Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
pt den rekisteri
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Helmikuu 20, 2025, 20:45:45 ---Tuossa on kaksi eri asiaa. Soittaminen numerosta, joka löytyy Fonectasta ja soittaminen prepaidistä.
Ainakaan minä en soita PT:lle nimellisestä numerosta, vaan käytän prepaidkännykkää. Numero tosin on ollut vuosia sama. Pelikännykkä on alunperin ollut kuntosalikäytössä ja se tarkistaa säännöllisesti onko minun aku ankka s-postitileille tullut postia, johon pitäisi reagoida. Vaikka minua ei välttämättä haittaa, että PT tietäisi oikean nimeni, niin haluan kuitenkin pitää tietyt asiat eri lokeroissa. Yksi PT mahdollisesti tietää oikean nimeni, koska olen somessa sitä kerran käyttänyt hänen postauksessaan.
--- Lainaus päättyy ---
mutta onko sillä käytännössä merkitystä kertooko vakkari feikin vai oikean nimen? jos on joku etunimi, jonka vakkariin luotettavasti yhdistää, niin se on helpoin tallentaa.
mun asiakkaista ylipäätään helposti yli puolet laittaa viestiä omasta numerostaan, silloinkin kun olen keikalla ja otan asiakkaita myös anonyymisti - ellei sitten siihen huoraluurin whatsapp-profiiliin ole ihan hämäyksen vuoksi laitettu naamakuva ja feikkinimi. niistä etu- ja sukunimellä laitetuista sähköposteistakaan tuskin kovin suuri prosentti on täysin keksittyjä. muuten kuin käteisellä suoritetut maksut viimeistään paljastaa asiakkaan oikean nimen, joita tulee ihan kohtuullisen usein. ylipäätään mun asiakaskunnassa anonymiteettiprosentti on aika alhainen, vaikka totta kai heitäkin on jotka eivät paljasta itsestään mitään.
emt, kun tarjoaa palveluita omalla nimellä ja naamalla, se ohjaa asiakaskuntaa siihen suuntaan joka toimii mielellään itsekin avoimesti. yleensä mun kokemuksen mukaan useammin vierailevat asiakkaat arvostaa että heidät muistetaan, niin ei kyllä olisi tullut mieleenkään että se olisi toisille nou-nou.
MariaEnkeli:
--- Lainaus ---
Ja yleensä kerron oikean etunimeni suht aikaisessa vaiheessa. Kuka jaksaisi muistaa vääriä etunimiä sekoittamatta niitä?
--- Lainaus päättyy ---
Tää on muuten hauskaa kun katsoo joskus viestihistoriaa numerosta joka ei ikinä ole johtanut tapaamiseen ja siellä on aina samankaltainen viesti, mutta loppu on T:Saku, T:Pete, T:Kalle T: Timo, T: Sepi 😁
Toinen on ikä. Toiset nuortuu ja toiset vanhenee yllättävän nopeasti. Tällä viikolla sain sähköpostia ja meilien ketjutus tiesi kertoa, että henkilö oli 2-vuotta sitten ollut 30 vuotta nuorempi! 😯
äRHäkkä:
^ Rakkaalla lapsella on monta nimeä.😁
Time flyes while having fun.
JämeräpartainenInsinööri:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Helmikuu 20, 2025, 21:57:22 ---Tää on muuten hauskaa kun katsoo joskus viestihistoriaa numerosta joka ei ikinä ole johtanut tapaamiseen ja siellä on aina samankaltainen viesti, mutta loppu on T:Saku, T:Pete, T:Kalle T: Timo, T: Sepi 😁
Toinen on ikä. Toiset nuortuu ja toiset vanhenee yllättävän nopeasti. Tällä viikolla sain sähköpostia ja meilien ketjutus tiesi kertoa, että henkilö oli 2-vuotta sitten ollut 30 vuotta nuorempi! 😯
--- Lainaus päättyy ---
Jossain päin maailmaa, kylällä saattaa olla yhteinen puhelin ... ??? -- ehkä Saku, Pete, Kalle ja kaverit elävät sellaisessa? (Eikä varaa oikeasti tavata) :-\
Hupi:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Helmikuu 20, 2025, 21:57:22 ---
--- Lainaus ---
Ja yleensä kerron oikean etunimeni suht aikaisessa vaiheessa. Kuka jaksaisi muistaa vääriä etunimiä sekoittamatta niitä?
--- Lainaus päättyy ---
Tää on muuten hauskaa kun katsoo joskus viestihistoriaa numerosta joka ei ikinä ole johtanut tapaamiseen ja siellä on aina samankaltainen viesti, mutta loppu on T:Saku, T:Pete, T:Kalle T: Timo, T: Sepi 😁
--- Lainaus päättyy ---
Se on se rankka elämä mikä vanhentaa🤭
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta