Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
NaapurinNoora Rapsa
tampereman51:
Mitenkähän tähän Nooraan saa yhteyden
Tulli:
Noora löytyy tältä saitilta ja ilmoittelee naapurissa ajoittain.
NaapurinNoora:
--- Lainaus käyttäjältä: Tulli - Toukokuu 21, 2025, 10:04:13 ---Taas käyty Nooran huvipuistossa ei tarvinnut tälläkään kertaa pettyä. :inlove:
Asutoive oli jälleen toteutettu täydellisesti ja näky oli upea.
Finanssi puoli pois alta ja suihkuun.
Hetken maltoin ihailla ja suukotella ennen kuin pyysin ottamaan vaatetta pois :kiss:
Kaikkea pääsi taas kokeilemaan :blowjob: :behind: välillä pidettiin taukoa ja juteltiin niitä näitä kunnes taas pystyi jatkamaan.
Noora on kyllä upea pakkaus, sen lisäksi että on seksikäs ja kiihkeä niin on myös todella mukava.
Ei tarvi taaskaan miettiä menenkö uudelleen… todellakin menen :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kivoista sanoistasi. :inlove: Arvostan myös sitä, että kannattelet tätä mun rapsaketjua raporteillasi! :D
Ensi kertaan taas!
Tulli:
--- Lainaus käyttäjältä: NaapurinNoora - Toukokuu 25, 2025, 20:44:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tulli - Toukokuu 21, 2025, 10:04:13 ---Taas käyty Nooran huvipuistossa ei tarvinnut tälläkään kertaa pettyä. :inlove:
Asutoive oli jälleen toteutettu täydellisesti ja näky oli upea.
Finanssi puoli pois alta ja suihkuun.
Hetken maltoin ihailla ja suukotella ennen kuin pyysin ottamaan vaatetta pois :kiss:
Kaikkea pääsi taas kokeilemaan :blowjob: :behind: välillä pidettiin taukoa ja juteltiin niitä näitä kunnes taas pystyi jatkamaan.
Noora on kyllä upea pakkaus, sen lisäksi että on seksikäs ja kiihkeä niin on myös todella mukava.
Ei tarvi taaskaan miettiä menenkö uudelleen… todellakin menen :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kivoista sanoistasi. :inlove: Arvostan myös sitä, että kannattelet tätä mun rapsaketjua raporteillasi! :D
Ensi kertaan taas!
--- Lainaus päättyy ---
Aina ilo rapsata :inlove:
G..:
Mun on ihan pakko lainata tätä ketjua ja täten kirjoittaa elämäni ensimmäinen rapsa. Ja ihan vain sen takia, että kävin tapaamassa Nooraa viime viikolla Helsingissä pitkän odotuksen jälkeen ja Noora lunasti tai itse asiassa ylitti kaikki korkeat odotukset mitä kevään aikana olin ehtinyt kehittää. Viestittely Nooran kanssa alkoi jo maaliskuun alkupuolella ja vihdoinkin pääsin peuhaamaan Nooran huvipuistoon.
Noorasta huokui heti oven avauduttua lämpö ja herkkyys kauniiden silmien ja säteilevän hymyn kera. Aamutakin alta paljastui upeat rinnat ja muutenkin ihan täyden kympin kroppa. Alusta asti meno oli kiihkeää ja intohimoista orgasmien ilotulitusta. Oli ihan mieletöntä todistaa sitä nautintoa! Noora tosiaan vaikutti nauttivan käsittelystä täysin rinnoin. En ole koskaan ollut mikään kummonen panomies, mutta Nooran kanssa tunsin itseni kunnon oriksi.
Tunti meni yhdessä hujauksessa ja jäähyväiset oli yhtä hempeät, kuin oli ollut vastaanottokin. Voin vieläkin tuntea Nooran huulet omillani. Aaah, sitä vanha pieru taisi vähän ihastuakin. Tapaamistani palveluntarjoajista, joita lienee noin tusinan verran, Noora on suvereeni ykkönen ja aivan varmasti tavataan vielä!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta