Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko tietoa raskaana olevista tällä hetkellä ? Hki/ Vantaa7Espoo.

<< < (2/3) > >>

MustaPekka:
Katso muutama rivi alaspäin > 153cm petite suomalainen > löytyy tietoa pt:stä.

Mmeoww:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Maaliskuu 10, 2025, 21:05:17 ---Minulla eli itse Thor Patsaalla on sellainen ilmoitus faneilleni että en harrastaisi seksiä raskaana olevan naisen kanssa sillä siihen sisältyy (kirjaimellisesti) kolmaskin osapuoli. Tällaisena huomiohuorana minun täytyi kertoa tämä. 😉

That's all folks.

--- Lainaus päättyy ---

Mä oon samaa mieltä. En todellakaan kink sheimaa, raskaana olevat naiset on super kauniita, mutta infektioriskin ja syntymättömän osapuolen takia tämmöstä ei toivottavasti ole tarjolla.. Sukupuolitaudit voi vammauttaa syntymättömän laosen loppuelämäksi...

Maalainen88:
Itse kyllä kovasti haluaisin päästä raskaana olevan naisen seurasta nauttimaan,olisi niin upeaa nähdä se valtavan uurastuksen läpikäyvä keho ihan livenä,silitellä pyöreätä masua, ihastella työhönsä täyttymällä valmistautuvia rintoja ja haikeana haikailla,että tapahtuisipa tämänkin torpan katon alla vielä joskus tuo huikaiseva ajanjakso, kiisselistä odottamisen kautta valmiiksi.
Niin ja pelkällä ihastelulla mentäisiin, jos joskus tulisi mahdollisuus viettää aikaa odottavan naisen kanssa, hänhän on jo saanut.
Kyllähän miulta aina hymy irtoaa, jos kylillä näkee naisen,jolla on siemenet itämässä,se on kaunista.

Asrm69:
https://www.libero.fi/sinun-vaiheesi/artikkelit/raskaana--/seksi-ja-halut-raskauden-aikana-/

Sieltä voi mm. Lukea ettei normaali seksi ole vaaraksi raskaana. Järjellä.

BunnyRose:
Normaali seksi raskauden aikana ei varmaankaan käsitä itsensä myymistä tuntemattomille vaikka kondomia käytettäisiin, se ei silti ole 100% suoja ja riski sikiölle on olemassa. Toivon ettei kukaan tuleva äiti ihminen altistaisi tulevaa lastaan vaaroille tälläisen takia.
Raskausfetissi on ok (me naiset ollaan Jumalattaria varsinkin silloin), mutta sen voi toteuttaa muussa yhteydessä kuin tässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta