Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Jennatre99

<< < (4/6) > >>

Venla:
Aloitus liittynee tähän: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1330.msg42043.html#msg42043

Mutta nimet vaihtelee, toimintatapa aina sama.
Jos tallaiseen törmää naapurissa niin siellä ylläpidolle heti viestiä!

Täysin skenessä tuntemattomille nimille älkää koskaan tehkö mitään ennakkomaksuja.

Lipittäjä:
Ei kokemusta ko. nimimerkistä.
Itsellä kävi reilu vuosi sitten sellainen homma, että normi tapaaminen erään tsekkitytön kanssa. Tapaaminen meni hyvissä merkeissä, ei valittamista. Siitä n. pariviikkoa tuli tytöltä viesti, voitko lainata hänelle rahaa => täytyisi saada kämpän vuokra ennakko maksettua. Vähän alko raksuttaa että mitä V....a ! Eikö kauppa ole käyny !
Pyysi s:posti osoitetta ja halusi selvittää asiaa tarkemmin. Annoin s:postiosoitteen. Tarvi 300e rahaa heti ja lupasi 2x1h panot vastikkeena + tytöltä tuli passista kopio liitteenä. Kaikki ID:n liittyvät asiat AIVAN selvästi nähtävissä. Kuvan perusteella "saattoi" olla jopa sama tyttö. Yhteydenpito jäi siihen.

Mac66:
Joo, tavoistani poiketen testasin tämän ja ei päättynyt hyvin : >:(

No mulle pikkuraha, mutta jollekin iso raha...
Mutta tässä saitilla on hyvä jakaa tietoa!

Vieras0424:

--- Lainaus käyttäjältä: Mac66 - Maaliskuu 11, 2020, 18:11:06 ---Tuleeko tämmöisestä käyttäytymisestä hyvä maine muille seurantarjoajille?

--- Lainaus päättyy ---

Kun pankkivirkailijaksi esittäytynyt soittaa ja pyytää verkkopankkitunnuksesi ja muut salasanat, niin tuleeko siitä hyvä maine pankeille?

Eihän kyseessä edes ole seurantarjoaja, vaan huijari. Ja vieläpä näin ilmiselvästi toimiva. Koettakaa miehet muistaa se pimpinkiilto silmissäkin, ettei hupakolla ole mitään syytä pyydellä ennakkomaksuja silloin kun rahat voi saada asiakkaalta käteenkin suht samalla hetkellä.

Vieras1703:
Huijareista on varoiteltu pillufoorumeilla niin kauan kuin muistan eli lähes 20 vuotta. Ainoa etukäteismaksu jota itse olen koskaan harrastanut, on setelit palvleuntarjoajan käteen ennen panemista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta