Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Helposti laukeavat pt:t

<< < (11/12) > >>

häkkisen isa:

--- Lainaus käyttäjältä: muna - Huhtikuu 07, 2025, 18:52:53 ---
Offtopic. Isalla on kyllä harvinainen tapa kirjoittaa. Näin lukihäiriöisenä kirjoitustaidottomana isan tekstiä on todella helppo lukea ja ymmärtää. Ihan mielenkiinnosta kysyn kauan sulla kesti tuon kirjoittamisessa? Jos koittaisin tuottaa tuollaisen tekstin siinä menis viikko eikä se siltikään olisi tuota luokaan.

--- Lainaus päättyy ---

mullakin on lievä lukihäiriö eli osittain samassa veneessä ollaan :D mä luen ja kirjoitan aika paljon, ja usein kirjoitan aika suoraan sen mitä aattelen, jonkun verran myös palailen aiempiin kappaleisiin ja täydennän omia ajatuksiani sitä mukaa kun niitä tulee. luulen että se on se puhekielisyys ja se että mun lauserakenteet ei oo erityisen monimutkaisia, joten se tekstin rytmitys on tosi luontevaa. mutta veikkaan että joku ehkä 15 minuuttia ois varmaan aika realistinen arvio. mutta kiitos! tää oli kyllä varmaan ihanin kehu mitä oon kuullut tältä saitilta <3

Komistus:

--- Lainaus käyttäjältä: NaapurinNoora - Maaliskuu 17, 2025, 12:36:51 ---Allekirjoittanut on erittäin helposti laukeava multiorgastinen pt, joka ihan oikeasti nauttii asiakasseksistä(kin) ja saa satavarmasti useampia orgasmeja tapaamisen aikana.  :behind: Orgasmeja saan nänneistä, penetraatiosta, klitorista stimuloimalla, leluilla, peppuseksistä, kivusta ja oikeassa vireystilassa myös ilman stimulaatiota.  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Allekirjoittanut voi todistaa, että näin todellakin on!!! 🥰 Ja vieläpä suihkulähdeorgastinen! 💦💦🤩🥰 (Kiitos Kotiliedelle osuvasta suomennoksesta 😅) Sitä ei olisi uskonut, ennen kuin itse näkee 🤓 Liian läheltä ei tosin kannata katsoa - siinä kastuu varmasti.😅 Eikä parin metrin päässäkään ole ihan täysin turvassa... 💦💦🤪🙈

saapasjalkakolli:
Jaa-a, kyllä mua on jopa ohjastettu muutaman kerran, että koska lämpenee, koska tekee asiat oikein. Viime kerrallakin taisi olla kun hoidettiin myös naisen tarpeet kuntoon. Ei tainnut silloin just olla muita asiakkaita. Ihan siinä mietin, että ollaanko yliajalla, mutta ei suinkaan. Näytti aika riittävän loistavasti. Oli aika märkää touhua.

Gynther:
Pakko todeta Venlalle, ett kyllä ne feikkiorkut huomaa, kun on asioissa tarpeeks valveutunut. Kyse on tunneasioista ja naisen feikatessa toi tunne-energia jää siitä näyttelyorkusta puuttumaan.

Vähän sama juttu, ku yrität näytellä oksentamista, aivastusta ja ... Kukaan näyttelijä ei oo koskaan saanu mua vakuuttuneeksi noissa jutuissa. Vähän sama asia on yrittää näytellä juopunutta.Ei onnistu varmaan keltään uskottavasti, varsinkin, jos saan olla samassa huoneessa tätä näytelmää kattelemassa. Kameran läpi voi juttu ehkä mennäkin läpi.

Eli, kyllä ne miehet niitä feikkiorkkuja huomaaa, mutt asiaa ei usein edes omassa "päässä" aleta kyseenalaistamaan ettei tulis pettynyt olo sen mahtisonnifiiliksen tilalle. Tämmöstä tää on täällä ihmisapinalaumassa paljon muidenkin asioiden kanssa. Feikin ym. pahan annetaan tapahtua,ettei tarttis ottaa itse vastuuta ja alkaa vaikuttaa asioihin - laittaa itseänsä likoon oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

saapasjalkakolli:
^ Olen tästä samaa mieltä. Varsinkin jos on ollut sellaisen naisen kanssa, joka käy todella kuumana sinuun. Niin sellaisen kanssa oppii. Jo ihan eka ns. tyttöystävä kun hänelle antoi suuseksiä kiemurteli sellaisella voimalla, että ei sitä kukaan feikkaa ja hänen luonteensa oli sellainen, ettei hän juuri muiden tunteista välittänyt sillä tavoin, että olisi viitsinytkään feikata. Onpa niitä käynyt sellaisiakin, kun nainen kertoo tulleensa yhdynnässä, vaikka mitään sinänsä näkyvää tapahtunut tai ääntä suusta tullut. Kyllä sen näyttelemisen vain huomaa ja jotkut PT:t yrittää äänehtiä miehen vauhdin mukana, mikä ihan asiaan kuuluukin. Orgasmeihin ei noissa aikarajoitteisissa tapahtumissa sinänsä kannata keskittyä, nautinnon ilme on aika kiva havaita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta