Elikkäs,kun laitat keittimestä kahvin tippumaan,niin taitatko suodatinpussin alhaalta sekä sivusta?
Itse taitan sekä alta ja sivulta.
Uutiset:
Banana
Kelpo kaveri
velihopea

Huikea tyyppi

Kimalainen
Kelpo kaveri
tai niin noh..hyvän leivän ohjeita saa kertoa 😁
velihopea

Huikea tyyppi
Oisko ollu kansallisrunoilijamme vaimon torttu 
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Elikkäs,kun laitat keittimestä kahvin tippumaan,niin taitatko suodatinpussin alhaalta sekä sivusta?
Itse taitan sekä alta ja sivulta.
Timo Hississä
Kelpo kaveri
Livya

Rakastajien aatelia
TheLollipop
Kelpo kaveri
En muista, vaikka juuri tunti sitten keitin kahvia.... Dementia?
Miksi se muuten taitellaan, onko siihen joku syy?
Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Miulle on vuosien saatossa kehittynyt erityistaito asetella suodatinpussi keittimeen niin, että nämä kohdat taittuvat samalla. Ei tarvitse erikseen taitella.

Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Julia

Rakastajien aatelia
Miulle on vuosien saatossa kehittynyt erityistaito asetella suodatinpussi keittimeen niin, että nämä kohdat taittuvat samalla. Ei tarvitse erikseen taitella.
Livya

Rakastajien aatelia
Joo, kun sen avaa tietyllä tavalla ja painaa keittimeen, noinhan ne automaattisesti taittuu. Työkämpillä on kestosuodatin, joka on kyllä ihana vaikka sitä pitääkin olla pesemässä joka keiton välissä, että kahvin maku pysyy hyvänä.
Julia

Rakastajien aatelia
Joo, kun sen avaa tietyllä tavalla ja painaa keittimeen, noinhan ne automaattisesti taittuu. Työkämpillä on kestosuodatin, joka on kyllä ihana vaikka sitä pitääkin olla pesemässä joka keiton välissä, että kahvin maku pysyy hyvänä.
Mie en voi sietää kestosuodattimia. Tuntuu että aina falskaa purut läpi. Muutamassa keikka majoituksessa on ollut ja olen kiittänyt joka kerta kauppaan hakemaan suodatin pusseja.