Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ts Malikha  (Luettu 3727 kertaa)

Poissa Laatikkohäslääjä

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Ts Malikha
« : Helmikuu 06, 2025, 20:49:46 »
Tytskä tavattu. Nihkeetä viesteihin vastailu, vatulointia et pääs paikan päälle. Sai aika tavalla kinuta koordinaatteja kohteeseen, vähä jo hälärit soi. Tapaamisessa sovitut palvelut eivät toteutuneet vaikka viestein sovittu. Kämpässä lemus rööki. Tytskää kiinnosti oma puhelin enemmän ku meikä turska. Tytskän tissit kivat, löysä tarakka ja kulli, ei paljo värähdelly. Rojut huppuun, äkkiä kamat niskaan ja pihalle. Ei jatkoon, ei tod tarvetta uusinnalle. Sellanen seikkailu tällä kertaa.
Sää kivan talvinen.

Poissa jokelizz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ts Malikha
« Vastaus #1 : Maaliskuu 08, 2025, 12:31:48 »
Tapasin tämän kaunottaren Kampissa muutama päivä sitten. Aloitimme viestittelyn, joka oli erittäin mielenkiintoista. Tyttö kertoi, että 30 minuuttia maksaisi 150 euroa ja tunti 250 euroa. Päätin ottaa tunnin.

Hän antoi ajo-ohjeet, ja ei kulunut kuin hetki, kun olin jo ovella. Oven avasi aivan täydellinen ladyboy – juuri niin kuin kuvissa, ellei jopa parempi. Raha vaihtoi omistajaa, ja lisäksi tarjolla oli suihku ja puhdas pyyhe. Herrasmiehenä peseydyin, sillä se helpottaa petihommia.

Tyttö odotti sängyllä yllään seksikkäät alusvaatteet. Hieroimme hetken toisiamme, minkä jälkeen sain pientä käsihoitoa. Sitten hän laittoi kondomin paikoilleen ja alkoi imeä hanakasti. Tässä vaiheessa olin jo melkein tulossa, mutta pidättelin. Hetken päästä tyttö oli nelinkontin, ja minä nuolemassa hänen peppuaan. Sitten työntyin sisään ja työnsin hanakasti. Orgasmi tuntui taivaalliselta.

Tyttö viimeisteli itsensä käsin, ja minä hymyilin tyytyväisenä. Lopuksi juttelimme hetken, minkä jälkeen kävin suihkussa, puin vaatteet, halasin häntä ja annoin pari pusua poskelle ennen kuin lähdin.

Erittäin hyvä kokemus! Vaikka ladyboyt eivät aina ole paras vastine rahalle, Malihka ei jätä kylmäksi. Iso suositus – menen varmasti uudestaan pian. Kiitos, Malihka! 😘

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2025, 09:00:11 »
Tapasin tämän kaunottaren Kampissa muutama päivä sitten. Aloitimme viestittelyn, joka oli erittäin mielenkiintoista. Tyttö kertoi, että 30 minuuttia maksaisi 150 euroa ja tunti 250 euroa. Päätin ottaa tunnin.

Hän antoi ajo-ohjeet, ja ei kulunut kuin hetki, kun olin jo ovella. Oven avasi aivan täydellinen ladyboy – juuri niin kuin kuvissa, ellei jopa parempi. Raha vaihtoi omistajaa, ja lisäksi tarjolla oli suihku ja puhdas pyyhe. Herrasmiehenä peseydyin, sillä se helpottaa petihommia.

Tyttö odotti sängyllä yllään seksikkäät alusvaatteet. Hieroimme hetken toisiamme, minkä jälkeen sain pientä käsihoitoa. Sitten hän laittoi kondomin paikoilleen ja alkoi imeä hanakasti. Tässä vaiheessa olin jo melkein tulossa, mutta pidättelin. Hetken päästä tyttö oli nelinkontin, ja minä nuolemassa hänen peppuaan. Sitten työntyin sisään ja työnsin hanakasti. Orgasmi tuntui taivaalliselta.

Tyttö viimeisteli itsensä käsin, ja minä hymyilin tyytyväisenä. Lopuksi juttelimme hetken, minkä jälkeen kävin suihkussa, puin vaatteet, halasin häntä ja annoin pari pusua poskelle ennen kuin lähdin.

Erittäin hyvä kokemus! Vaikka ladyboyt eivät aina ole paras vastine rahalle, Malihka ei jätä kylmäksi. Iso suositus – menen varmasti uudestaan pian. Kiitos, Malihka! 😘

Ja tämähän on ihan perinteinen hupakon itse translatella kirjoittama mainos itselleen.  :sheep:

Paikalla Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Maaliskuu 09, 2025, 14:59:50 »
Onkohan... Nimimerkki ja kirjoitus ei nyt aivan sellaiselta kuulostaneet, että olisi herättänyt epäilyä vilunkipelistä.

Poissa Juppelis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 12, 2025, 20:52:18 »

Ja tämähän on ihan perinteinen hupakon itse translatella kirjoittama mainos itselleen.  :sheep:

Erittäin tekaistultahan tuo kyllä vaikuttaa, mutta liian hyvää kielioppia ollakseen translatella tehty, liekö hupakot alkaneet käyttämään tekoälyä, siltähän tuo suomen kieli sujuu erittäin näppärästi.

Paikalla samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 14, 2025, 10:24:56 »
Ainakaan chat gpt ei suostu kääntämään mitään seksitarinoita. Ainakaan kovin yksityiskohtaisia. 🤔