Minun ensimmäisestä kerrasta maksullisissa on kyllä jo vierähtänyt aikaa. Elettiin vuotta 1979 ja vasta valkolakin saaneena nuorena ylioppilaana olin ensimmäistä kertaa yksin (tai oikeammin kaverin kanssa) ulkomailla. Kierrettiin interraililla Eurooppaa. Maailma oli silloin vähän erilainen kuin nykyään. Matkustaminen ei ollut kovin helppoa ja ei siihen ollut monilla oikein varaakaan. Halpalentoyhtiöistä ei kukaan silloin osannut vielä haaveillakaan. Suomesta maailmalle lensivät Finnair ja Lufthansa, ja liput olivat niin kalliita että niihin oli varaa vain ministereillä, jotka matkustelivat veronmaksajien piikkiin. Juna oli oikeastaan ainoa keino saavuttaa Euroopan hienot suurkaupungit, jos eivät Mallorcan ja Kanarian saarten keihäsmatkat oikein napanneet.
Me painettiin heti kaksi vuorokautta Oulusta Pariisiin ihan putkeen. Välillä Tukholmassa ja Köpiksessä vaan käytiin ravintolassa syömässä ja ostamassa vähän eväitä. Pariisiin piti päästä seikkailemaan Picasson, Hemingwayn, Olavi Paavolaisen ja Mika Waltarin jalanjäljillä. Pariisissa oli kyllä kadunkulmissa iltaisin ja öisin niitä ilolintuja tekemässä tarjouksiaan, mutta ei meillä vielä silloin oikein rohkeus mihinkään touhuamiseen riittänyt. Pariisista matkustettiin Barcelonaan yöjunalla. Asetuttiin asumaan siihen goottilaiseen kaupunginosaan Ramblasin lähelle. Muistan että Pablo Picasso- museo oli siinä meidän hotellimme lähellä. Iltaisin askeleemme veivät meidät aina Ramblasin yöhön. Se Ramblasin sataman puoleinen pää joltakin noin 500 metriltä oli yhtä tuntihotellien ketjua, ja ilotytöt seisoskelivat niiden tuntihotellien edessä ja kävelivät edes takaisin pitkin Ramblasia. Niitä katuhuoria oli siis satoja. Me puritaanisen Suomen ylioppilaspojat oltiin aivan ihmeissämme. Se meininki oli meidän silmissämme jotakin aivan uskomatonta.
Ensimmäisenä yönä me vaan lähinnä katseltiin sitä meininkiä. Juotiin terasseilla ja baareissa olutta. Mutta toisena yönä me jo uskallettiin alkaa touhuamaan. Olin jo edellisenä yönä iskenyt silmäni yhteen sellaiseen ihan jumalallisen kauniiseen ja upean vartalon omaavaan senoritaan. Taas kerran minä pysähdyin Ramblasilla siihen saman senoritan eteen norkoilemaan. En minä oikein keksinyt, että mitä minä hänelle sanosin, mutta senorita (varmaan vähän huvittuneena) ottikin ohjat käsiinsä ja kysyi, että "Do you want to fuck me?" Minä en varmaan saanut kunnolla edes sanaa suustani kun kieli oli kuivunut kitalakeen kiinni, vaan nyökkäsin ja ynisin jotain vastaukseksi. Ja sitten mentiin. Noustiin portaita pitkin toiseen tai kolmanteen kerrokseen ja maksoin respassa huoneen. Sain erektion jo siinä portaita noustessa, kun tuijotin senoritan paljaita reisiä ja lyhyen mekon alta näkyvää täyteläistä persettä. Minun seksikokemukseni olivat lukioaikaisten tyttöystävieni nussimista kotibileissä pimeässä sängyssä peiton alla, mutta ymmärsin että nyt oli tarjolla jotakin ihan muuta. Huoneeseen päästyämme senorita riisui mekkonsa ja paljasti hekumallisen vartalonsa. Minäkin olin äkkiä alasti, koska eihän minulla ollut päällä muuta kuin shortsit, t-paita ja sandaalit. Seisoin siinä alasti naisen edessä kulli jäykkänä ja tumput suorina kuin joku H.Moilanen. Senorita istui sängynlaidalle ja kutsui minut luokseen, otti soturini täyteläisten huultensa väliin ja sitten aloin saada elämäni ensimmäistä suuseksiä. Se tuntui kyllä aivan taivaalliselta ja eihän siinä monta hetkeä mennyt kun ampu lähti. Ammuin sen koko lastin senoritan kitusiin ja spermaa tuli varmaan joku piimäpurkillinen. Spermaa valui suupielistä naisen rinnoille ja reisille ja senorita kakoi ja oli kait vähällä tukehtua. Sitten hän sai jonkinlaisen raivokohtauksen ja alkoi espanjaksi torumaan minua. En ymmärtänyt hänen espanjan litaniastaan yhtään mitään, mutta eleistä ja käsien viuhtomisesta päättelin, että minun olisi pitänyt ilmoittaa hänelle kun lasti oli tulossa. Minä olin tietenkin tosi noloissani ja kuuuntelin ripitystä. Mutta senorita onneksi leppyi nopeasti ja naurahtikin ja vei minut kädestä pitäen suihkuun. Siellä hän peseskeli minut ja itsensä puti puhtaaksi spermoistani ja vei sitten sängylle. Sitten hän opasti minua ihan kädestä pitäen seksin saloihin. Olin aivan hämmästynyt, että mitä kaikkea hienoa se minulta salattu maailma pitikään sisällään.
Kävin sillä reissulla tämän saman senoritan hoideltavana useammankin kerran ja kokeilin myös muita neitejä. Espanjahan oli silloin juuri vapautunut vuonna 1975 kuolleen kenraali Francon sotilashallinnosta ja oli monella tapaa lähes kehitysmaiden asteella. En jaksa muistaa, että mitä se naisten nussiminen Barcelonassa silloin maksoi, mutta ei se voinut kovin kallista olla, kun meidänkin pesetamme siihen lystiin joka yö riittivät. Eihän se interrailaajan matkakassa mikään pohjaton ollut. Sen muistan, että yhtenä iltana me mietimme, että menemmekö brittiläisen punkbändi Stranglersin keikalle, vai nussimmeko nekin pesetat Ramblasilla huorien perseisiin. No me nautittiin sitten molemmat lystit. Käytiin ensin keikalla ja nussittiin sitten huoria. Oltiin varmaan seuraavana päivänä sitten vähän kevyemmällä sapuskalla.
Reilasin siinä muutama vuotena neljä eri kertaa, ja monena vuonna käytiin nussimassa kesätienestit Ramblasin huorien perseisiin. Vuonna 1992 Barcelonassa oli kesäolympialaiset ja kaupunki pesi kasvojaan. Katuprostituutio siivottiin pois ja se Ramblasin sataman puoleinen pää rakennettiin uudestaan. Barcelonan aikaisemmin uimakelvoton ranta siistittiin hienoksi ja rannalle tehtiin ne upeat rantabulevardit, joita pitkin olympiamaratoonarit saivat sitten hölkätä menemään.