Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Palveluntarjoajan näkökulma raporteista
ThomasDundee:
Hyvä aloitus. Onhan tätä aihetta täällä käsitelty, mutta hyvä muistutus.
Ja mitä joihinkin jatkokommentteihin tulee, toisen kunnioittamisen suhteen jonkun olisi ehkä syytä katsoa peiliin.
Tällä saitillahan on tunnetusti ja valitettavasti turskia, joiden kirjoituksista paistaa läpi halveksunta seksityöntekijöitä kohtaan. Toisinpäin on harvinaisempaa, lähes kaikki täällä kirjoittelevista palveluntarjoajista kirjoittelee asiakkaista hyvin asialliseen ja kunnioittavaan sävyyn. Mutta poikkeuksiakin näköjään löytyy
Anteeksi että sanon nyt suoraan, mutta nimimerkkiä Punaistasilkkia käyttävä PT: Viestihistoriastasi paistaa vahvasti läpi halveksunta asiakkaita (ja ehkä ylipäätään miehiä?) kohtaan. Sinänsä tämä ei minua haittaa, piristävän erikoista vaihtelua nähdä asetelma välillä näinkin päin. Mutta väkisinkin herää kysymys, oletko nyt ihan oikealla alalla?
Toki voin olla väärässä. Toivottavasti olen. Ehkä vain näet tämän foorumin keinona niiden negatiivisten fiilisten kanavointiin, mikä on täysin ok. Toivottavasti sinulla on myös positiivisia kohtaamisia asiakkaiden kanssa.
Punaistasilkkia:
Hei Tuomas,
Tämä on saitti, jossa voi kukin olla millä nimellä haluaa ja nähtävästi halveksua naisia niin miksi me emme voi myös olla suorasanaisia ja halveksua miehiä.
Otto on lonkero.
FortySexN2:
^^Ehkä tuo on se nollaus päivän töistä, mistä puhuttiin toisessa ketjussa. Tiedä häntä.
Juuri puhuttiin myös näistä tilausrapsoista, ne ovat aika säälittäviä, jotkut ovat kertoneet lähettävänsä ne vielä tarkastettavaksi ennen julkaisua. Hyvä kysymys, että ketä varten rapsa kirjoitetaan, onko se markkinointia vai tietoa kanssaturskille.
Olen nähnyt muutaman kerran täällä yksityisyyttä rikkovia rapsoja tai kyselyitä, mihin olen reagoinut BPR:llä ja moderointi ei ole viivytellyt näiden editoinnissa. Enpä usko, että täällä olisi tällä hetkellä ainuttakaan yksityisyyttä rikkovia rapsoja.
samuel:
Mulla ei kyllä vaikuta mitenkään, mitä rapsaan, vaikka olisi pyydetty. Kirjoitan sen, mitä koin, jos kirjoitan jotain. Rapsat kirjoitan sillä ajatuksella, että itsekin muiden kirjoituksia luen ja toivon, että ovat todenperäisiä, koska paljolti teen valintoja rapsojen perusteella. Rapsoissa ei kuulu olla mitään, mikä vaarantaa kenenkään yksityisyyttä tai turvallisuutta. Sen pitäisi olla ihan sisäänkirjoitettu koodi. Ei turska sellaisilla tiedoilla mitään tee. Se pitääkö luvatut asiat paikkansa ja miten muutoin pt kohtelee asiakastaan on ne, millä on lopulta merkitystä. Itselläni on ainakin ollu ilo tavata todella hyviä ammattilaisia, jotka ovat kohdelleet minua hyvin. Mieluusti laitan siis myös niin sanotusti hyvän kiertämään. Mitään valetta tai liioittelua en suostu kirjoittamaan, enkä myöskään ole etukäteen kenelläkään kirjoitustani näyttänyt. Viime aikaiset kirjoittelut ovat silti laittaneet minut miettimään kannattaako kirjoittaa mitään. Siipeilöä vaan ja lueskella, mitä muut kirjoittelee. Niinhän isoin osa tekee. Ei sitä mielipahaa tai harmia kenellekään halua aiheuttaa edes vahingossa.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: petite - Maaliskuu 27, 2025, 11:42:01 ---Jotkut varmasti miettivät miksi osa palveluntarjoajista ei halua raportteja itsestään – sehän voisi olla hyvää markkinointia ja tuoda lisää asiakkaita! Vai onko palveluntarjoajalla jotain salattavaa, kun hän ei halua itsestään mitään kirjoitettavan?
--- Lainaus päättyy ---
Jos joku pt ei halua itsestään rapsoja niin miksi edes pitää alkaa pohtimaan miksei halua? Miksi ei vaan voi kunnioittaa henkilön toivetta?
--- Lainaus käyttäjältä: petite - Maaliskuu 27, 2025, 11:42:01 ---Jotkut haluavat tehdä tapaamisia matalalla profiililla ja mielestäni sen pitäisi olla sallittua, varsinkin kun alaan liittyy edelleen valtava stigma.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on varmasti totta. Mutta vaikka ketjussa ei puhutakaan rapsojen tärkeydestä ainakin osalle ostajista niin silti. Foorumilta olen lukenut kertomuksia miehiltä joiden taloudellinen tilanne mahdollistaa seksin oston vain harvakseltaan ja sitten kun innostuu ostamaan, on masentavaa jos pt ei ole läheskään sitä mitä ilmoituksessaan kertoi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta