Varasin ajan Nooralle tapojeni mukaan hyvissä ajoin.
H-hetken lähestyessä oma arki kävi kuitenkin odottamattoman raskaaksi. Vähän ennen tapaamista ajattelin, ettei tule mitään ja parempi perua. Koska Noora on upea daami ja häntä on aina mukava tavata, päätin kuitenkin mennä ilman tavoitteita tai suorituspaineita.
Onneksi menin.
Noora on poikkeuksellisen hyvä lukemaan ihmisiä, sellainen jota ei bluffata pokeripöydässä. Heti eteisessä hän huomasi, ettei mies ollut voimiensa tunnossa.
Vaihdettiin muutama sana tilanteesta ja sen perusteella Noora ehdotti, että muutetaan vähän suunnitelmaa. Sopi minulle.
Suihkun jälkeen sain mennä vatsalleni sängylle. Noora aloitti rauhallisen hieronnan, jossa rentous ja jämäkkä kosketus yhdistyivät sopivasti. Jo siinä vaiheessa huomasin, että murheet alkoivat väistyä mielestä.
Selälleni käännyttyäni sama meininki jatkui. Jäsenet saivat kaipaamaansa huomiota ja pari kipeää lihastakin löytyi.
Vähitellen kosketus muuttui intiimimmäksi. Nooralla on hyvin taitavat kädet, mutta ehkä vielä enemmän lämmitti tapa, jolla hän piti tilanteen kiihottavana mutta kiireettömänä. Kun katseet kohtasivat, olin jo aivan eri fiiliksissä kuin ovesta tullessani.
Aika oli kuitenkin lentänyt ja viimeistä neljännestä mentiin jo. Onnekseni sain hankkia lisää aikaa lennosta.
Loppu oli pitkä, kostea ja kiihkeä. Ja pirun nautinnollinen. Kun viimein tulin, reaktioni yllätti täysin. Hyvänolon aalto levisi kroppaan tavalla, jollaista en ole aiemmin kokenut.
Hengityksen tasaannuttua mietittiin yhdessä, mistä noin poikkeuksellisen voimakas kokemus tuli. Varmasti siinä oli taustalla muutakin kuin itse tapaaminen. Jälkikäteen olen silti varma, ettei huipennus olisi onnistunut, ellei Noora olisi heti alussa tajunnut, mitä siinä hetkessä tarvitsin.
Ensin piti saada pää tyhjäksi ja kiire pois. Vasta sen jälkeen pystyin kunnolla kiihottumaan.
Se mitä tällä tapaamisella koin, on oikeastaan juuri mitä olen koko tämän harrastuksen ajan etsinyt. Harvinaisen onnistunut kohtaaminen sellaisen ihmisen kanssa, jonka tapa toimia sopii minulle täydellisesti.