Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

pt den rekisteri

<< < (4/7) > >>

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: keravankolli - Helmikuu 20, 2025, 14:53:09 ---Ja kohta keskustelu kumpuaa laittomiin henkilörekistereihin...  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Jumala tai mikä taho tahansa meitä tältä armahtakoon...

Tulli:
Eipä mua ainakaan haittaa vaikka pt mun numeron tallentaa ja laittaa vähän muistiinpanoja, helpottaa pt:een hommaan ja itsekkin saa parempaa palvelua kun käy seuraavan kerran kun pt päässyt vähän muistelemaan että kukas se seuraavaksi on tulossa.

Timppa09:
Vaikka en kuulukaan oharien harrastajiin niin omasta puolestani niin alkaa tuntuu, että prepaid-liittymien käyttö on suotavaa ellei jopa järkevää. Näin olen siis toiminutkin ja tulen jatkossa toimimaan.

Numero vaihtuu siis vähintään puolen vuoden välein, joten ei näillä "roskakuski-Pekka" yms. niin väliä henk. koht. Saa joku seuraava numeron onnellinen omistaja (joskus kun numero kiertää takaisin käyttöön) olla PT:n luurissa tallessa  ;D

Livya:

--- Lainaus käyttäjältä: sampsa100 - Helmikuu 19, 2025, 19:14:39 ---kerran tuli peruttua aika ja se laitettiin tekosyyksi kun pidemmän
ajan ottanut turska ehti paikalle sittenkin, näin luulen että tapahtu.
minkäkölainen rekisteri noilla hupakoilla on meistä ?

--- Lainaus päättyy ---

Ei aukea nyt ihan mitä tässä ajetaan takaa. Mutta siis ennen kuin ostaja on saapunut paikalle, niin kummallakin osapuolella on oikeus tapaaminen perua. Tapaaminen on myös ihan kummalla vaan oikeus jättää kesken jos siltä tuntuu. Ja aina ei ole kysymys siitä että olisi toinen asiakas perumisen syynä. Voi sairastua, tulla henkilökohtaisen elämän kanssa jotain tai muuta vastaavaa. Ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Puhelimen muistiinpanot ja yhteustiedot, viestihistoria jne toimii oikeen hyvänä historiana sille päätyykö joku en tapaa-lokeroon. En oikein tiedä mitä väärää siinä olisi? Pt saa valita asiakkansa siinä missä asiakas pt:nsä.

häkkisen isa:

--- Lainaus käyttäjältä: Timppa09 - Helmikuu 20, 2025, 15:56:36 ---Vaikka en kuulukaan oharien harrastajiin niin omasta puolestani niin alkaa tuntuu, että prepaid-liittymien käyttö on suotavaa ellei jopa järkevää. Näin olen siis toiminutkin ja tulen jatkossa toimimaan.

Numero vaihtuu siis vähintään puolen vuoden välein, joten ei näillä "roskakuski-Pekka" yms. niin väliä henk. koht. Saa joku seuraava numeron onnellinen omistaja (joskus kun numero kiertää takaisin käyttöön) olla PT:n luurissa tallessa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

tää on kyllä taas näitä asioita mitä mä en ihan ymmärrä et mikä siinä nyt niin kammottaa jos palveluntarjoaja, kuka on niin pidetty että hänen luonaan kelpaa asioida uudelleen ja uudelleen, tallentaa sen puhelinnumeron mistä on otettu yhteyttä 😅 itse koen lähinnä ahdistavana täysin tuntemattomat yhteydenottajat ketkä väittävät että ollaan tavattu aiemmin, mutta keistä ei ole mitään aiempaa viestihistoriaa, ja epäilen joka kerta välittömästi että kyseessä on joku yritys onkia osoitetta tai uiskennella seulan läpi asiakkaaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta