Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sexy black girl  (Luettu 8798 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sexy black girl
« Vastaus #20 : eilen kello 17:50:08 »
Kannattaa näissä viimeaikoina yleistyneissä kommenteissa pimpan hajusta, elämäntapaongelmista tai mieltymyksistä pulvereihin harrastaa lähdekritiikkiä. Itse en juuri laita painoa ykkös- tai kakkosviestien negakommenteille tai jos kaikki viestit ovat negaa eri hupakoista.
do. or do not. there is no try.

Poissa Mr hockey

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : eilen kello 17:55:09 »
Useampi kommentoija 2vuoden sisällä maininnut asiasta ja sitten vingut täällä kuinka et juurikaan anna asialle painoarvoa, ok Sherlock. Voit käydä itse toteamassa asian, akan pillu haisee aivan pilaantuneelle.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : eilen kello 19:15:56 »
Kukahan täällä vinkuu, sä ja yllättäin joku newbie pimun hajuista ::). Jos joku täällä haisee niin sun postaukses ;)
do. or do not. there is no try.

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : eilen kello 22:59:48 »
Pari kertaa olen tavannut naisen, kenellä pimpsa haisi ja se tulee esille seksin aikana. Koska naisen hajuelin on vähän eri suunnassa kuin oma nenukkani siinä takaapäin lykkiessä, ne hajut tulevat tietty allekirjoittaneen aistittaviksi. Käsittääkseni neideillä ei itsellään ole mitään käsitystä hajusta - tai jos on, ilmeisesti uskovat sen olevan normaalia. Tai ainakaan en itse usko, että kukaan pitäisi tieten tahtoen tuollaista asiaa yllä. Avioliiton ulkopuolella.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 23:41:58 »
^ Ei kai kukaan haista halua, mut miten avioliitto siihen liittyy?