Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

himokkaasti heinolassa

<< < (3/5) > >>

keravankolli:
Jos odottaa parikymppistä, ja kuitenkin lukenu ilmoituksen, niin voihan sitä perääntyä. Mutta siinä vaiheessa vähä jo kannattais miettiä, miks lähteny retkelle...

Kulpo Kelli:
Ja komppaan kyllä keravankollia. Ketjun aloittajakin on omien kirjoitustestansa mukaan testannut satoja , kuulemma hyvä ettei tonni mene rikki niin luulisi siinä jo silmää kehittyvän, ettei tarvitse saranoita testata.......

amg63fin:
yleensä en jaksa jäädä tänne väittelemään mutta täsmennän.tosiaan muutama vuosi ehkä noin 5v vierähtänyt mutta silloin ilmoitti iäkseen alle 50v mutta ilmeisesti hieman oppinut ja täsmentänyt ikää.veikkaan että tällä hetkellä 65v oikea ikä.yleensä valitsen tosiaan nuoren ja sporttisen hoikan lähes poikkeuksetta.oli kuitenkin hetki jolloin olin juuri tapaillut muutaman kk 52v naista joka oli todella tasokas,sporttinen,kumitissit ,brassivahat,kalliit vaatteet ja hyvinkin tasokas.suhteen loppuessa tämä pt oli ilmoittelemassa lähikaupungissa niin lähettelin sitten postia ja kyselin millanen nainen,kerroin että etsin todella tasokasta naista eikä silloin tuo ikä haittaa.vaihdoimme usean postin johon hän vastaili kehuen itsensä erittäin tasokkaaksi.tein sitten päätöksen muttei paikalla todellakaan odotellut susanna penttilä.toki tiesin että ikää tulisi olemaan mutta hänen itsekehun perusteella odotin jotain aivan muuta kun vanhaa pubiruusua,naama kauhea,kroppa kauhea,ei huoliteltu,lisänä tuo todella leveä pohjoiskarjalan murre.tuli siis mieleen maatalouslomittaja joka on kohta pääsemässä eläkkeelle.luulin kehumisen perusteella tapaavani tasokkaan eronneen citysinkun.osasinkohan tarkentaa näkemykseni ja kokemukseni.toki hänellekkin varmaan löytyy ottajia.joskus vaan ihmettelen maailmanmenoa itsekseni.jokainen toki voi käydä ovella ja tehdä päätöksen mielestäni siinä.itse koen että hän antoi posteilla itsestään aivan erilaisen kuvan mitä oli.joko tarkoituksella koska tiedän etei osa kehtaa kääntyä ovelta tai sitten luulot ovat itsestä ylimitoitetut.

amg63fin:
lisäksi toveri kellopeliappelsiini ilmeisesti mennyt myös paikalle ja kylläkin iän tienyt mutta pettynyt.joskus aiemmin olen kääntynyt myös ovelta muttei tällaista uhkailua ja rääkymistä ole tapahtunut.vaikutti tältäkin osin vaimomatskulta.tilanne oli kun poliisit kotihälyytys ohjelmasta.tarkkaa ikää on myös vaikea arvioida mutta kun kohdattiin ja tuo murre oli niin pistävää niin tajusin että olen ollut aiemmin tekemisissä hänen kanssaan.2000 luvun alussa työkaverini täytti 20v ja tiedettiin että hän tykkää vanhoista tammoista ja tykkää lykkiä perseeseen.ostettiin porukalla  vanha huora hänelle puolituntiseksi.ikää oli jo silloin aika reilusti ilmoituksessa.minut valittiin soittamaan ja varaamaan aika eukolle kun käytin paljon palveluja niin kommunikointi luontevampaa.muistan hihitelleni murteelle puhelimessa.no lyötiin pojalle perspanopipo päähän ja vietiin paikalliseen hotelliin missä otti vastaan.kaveri tuli vittuuntunena ja kertoi eukon selittävän murteella kesken panon että eikö se tule sieltä millään ja se vaan seistä jöpöttöö.poika oli sanonu että turpa kiinni huora tai se ei todellakaan tule😂eukko oli kertonut asuvansa joensuussa ja keikkailevansa.kaveri ei kehunut millään muotoa vaikka kävi vanhoihin ämmiin tosi lämpivänä.sari havas oli muistaakseni hänen unelma ja satu silvo.nuo nyt ihan kivan näkösiä ja silloin jonkun verran iäkkäitä pojalle.mutta tuon joensuun eukon haukkui jo silloin 20v sitten.no yleensä eivät ainakaan parane naiset vuosien kerttyessä jos ei nuorempanakaan ole kaunotar.mutta asuinpakkakunta ,murre ja ikä noin suunnilleen olen lähes varma että sama eukko kyseessä.moni ihmettelee että muistan 20vuoden takaisen puhelinkeskustelin perusteella mutta tuo ääni ja murre jäi muisttin varmaan ikuisesti.

Kirppu69:

--- Lainaus käyttäjältä: amg63fin - Maaliskuu 02, 2025, 00:25:47 ---lisäksi toveri kellopeliappelsiini ilmeisesti mennyt myös paikalle ja kylläkin iän tienyt mutta pettynyt.joskus aiemmin olen kääntynyt myös ovelta muttei tällaista uhkailua ja rääkymistä ole tapahtunut.vaikutti tältäkin osin vaimomatskulta.tilanne oli kun poliisit kotihälyytys ohjelmasta.tarkkaa ikää on myös vaikea arvioida mutta kun kohdattiin ja tuo murre oli niin pistävää niin tajusin että olen ollut aiemmin tekemisissä hänen kanssaan.2000 luvun alussa työkaverini täytti 20v ja tiedettiin että hän tykkää vanhoista tammoista ja tykkää lykkiä perseeseen.ostettiin porukalla  vanha huora hänelle puolituntiseksi.ikää oli jo silloin aika reilusti ilmoituksessa.minut valittiin soittamaan ja varaamaan aika eukolle kun käytin paljon palveluja niin kommunikointi luontevampaa.muistan hihitelleni murteelle puhelimessa.no lyötiin pojalle perspanopipo päähän ja vietiin paikalliseen hotelliin missä otti vastaan.kaveri tuli vittuuntunena ja kertoi eukon selittävän murteella kesken panon että eikö se tule sieltä millään ja se vaan seistä jöpöttöö.poika oli sanonu että turpa kiinni huora tai se ei todellakaan tule😂eukko oli kertonut asuvansa joensuussa ja keikkailevansa.kaveri ei kehunut millään muotoa vaikka kävi vanhoihin ämmiin tosi lämpivänä.sari havas oli muistaakseni hänen unelma ja satu silvo.nuo nyt ihan kivan näkösiä ja silloin jonkun verran iäkkäitä pojalle.mutta tuon joensuun eukon haukkui jo silloin 20v sitten.no yleensä eivät ainakaan parane naiset vuosien kerttyessä jos ei nuorempanakaan ole kaunotar.mutta asuinpakkakunta ,murre ja ikä noin suunnilleen olen lähes varma että sama eukko kyseessä.moni ihmettelee että muistan 20vuoden takaisen puhelinkeskustelin perusteella mutta tuo ääni ja murre jäi muisttin varmaan ikuisesti.

--- Lainaus päättyy ---

Ilman vittuilua sanon, että sattuu silmiin helvetisti kun koittaa lukea näitä sun tekstejä. Koitas löytää näppiksestä välilyönti ja isot kirjaimet sekä vähän jakaa teksti kappaleisiin niin lukijan työ helpottuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta