Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Helposti laukeavat pt:t
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: Merkonomi - Maaliskuu 16, 2025, 01:40:42 ---Veikkaisin 0,4 promillea, ajokunnossa ollaan vielä ;) Ehkä nuolemisesta voi jotain tarttuakin, mutta olen valmis sen riskin ottamaan. Ilman kielareita ja mussuttamista ei tule diilejä, se on tän homma juju mulle. Pelkästä kortsupanosta en paljoa maksaisi.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä ollaan kyllä Merkonomin kanssa samoilla linjoilla. Pillua pitää saada nuolla ja mieluusti kukko pt:n huuleen vailla kumeja. Ovat kuitenkin aika vähäriskisiä touhuja ja vähäisen riskin olen valmis poikamiehenä ottamaan.
Frank Debil:
Ymmärrystä heruu myös Hra hieromasauvalle! Elämä on riskienhallintaa. Poikamiehen elämä on kyllä tässä harrastuksessa hivenen helpompaa..😅
Venla:
Hahhah...täytyy (siis todellakin TÄYTYY) vielä nyt varoittaa sen verran, että mikä mulla tapahtuu kun laukean, niin mun on jotenkin "pakko" puristaa käsillä jotain. Siis todella kovaa. Ja...noh, mun kuvista voi katsella mun kynsiä.
Nehän on harmittomat vaikka teräviltä näyttävätkin, koska rakennekynnet. Niillä ei raavi ketään haavoille vahingossakaan.
Mutta, orkun kourissa mä upotan ne voimalla johonkin. Se mun on pitänyt opetella tässä duunissa, etten voi u...a kynsiä nuolijaan, ja koitan tarrata tyynyyn/peittoon/patjaan/lakanaan...
Jotenkin sitä reaktion omaisesti tahtoo tarttua siihen nuolijaan, mutta uskoisin (=tahdon uskotella itselleni), että nykyisin siirrän ennen kovinta puristusta kädet johonkin muuhun kohteeseen. Ja nyt joku vakkari laittaa kuvan tikatuista arvista seuraavaksi. :laught:
Siis, oon tehnyt kerran reiät tappettiin ja usemman kerran haavat omiin kämmeniin jos ei ole saanut mistään kiinni nopsaan. :laught:
Frank Debil:
Pelottavan hurja nainen! 😅😅😅
DeiDei:
Siis huonolla ralli- englannilla kysytään tuu juu haav asteisii?
Ja potilas vastaa jees.
Kysymys toistetaan tuhanteen kertaan, jolloin kehari vastaa jossain vaiheessa No.
Sitten vaan toivotaan, toivotaan niinkuin suomalaiset urheilussa ja valtiontaloudessa.
Värisuoran ja jopa Jackpotin hoitavat sosialistisessa Hölmölässä veronmaksajat. :sheep:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta