Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

pt den rekisteri

<< < (2/7) > >>

sampsa100:
aattelin vaan miten joku 2 vuotta vanha viesti voi olla vielä pt llä tallessa vaikka
vaihtanut numeroa. ei täs muuta. siinä kun tulis tutkinta niin verottaja tykkäisi.

Viveca:
Sitä kutsutaan myös hyväksi asiakaspalveluksi, että ne numerot ja viestit on itsellä tallessa. Mitenkään ei muuten muista, kuka on kukin ja mitä kenenkin kanssa on viestitelty.

Peruutuksista tulee vieläkin vahvasti mieleen viime syksyn pysähdykset Oulussa ja Rovaniemellä. Molemmat oli jo hyvissä ajoin loppuunvarattuja. Kunnes itseäni suositumpi hupakko laittoi ilmoituksensa esille samoille paikkakunnille suht samoihin aikoihin (jätän nimen mainitsematta, koska tällä ei ole mitään tekemistä ko. kollegan kanssa). Yhtäkkiä mulla olikin runsaasti vapaa-aikaa, kun rupesi puhelimeen pukkaamaan flunssa ja korona peruutuksia. Näille perujille ei seuraavalla reissulla aikaa löydykään ilman ennakkomaksua. Ja ne, jotka eivät ole koskaan peruneet, menevät kyllä ajanvarauksessa ohi.

Leea:

--- Lainaus käyttäjältä: sampsa100 - Helmikuu 20, 2025, 05:48:06 ---aattelin vaan miten joku 2 vuotta vanha viesti voi olla vielä pt llä tallessa vaikka
vaihtanut numeroa. ei täs muuta. siinä kun tulis tutkinta niin verottaja tykkäisi.

--- Lainaus päättyy ---

Voi että, verottaja vedetään joka välissä esiin 😂😂😂😂😂

Mä kysyn joka asiakkaalta, haluaako kuitin. Useimmat pelästyy kysymystä - 'ei kai tästä jää joku jälki johonkin?'
No ei jää muuta tietoa kuin maksettu rahasumma, joka asianmukaisesti ilmoitetaan verottajalle.

Huoh, noita vainoharhailijoita...

MikaM:

--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Helmikuu 20, 2025, 09:13:38 ---Sitä kutsutaan myös hyväksi asiakaspalveluksi, että ne numerot ja viestit on itsellä tallessa. Mitenkään ei muuten muista, kuka on kukin ja mitä kenenkin kanssa on viestitelty.

Peruutuksista tulee vieläkin vahvasti mieleen viime syksyn pysähdykset Oulussa ja Rovaniemellä. Molemmat oli jo hyvissä ajoin loppuunvarattuja. Kunnes itseäni suositumpi hupakko laittoi ilmoituksensa esille samoille paikkakunnille suht samoihin aikoihin (jätän nimen mainitsematta, koska tällä ei ole mitään tekemistä ko. kollegan kanssa). Yhtäkkiä mulla olikin runsaasti vapaa-aikaa, kun rupesi puhelimeen pukkaamaan flunssa ja korona peruutuksia. Näille perujille ei seuraavalla reissulla aikaa löydykään ilman ennakkomaksua. Ja ne, jotka eivät ole koskaan peruneet, menevät kyllä ajanvarauksessa ohi.

--- Lainaus päättyy ---

Ilman kontakteja PT ei voi myöskään markkinoida palveluja. Mielestäni en ole koskaan peruuttanut sovittua aikaa.
Pari kertaa olen myöhästynyt muutaman minuutin. Ensimmäisellä kerralla erehdyin kadun suunnasta, toisella kerralla syynä oli Helsingin katutyöt, jotka aiheuttivat liikennesolmun. Molemmilla kerroilla ilmoitin todennäköisestä myöhästymisestä. Käsitykseni mukaan tästä ei ollut mitään jatkoseuraamuksia. Siksi nämä yllätyssairastumiset hieman hymyilyttävät. Kerran tosin  minulle kävi niin, että minulle tarjottiin PT:n aloitteesta aikaa seuraavalle viikolle. Kerroin, etten voi varata aikaa, koska flunssaa pukkasi päälle. Pari päivää ennen ehdotettua aikaa olin sen verran terve, että tapaaminen toteutui.

Kaikki PT:eet eivät tiedosta kilpailuasetelmaan toisiin seksiyrittäjiin. Jos asiakkaan kannalta tilanne on tasaväkinen, niin asiakkaan setelit voi napata hyvinkin pienillä markkinointikikoilla. Esimerkkinä vaikka viestittely asiakkaan suuntaan, joka luo samalla mielikuvan siitä, että asiakas on tärkeä.

häkkisen isa:
ymmärsinkö nyt oikein, että kyseessä oli yksi ja sama palveluntarjoaja, kelle olit kerran tehnyt ajan peruutuksen, ja hän priorisoi toisen asiakkaan sinun ylitsesi?

oharit, viime hetken perujat, tinkaajat ja muut vastaavat katsotaan viestihistoriasta tai tallennetaan ihan sinne omaan puhelimeen. kun asiakaskontakteja kertyy vuosien varrella jopa tuhansia, niin se viestihistoria on olennaisen tärkeä väline oman työn järjestämiseen, ettei päädy useamman kerran saman sarjaoharoijan uhriksi, tai päädy ottamaan toistamiseen vastaan sitä tyyppiä kuka yritti jatkuvasti venyttää aikaa, tuli paikalle reilusti myöhässä ja valitti kun ei saanut koko aikaa käyttöönsä, tai muuta vastaavaa kommervenkkiä. ei siihen mitään sen ihmeellisempää rekisteriä tarvita. 😄

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta