Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thai-hieronnan hinta
Juusela:
Moi!
Kävin Kalliossa katselemassa tarjontaa ja kyselemässä hintoja.
Toki tarkoitus oli käydä hieronnassa, joka sitten myöhemmin illalla toteutuikin.
Havaintoni oli, että tuntihinta oli noussut melkein paikassa kuin paikassa 70 €:oon ja puolikas 50 €.
Neuvottelin toki sitten kokonaispaketin paikassa, jossa vain yksi hieroja.
Julle95:
Tolla hieronnan hinnalla ei ole oikeastaan mitä merkitystä. Eihän näissä kukaan vaan hierottavana käy. Paketin hinta ratkaisee, ja just. Aina hinta paketille etukäteen. Kyllä thaikku huora tietää, miten farangia viedään kun sillä on sun kyrpä kourassa ja kysyy: haluaako jotain muuta.
Repomies:
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Maaliskuu 25, 2025, 19:11:48 ---Tolla hieronnan hinnalla ei ole oikeastaan mitä merkitystä. Eihän näissä kukaan vaan hierottavana käy. Paketin hinta ratkaisee, ja just. Aina hinta paketille etukäteen. Kyllä thaikku huora tietää, miten farangia viedään kun sillä on sun kyrpä kourassa ja kysyy: haluaako jotain muuta.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Kyllä parhaimmille thaikuille saa toimintapaketin koko hinnan puhelimessa/viesteillä. Mutta jos siitä huolimatta tekee mieli muille, niin viimeistään neuvottelu paikan päällä ennen hierontaa. Hinnat saattaa helposti mennä +200€ hieronnan aikana.
Pyry:
Itse toimin kyllä päinvastoin, hieronta ensin ja sen aikana voi todeta että onko hintansa väärtti.
Muuten on kyllä thaikkupaikkoissa inflaatio karannut niin pahasti että olen lopettanut lähes kokonaan, vakipaikkoja lukuunottamatta. Ennen koronaa tunnin hieronnat olivat aina max 50, nyt on hinta lähes tuplaantunut.
Eli aivan liikaa
Makkonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Pyry - Maaliskuu 29, 2025, 19:17:03 ---Itse toimin kyllä päinvastoin, hieronta ensin ja sen aikana voi todeta että onko hintansa väärtti.
Muuten on kyllä thaikkupaikkoissa inflaatio karannut niin pahasti että olen lopettanut lähes kokonaan, vakipaikkoja lukuunottamatta. Ennen koronaa tunnin hieronnat olivat aina max 50, nyt on hinta lähes tuplaantunut.
Eli aivan liikaa
--- Lainaus päättyy ---
no mietippä kuinka energia (sähkö/kaukolämpö) ja vuokrat on kallistunut? Ruoka??
Onko sinulla sama palkka kuin ennen koronaa?
Ei mulla muuta ..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta