Pitkästä aikaa taas on aika laittaa korkkarit jalkaan ja lähteä pian Suomen puolelle. Kihisen jännityksestä, sillä tällä reissulla tapahtuu paljon, paljon uutta.
Ensinnäkin, olen tavattavissa Helsingissä (no, hyvä on, Vantaalla) pitkästä aikaa. Yleensä viihdyn hieman pienemmissä paikoissa, mutta päätin ottaa riskin tällä kertaa. Sen lisäksi olen valmistautunut kahteen uuteen palvelukonseptiin - peppuleikkeihin (asiakkaille, ei minulle) ja dominointiin. Dominointi kiehtoo minua, mutta ei varsinaisesti eroottisessa mielessä, joten se tapahtuu vaatteet päällä.
Pienen paniikin sain aikaiseksi sillä Helsingistä oletin, että saavun ensin Lappeenrantaan ja siitä Joensuuhun, mutta kalenterissani lukee jostain syystä toisinpäin. Valitsen järjestyksen loogisesti aina sen mukaan, että junassa ei tarvitse istua turhaan, joten täytyy olla, että olen kirjoittanut väärin, vaikka olen kuitenkin lippuja ostaessani ajatellut oikein (liput kun on ostettu jo kuukausi sitten kaavalla LPR → JNS). Nyt kaikki varaukset piti kuitenkin tarkistaa kahteen kertaan, että matkaliput ja majoitukset täsmäävät… ja sitten pitää infoilla siitä kalenterivirheestä muuallakin. Noh, jospa se tästä.
Olen pitkään halunnut sanoittaa jotain hieman painavampaa. Viime keikalla minulla kävi asiakas, jonka kanssa ei mikään mennyt putkeen, mutta jätän yksityiskohdat pois asiakasta kuitenkin kunnioittaakseni. Hän kirjoitti tästä rapsan toisaalle, jonka vuoksi halusin tästä aiheesta yleisesti nyt kirjoittaa.
En usko, että kaikkien mielipide minusta on positiivinen ja hyväksyn sen. Aluksi ajattelin, että asiakas on aina oikeassa ja olen huono seksityöntekijä, jos asiakas ei lähde leijaillen luotani, vaikka se toki on tavoite. Tämäkin sivusto keskittyy nimenomaan seksityöntekijöiden rapsaamiseen ja arvioimiseen, mutta todellisuus on, että tapaamisesta ainakin tietyn prosenttiosuuden tekee myös asiakas, eikä asiakas tietenkään välttämättä itse edes tiedosta esimerkiksi huonoa hygieniaa tai käytöstä - saati että hän kirjoittaisi sen raporttiin.
Lohtuni on, että sellaiset asiakkaat, jotka haluan asiakkaiksi, ymmärtävät tämän. He osaavat lukea raportin ajatellen niin, että se on kuitenkin varsin subjektiivinen kokemus, oli kyseessä kuka PT tahansa. Ehkä joillekin tämä on jo itsestäänselvyys, mutta minulle seksissaitti ja ajatus asiakkaiden välisestä kommunikoinnista on kuitenkin vielä uusi ja vaatii pohtimista. Lisäksi välillä ahdistaa, koska saitilla ääneen pääsevät ne, joita en halua asiakkaikseni. Sellaiset, joille maksullinen nainen on miltein esine ja mitä halvemmalla saa, sen parempi, vaikka välillä jotain rapsaa lukiessa tekee mieli kysyä, että eikö palveluntarjoajan olemus herättänyt mitään hälytyskelloja. Sellaiset, joiden mielestä on kehuskeltavaa, että sai “ympäripuhuttua” seksityöntekijän ottamaan suihin paljaalla kieltäytymisen jälkeen.
Haluan pitää kiinni siitä maailmankuvasta, jossa minä olen arvokas - ihmisenä ja yrittäjänä. Haluan vaalia niitä asiakkaita, jotka arvostavat minua ja toivonkin, että saa tavata monta heistä vielä uudestaan. Ehkä tämä kirjoitus meni hieman syvemmäksi pohdinnaksi kuin ensin ajattelin, mutta olen tyytyväinen, että uskalsin sanoa ne asiat, jotka halusinkin.
Tavataan siis pian!