Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Epäilys ihmiskaupasta  (Luettu 6067 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #20 : Maaliskuu 01, 2020, 09:47:50 »
Joo, sehän se oli. Välillä sano olevansa Oulusta, mutta kirjoitteli mansen hupakoista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 01, 2020, 10:02:44 »
^^Prostituutiotietäjä. ;D

Toki jos englanti ilmossa on täydellistä ja puhelimessa  tai viestiessä heikkoa, silloin ainakin amiraali jättää väliin, vaikka ei kyse olisikaan kyse paritetusta naisesta. Toinen juttu on, jos leidi ei tiedä, mitä palveluja on ilmossa, silloin ei ovet, (kuten laulussa sanotaan) eikä nahkatakki amiraalille aukene ja hevoset ei karkaa. Pelkästään siitä, että on useampi palveluntarjoaja samassa kämpässä ei suoraan voi vetää johtopäätöstä, että on kyse parituksesta. Eikä koskaan voi olla täysin varma, onko joku paritettu vai ei. Maalaisjärjellä pärjää varsin hyvin;ei mene, jos epäilyttää(vaikka maalaisilla ei todellisuudessa mitään järkeä koskaan ollutkaan).

Ihmettelen miksi pahimmat parittajat;papit saavat lain tuomin oikeuksin kulkea vapaalla jalalla ja nostaa palkkaa edesvastuuttomasta toiminnastaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2020, 10:07:47 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 02, 2020, 13:46:39 »
Kannustan tietysti aina siihen, että ihmiskauppaepäilyt otetaan vakavissaan, mutta sanon vain tähän väliin, että minulla on monesti radio päällä kun vastailen päivystyspuhelimeen.

Ja kun minulta kysytään, että esittävätkö kuvani varmasti minua itseäni, niin vastaukseni on "mitä helvettiä". Siis tietysti kuvani esittävät minua, mutta miksi ihmeessä joku kysyy sitä minulta? Jos olisin (tai joku muu olisi) nähnyt vaivan feikkikuvien laittamiseen saadakseen asiakkaat kiinnostumaan, ja sitten kun asiakas kiinnostuu, niin sanoisinko että "eivät ole omat kuvat, oikeasti tuo on naapurin Aulikin perse kun sillä on niin paljon edustavamman näköinen"?

Joo joo, pitäisi vain sanoa että "tietysti on omat kuvat, tule vaikka katsomaan :) :) vink vink", mutta te paremmat asiakaspalvelijat voitte minun puolestani mennä vaikka muualle nyt kun minä tilitän siitä, miten outoa on soittaa palveluntarjoajalle ja kysyä hänen mainontansa todenmukaisuudesta häneltä itseltään.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2020, 13:48:15 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11390
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #23 : Maaliskuu 02, 2020, 14:09:50 »

^
Mä oon muuten kanssa miettiny että kertoisiko feikkikuvien kanssa mainostava neito puhelimessa käyttävänsä feikkikuvia...  Mutta ehkä joku kertoo... 🤔 ja toki hyvä jos kertoo.
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 02, 2020, 17:47:24 »
^Turskan Kultainen sääntö. Jos tuote ei vastaa kuvausta, niin käännytään ovelta :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #25 : Maaliskuu 02, 2020, 17:51:07 »
^Turskan Kultainen sääntö. Jos tuote ei vastaa kuvausta, niin käännytään ovelta :D
Entä jos tuote on parempi kuin kuvaus?
Perfektionisti.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #26 : Maaliskuu 02, 2020, 19:33:55 »
^Turskan Kultainen sääntö. Jos tuote ei vastaa kuvausta, niin käännytään ovelta :D
Entä jos tuote on parempi kuin kuvaus?

Rima kuvien osalta on asetettu. Jos se ylittyy reippaasti,niin sehän on vaan plussaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Epäilys ihmiskaupasta
« Vastaus #27 : Maaliskuu 07, 2020, 08:35:24 »
^ tai sitten pitää yrittää objektiivisesti miettiä, että saavatko aivot enää tarpeeksi happea jos veri on pakkautunut valmiiksi jonnekin ihan muualle.