Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Kurvikas"  (Luettu 7401 kertaa)

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #20 : Maaliskuu 10, 2020, 17:49:06 »
Minun ihanteeni on kurvikas mutta mutkaton nainen. Yleensä olen kuitenkin ajautunut suhteisiin naisten kanssa, jotka vetävät kurvit suoraksi ja tekevät suhteesta mutkikkaan. Jos on ollut liikaa mutkia matkassa, niin olen ennen pitkää kurvannut takavasemmalle.

Kurvikkuus tarkoittaa selkeitä kehon kaaria, joita voi olla painosta riippumatta. Olen tavannut muutamia tuon kuvan kaltaisia xl naisia, jotka eivät tarvitse korsettia kurvien aikaan saamiseksi. Esimerkisi Lontoossa tapasin viime kesänä yhden tällaisen parikymppisen neidon.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #21 : Maaliskuu 10, 2020, 17:55:27 »
^^ Tosta olen täysin samaa mieltä. Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä, niin sitten katselee niitä mitkä miellyttää ja muu kommentointi on turhaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #22 : Maaliskuu 10, 2020, 18:46:14 »
Joku sanoi että mielipideasioista ei voi väitellä, mutta niistä juuri väitelläänkin. Mua ei kuitenkaan haittaa jos joku pitää toisenlaisista naisista kuin minä.

Muoks myös: kurvikas on nainen jolla on naisellisia muotoja enemmän kuin mallityypillä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2020, 18:55:27 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #23 : Maaliskuu 10, 2020, 18:48:11 »
Jotain tämänsuuntaista :D

Ja onpa muuten kaunis nainen! 😍

Noin yleisesti ulkonäön arvostelusta lienee kaikille meille vanhemmat opettanut: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa.

Muoks, jotta vastaisin kysymykseen. MIELESTÄNI kurvikkaalla pitää olla paljon persettä ja tissiä, luonnon luomia. 😁
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2020, 18:52:47 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Mika74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 90
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #24 : Maaliskuu 10, 2020, 19:04:24 »
Jotain tämänsuuntaista :D

Minun silmiäni tuo leidi miellyttää, saattaisi olla visiitin paikka jos olisi Suomessa.
Tuon kokoinen naaras saattaa innostuessaan jyrätä miehen (ei minun henkilökohtainen fetissini).

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #25 : Maaliskuu 10, 2020, 20:00:04 »
Minusta on aina upeaa joutua jonkun kurvikkaan naisen jyräämäksi. :)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #26 : Maaliskuu 10, 2020, 20:22:10 »
Kurvikkaan varmaan pitäisi tarkoittaa juuri Marilyn-tyyppistä vartaloa, mutta näissä seuranhakuilmoituksissa se tarkoittaa ylipainoista.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #27 : Maaliskuu 10, 2020, 21:39:19 »
Jotain tämänsuuntaista :D


Oikein kaunis kurvikkaan vartalotyypin edustaja. Panisin.

Poissa Vieras0193

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #28 : Maaliskuu 10, 2020, 21:51:37 »
Käytän itsestäni sanaa kurvikas. Joku vääräleukahan kuvaili lantionseutuani seitsemän leivän uuniksi. Mieluummin kurvikas.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #29 : Maaliskuu 10, 2020, 22:26:53 »
No kurvejahan voi olla hyvinkin erilaisilla naisilla, ehkä just itse mieltäisin tuon niin että tissiä ja persettä pitää olla runsaasti kuten Mariaenkeli totesi, jolloin sitä rasvaakin luonnostaan naisella on.
En ole varmaan koskaan kuvaillut itseäni tuolla termillä, mutta hyvin voisin. Myös pullukka, siiderivalas, ylipainoinen, matami, muodokas yms. kaikki käy - en laisinkaan pahastu. Olen hyvin rakastunut omaan vartalooni ja koitan ylläpitää kurvejani syömällä mahdollisimman paljon oiiiiiikein rasvaista roskaruokaa ja huuhtelemalla sen alas vaikka Proseccolla :-*
Minkäänlainen treenaaminen ei btw kiinnosta pätkääkään.
Ja ai että elämä ei nautinollisempaa voi ollakaan kuin syödä, juoda ja nussia - kaikkia hyvin & kunnolla! ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #30 : Maaliskuu 10, 2020, 22:54:27 »
"Kurvikas" nimenomaan lainausmerkeillä herättää allekirjoittaneessa aivan toisenlaisen mielikuvan kuin Marilyn Monroe.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #31 : Maaliskuu 10, 2020, 23:05:35 »
"Kurvikas" nimenomaan lainausmerkeillä herättää allekirjoittaneessa aivan toisenlaisen mielikuvan kuin Marilyn Monroe.

Tiiätkö, kun ei noihin tiedostojen nimiin oikein kannattaisi laittaa erikoismerkkejä...ihan siksi jätin ne pois ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #32 : Maaliskuu 11, 2020, 00:02:09 »
Venlalla on kyllä sexy lantion kurvi  ;) 8)

Mutta joo, toiselle se kurvikas tarkoittaa toista ja toiselle toista. Ei ole yhtä oikeaa.
<3

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #33 : Maaliskuu 11, 2020, 00:07:36 »
Muoks, jotta vastaisin kysymykseen. MIELESTÄNI kurvikkaalla pitää olla paljon persettä ja tissiä, luonnon luomia. 😁

Meinasin jo kirjoittaa oman määritelmäni, mutta tässähän se tulikin lyhyesti ja selkeästi ilmaistuna. Minusta enemmän on aina enemmän ja yleensä vähemmän on liian vähän.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #34 : Maaliskuu 11, 2020, 11:25:24 »
Tytöt kurvikkaina, kiitos!

Makuasioista ei voi kiistellä, sanoi koira kun muniaan nuoli. Henk.koht. kyllä lämpenen nimenomaan sellaisita naisista, joilta löytyy tissiä ja persettä. Toki mullakin on rajani, mutta monen mielestä varmaan mun naismaku suosii "ylipainoisia". Mikä onkin todella typerä käsite. Ylipäänsä koko painoasiahan on ihan puhtaasti kulttuurisidonnainen. Kehoihanteet kun vaihtelevat eri aikoina ja eri puolilla maailmaa, mutta jokaisella on kuitenkin ne omat mieltymyksensä.

Kyllä mä tuota Venlaa kävisin mieluummin tuikkaamassa kuin jotain muotiteollisuuden keski-ikäisten homoseksuaalisten pomojen luomaan kauneusihanteeseen sopivaa poikamaista tyttöä. Mutta tässä mennään jo ihan toiseen keskusteluun eikä sitä kannata käydä tässä. Kuten sanottu, meillä kaikilla on yhtä arvokas maku. Eli ei mulla ole mitään muotipomoja vastaan, vaan olen päinvastoin iloinen, että he voivat nykyään elää enemmän omana itsenään.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #35 : Maaliskuu 11, 2020, 14:47:41 »
Mua huvittaa käsite 'painoindeksi.' Minulla ja eräällä ystävälläni on liki sama painoindeksi ja molemmat ovat sen mukaan ylipainoisia. Tosin itselläni se on vain sitä väärää massaa ;D ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #36 : Maaliskuu 11, 2020, 15:04:39 »
Piti ihan goolettaa ja tällaista sanoo netti  ;D
kurvikas = hyvinmuodostunut, kaunismuotoinen, uhkea, rintava, isorintainen, runsas, muhkea, muodokas, täyteläinen, povekas.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #37 : Maaliskuu 11, 2020, 15:12:28 »
^Eli ei jenkkakahvoja, ei hyllyvää takalistoa, rapamahaa. Ainakin kuvallisista ilmoituksista löytyvät nämä kaikki yleensä.

Paikalla Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #38 : Maaliskuu 14, 2020, 17:12:13 »
Minua kummastuttaa "Kurvikkaan" lisäksi määrittely "sporttiseksi". Treenaan itse paljon ja mulla on vahvat lihakset. Olen siis sporttinen, mutta en mikään vinttikoira. Toisaalta, mulla on luojan lahjana aika isot ja tiiviit rinnat, jotka ei kulu treenaamalla pois.

Miten siis kuvata naista, jolla on sekä kurveja mutta lihasta? Mulla on siihen vastaus: NELLIS - the one and only <3
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: "Kurvikas"
« Vastaus #39 : Maaliskuu 14, 2020, 21:56:11 »
Mites "Nuorekas" 48v.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2020, 21:58:01 kirjoittanut irritaatio »