Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
LadyInRed Helsinki
-Octasko-:
Herätellään lankaa. Samaa kyselisin kuin yllä olevat turskat. Onko ketään tosiaan tavannut häntä? Nytkin ilmoitus aktiivinen naapurissa. Olen viestitellyt hänen kanssaan ja jotenkin minun intuitio varoittaa itseäni. Intuitioni voi myös heittää häränpyllyä ja mielellään olen väärässä mutta en ole edennyt tapaamiseen. Kokemuksia hänestä?
molopää:
--- Lainaus käyttäjältä: -Octasko- - Lokakuu 19, 2025, 13:22:20 ---Herätellään lankaa. Samaa kyselisin kuin yllä olevat turskat. Onko ketään tosiaan tavannut häntä? Nytkin ilmoitus aktiivinen naapurissa. Olen viestitellyt hänen kanssaan ja jotenkin minun intuitio varoittaa itseäni. Intuitioni voi myös heittää häränpyllyä ja mielellään olen väärässä mutta en ole edennyt tapaamiseen. Kokemuksia hänestä?
--- Lainaus päättyy ---
Mitä jos uhrautuisit, kun olet jo noin pitkällä.
Ei näytä löytyvän tähän ketjuun muita kuin kyselijöitä vain.
Patu69:
On tullut joskus tavattua. Todella mukava persoona, pieni kokoinen sekä upea vartalo sopivilla silareilla. Ja kasvoiltaan erittäin kaunis ja hymyileväinen nainen. Ei mitään moitittavaa, hommat toimi upeasti ja voisin tavata useamminkin, mikäli taso säilynyt ennallaan.
-Octasko-:
Eli joku on tavannutkin. Oliko kyseessä ihan suomalainen nainen?
LadyInRed:
No heipähei arvon herrat! Ensimmäinen viestini täällä evö, mutta nyt oli aivan pakko vastata että ihan supisuomalainen nainen (alunperin savolainen) täällä hei👋🏻🥰
Olisi mielenkiintoista kuulla lisää siitä varoittavasta intuitiostasi🤩
ModEdit: yksityisviestien pyytäminen kielletty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta