Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pienikokoinen PT
Ivanhoe:
--- Lainaus käyttäjältä: Vikingo - Helmikuu 28, 2025, 18:24:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ivanhoe - Helmikuu 28, 2025, 16:18:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Helmikuu 28, 2025, 12:15:35 ---Siis Vikingo sai pillua, mutta Ivanhoe ei? Vai miten tää nyt pitää ymmärtää?
--- Lainaus päättyy ---
Käsihommat ja ratsastus kyllä. Ymmärtääkseni doggy/lähäri tms missä asiakas on aktiivinen eivät ole valikoimassa.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen olivat ainakin valikoimassa, kolmen asennon taktiikalla mentiin enkä itse ollut mitenkään aloitteellinen näissä, eli oli tosiaan ihan koko palvelu. Olisiko sitten palautteen perusteella muuttanut palvelun sisältöä?
--- Lainaus päättyy ---
Tai sitten pitäisi itse olla aloitteellisempi, mutta kun se kyykkäys on vaan niin kiihoittavan näköistä ja tuntuista.
Miten bj tai suutelu eilen?
Vikingo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ivanhoe - Helmikuu 28, 2025, 18:52:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vikingo - Helmikuu 28, 2025, 18:24:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ivanhoe - Helmikuu 28, 2025, 16:18:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Helmikuu 28, 2025, 12:15:35 ---Siis Vikingo sai pillua, mutta Ivanhoe ei? Vai miten tää nyt pitää ymmärtää?
--- Lainaus päättyy ---
Käsihommat ja ratsastus kyllä. Ymmärtääkseni doggy/lähäri tms missä asiakas on aktiivinen eivät ole valikoimassa.
--- Lainaus päättyy ---
Eilen olivat ainakin valikoimassa, kolmen asennon taktiikalla mentiin enkä itse ollut mitenkään aloitteellinen näissä, eli oli tosiaan ihan koko palvelu. Olisiko sitten palautteen perusteella muuttanut palvelun sisältöä?
--- Lainaus päättyy ---
Tai sitten pitäisi itse olla aloitteellisempi, mutta kun se kyykkäys on vaan niin kiihoittavan näköistä ja tuntuista.
Miten bj tai suutelu eilen?
--- Lainaus päättyy ---
Itämaisille hierojille melko tyypillisesti nämä loistivat poissaolollaan. Siitä saisi helposti aasinsillan, mutta jätetään se johonkin toiseen ketjuun. Siltikin, tyytyväinen olin tarjolla olleeseen settiin.
Kuten Ivanhoe totesi, kohdelkaa hyvin jos käytte nauttimassa hieronnasta ja muista palveluista.
Makkonen:
Kenen luona ketjun ajoittaja kävi? Olisi kiva kuulla plussat/miinukset.
Xzueriqu560:
Qatarr kyllä kaikkea mitä naisesta haen: pieni, söpö, hoikka, pieni kiinteä perse, kaunis hymy... Oli parhaimmillaan muutama vuosi sitten kun aloitteli suomessa, onnekas on hänet tuonut mies...? ;D
Julle95:
Mun mielestä thaikut on aina parhaimmillaan kun aloittelee. Kun alkaa päästä rahoihin kiinni,niin palvelun taso heikkenee oleellisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta