikaM:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Maaliskuu 28, 2025, 07:55:59 ---Keltaisten sivujen aikaan joskus enemmän kuin 15v sitten eräs pt lähestyi foorumilla, että voisi näkyä tapaamisen hinnassa, jos kirjoitan positiivista hänestä. En tavannut häntä. En tuosta syystä, enkä myöskään siksi, että hän ei ollut lähelläkään omaa reviiriäni.

--- Lainaus päättyy ---

Kun keltaisilla sivuilla keltainen hedelmä kirjoitti ylistävän raportin, niin tämä näkyi välittömästi kysyntäpiikkinä. Tosin keltaisen kaikki raportit olivat ylistäviä, joten kaikkea ei kannattanut uskoa. Esimerkiksi päihteidenkäyttö jätettiin kertomatta.

Varmasti tämä tieto kysyntäpiikistä levisi muille seksiyrittäjille. En tosin usko, että nykyisellä foorumilla tämä
raporttipiikki toimii yhtä tehokkaasti. Samasta ilmiöstä kertoi eräs kanadalainen seksiyrittäjä muistelmissaan.
Kun yksi tunnettu kanadalainen keltainen hedelmä kirjoitti MissTeen tapaamisesta raportin, niin puhelin alkoi soimaan ilman taukoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta