Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fetissisi syntyhetki  (Luettu 10913 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Fetissisi syntyhetki
« : Kesäkuu 26, 2019, 16:29:14 »
Muistatko "ensikosketuksesi" fetissisi? Mikä se on mistä sai alkuvsa? Itselläni yhdessä elokuvassa nuorena miehwnö eräs mustaan nahkaan pukeutunut seksikäs "utareolento" poltti tupakkaa. Siitä löjti mielenkiinto kokeiluun ja nahkan ja tupakan hajulla ja nahan kiillolla on erityinen "säväyttävä" asema ollut siitä lähtien. Toimii todella hyvin ikään katsomatta tuo nahka sihteerillä. Harvaa saa polttamaan... :(

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2019, 00:43:12 »
Se juontaa juurensa ysärille. Platform saappaat ja korkkarit oli silloin muotia, taisi tulla silloin ekoja kertoja runkkailtua tyttöbändien kuville  ;D palveluntarjoajalta yleensä pyydän että korkkarit on jalassa myös sängyssä, niistä kyllä omat kiksinsä saa :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2019, 11:03:25 »
Ai että, tästä riittäisi kirjoitettavaa, mutta se olisi liian pitkä, liian yksityiskohtainen ja liian ihmisen psykologiaa nyppivä kertomus varhaislapsuuteni aikaisesta, täysin häiriintyneestä suhteestani äitimäiseen hahmoon ollakseen viihdyttävää antia tälle sivustolle :D

Joten sanotaan nyt vaan, että olen aina tykännyt pissata ja kakata kiellettyihin paikkoihin. Niin salaa (mm. metsään) kuin vähemmänkin salaa (mm. ihmisten päälle) ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 11:06:49 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2019, 11:19:33 »
En oikein koskaan ole ollut fetissi ihmisiä tai ainankaan löytänyt mitään erityistä joka saisi väristyksiä aikaan. Hiljattain kuitenkin huomannut lateksin olevan se mahdollinen vaihtoehto. Ainankin naisen päällä lateksi asut on alkaneet näyttämään todella hyvältä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #4 : Heinäkuu 07, 2019, 16:31:15 »
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys.
Kun toteutan erilaisia fetissejä, usein mietin mistä tuokin on saanut alkunsa. Ei se välttämätön tieto ole pystyäkseni tekemään jonkin fetissisession. Mutta jos asiakas pystyy jollain tasolla hahmottamaan miksi haluaa juuri sitä juttua niin se konkretisoituu paremmin. Sessioon tulee syvyyttä ja henkistä aspektia.
Asiakas tulee ikäänkuin lähemmäksi.

Mitä omiin fetisseihini tulee, niitä ei ole.
Joskus heikkona hetkenä toivonut, kunpa olisi edes joku niin tietäisi miltä se tuntuu.
Silloin ymmärtäisi paremmin jonkun toisen fetissiä.
Vaikka tykkään esim kumisaappaista, niihin ei ole päässyt syntymään sellaista suhdetta jota voisi sanoa fetissiksi. Kumisaappaat ovat vain kivoja ja käytännöllisiä. Ei muuta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #5 : Heinäkuu 07, 2019, 17:21:50 »
Vähän sama kuin Violalla, vähän toivoisi että itsellään olisi jokin fetissi, jotta tietäisi miltä se tuntuu.
Mutta ei oikein ole...
Tykkään metallista/kettingeistä, mutta, ei sekään mene fetissin tasolle. Eikä sille tasolle että haluaisin naimisiin Eiffel-tornin kanssa.
Hmmm...tai sit mä vaan tykkään kovista jutuista ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2019, 19:10:33 »
En ole alan asiantuntija, mutta käsittääkseni fetissit ovat ns. seksuaalisen mielenkiinnon uudelleensuuntaumia, jotka usein syntyvät hetkinä tai ajanjaksoina, jolloin ihmisen (yleensä lapsen) maailmankuva kokee suuren, äkillisen muutoksen. Sivuston seksuaalineuvojat voinevat korjata, jos olen ihan hakoteillä :D

Omaa seksuaalikokemustaan on paha verrata toisten kokemuksiin, mutta uskaltaisin heittää jotain sensuuntaista, että fetissikiihottuneisuus ei ehkä eroa muusta kiihottuneisuudesta kovinkaan paljoa, se vain saa alkunsa eri liipaisimista. Ja oikein voimakkaan fetissin kohdalla se tietty liipaisin voi jopa toimia kiihottuneisuuden viiveettömänä on/off-nappulana. Monesti puhutaan lämmittelyn, oikean fiiliksen ja kunnon esileikin merkityksestä kiihottumisen ja seksinhalun herättämisessä, ja se kuulostaa minusta aivan älyttömältä, kun oma kiihottumiseni toimii niin paljon yksinkertaisemminkin.

Juuri vähän aikaa sitten istuin penkkirivissä suuren yleisön joukossa, kun aloin kuulla jostain läheltäni lirinää. Pulssini kaksinkertaistui sekunnissa ja olin aivan hurmiossa ajatellessani, että joku on juuri pissannut penkissä housuunsa, eikä nyt kehtaa nousta ylös, vaan odottaa vain paniikissa sitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Se oli niin upeaa, etten tiennyt, miten päin olisin istunut. Sitten tajusin, että oikeasti se ääni tulikin siitä, kun joku yritti oikein hiljaa ja hitaasti repiä tarranauhaa auki, huoneen akustiikka vaan sai sen kuulostamaan lirinältä.

Jotkut tykkäävät tiirailla isoja peppuja, hyviä tissejä, veistoksellisia kasvoja ja itsevarmoja askeleita. Toiset joutuvat ponnistelemaan löytääkseen sänkypuuhiin taas kipinää. Fetissi sen sijaan on sitä, että tarranauhan avaamisen ääni koituu heikkopumppuisen kahdeksankymppisen kohtaloksi.
Eläkkeellä.

Poissa LaihaUnelmoija87

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #7 : Heinäkuu 11, 2019, 02:16:14 »
Hei. Ensimmäinen postaukseni, mutta ajattelinpa kuitenkin kertoa omasta fetissistä ja miten sen selvitin.
Alussa katsonut vähän kaikkea ja selvitellyt mikä innostaa. Suuret rinnathan siinä ensin innostivat, sitten täyteläisemmät muodot. Taisin muutaman vuoden niitä katsella. Ei mennyt ihan sinne XL puolelle asti, mutta lähelle sitä. Jossakin vaiheessa alkoi se naisen nänni ja sen kanssa leikkiminen kiinnostaa enemmän, kunnes videoehdotuksen kautta tuli rintamaito videoita ja se oli kuin heureka tai salama taivaalta. Tämä oli se mitä olin etsinyt mielestäni huomaamatta.

Hellä äiti-hahmo, täyteläisillä ja pehmeillä muodoilla. Suuret ja herkät nännit, joista voisin juoda maitoa yhteisen mielihyvän ja luottamuksen merkeissä. Äiti-hahmo pehmeästi puhuen rohkaisisi minua juomaan lisää samalla masturboiten ja lopulta minua käyttäen saisi sen illan viimeisen orgasmin ja kaatuen vierelleni/päälleni kehuen kuinka hyvä ja kiltti poika olen.

Ja koska olen jotenkin  vainoharhainen ja ajattelen hyvinkin loogisesti, oma äitini ei ole koskaan ollut minulle seksuaalinen olento ja suhteeni häneen on perinteinen äiti-lapsi. En ole jäänyt ilman huomiota tai lämpöä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2019, 10:36:08 »
Olin lukiossa ensimmäistä vuotta ja pitkän fysiikan tunnilla. Edessäni pulpeteissa istui joukko tyttöjä, joilla kaikilla olivat farkut ja paljaat nilkat. Jostain syystä aloin kiihottua kauniista nilkoista enemmän ja enemmän. Totta kai teini-iässä kiihottuu kaikesta, mikä saattaisi muistuttaa ihmistä, mutta nyt tunne oli jotenkin "syvempi ja erilaisempi". Tulevilla tunneilla aloin kiinnostua myös kireistä farkuista, reisistä, pohkeista ja sääristä. Parasta oli, jos jollakulla tytöllä sattui olemaan minihame ja paljaat sääret. Siitä riitti pitkäksi aikaa omaa iloa yön yksinäisiin tunteihin.

Pikakelataan työelämään. Eräänä keväisenä päivänä eräällä puolitutulla työtoverilla oli polven yläpuolelle yltävä hame ja kauniit ruskettuneet sääret. Aloin haaveleimaan siitä kuinka nainen komentaisi minut riisutumaan ja sitten ensin hyväilemään sääriään ja lopulta antaisi minun nylkyttää itseäni sääriä vasten. Luonnollisestikaan en koskaan puhunut naiselle haaveestani, tai oikeastaan muutenkaan. Sekä häpeä että kiihottuminen oli liikaa.

En ole koskaan toteuttanut näitä halujani. En ole koskaan aikaisemmin edes kirjoittanut niitä ylös mihinkään. Luulen, että toteteuttaminen vaatisi hyvin luottamuksellisen suhteen ja vahvan turvallisuuden tunteen että uskaltautuisin elämään tätä fantasiaa. Tässä ollaan kuitenkin aika arkojen asioiden äärellä. Ehkä joku päivä vastaan tulee joku kaunissäärinen nainen, jonka kanssa asia tuntuisi luontevalta.

Poissa Tuuli

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2019, 18:48:18 »
Minulla on muutamia, joista parista tiedän, mistä ovat syntyneet.
Voin jakaa kanssanne yhden. ;)

Sänkifetissi
Mulla oli maailman kaunein isomummi, hänellä oli sellaiset vitivalkeat laineikkaat hiukset, kauniin muotoiset kasvot, ystävälliset silmät ja kapoisissa käsissään paljon pisamia tai maksaläiskiä, ihania anycase.
Ollessani muutaman vuoden ikäinen olimme taas kerran kylässä isomummilla, leikin siellä huoneen nurkassa jotain ja sivukorvalla kuuntelin, kuinka isomummi selitti, että nuorena tyttönä joku vanhempi mies oli ollut häneen kovin rakastunut, ja oli (lähes väkisin) suudellut isomummiani niin rajusti, että miehen terävä parransänki oli raapinut nuoren tytön leuan aivan verinaarmuille.

Ah ja oih. <3

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #10 : Elokuu 12, 2019, 12:17:24 »
Ihania fetissejä teillä, ja niin kauniisti kuvailtuja tilanteita!  :-*

Mun omat fetissini on aika mietoja, enkä osaa jäljittää niiden syntyhetkiä. Saan erityiskicksejä mm. sotkemisesta, mutta en muista vaikkapa kierineeni kuralammikossa lapsena.

Perseiden kuningatar on ihan oikeilla jäljillä: osalla fetissin synty voi liittyä merkittävään käänteeseen elämässä tai johonkin yllättäviä suuria tunteita herättäneeseen hetkeen. Kaikki eivät kuitenkaan muista mitään suurta elämystä fetissin takaa.

Ylipäänsä kyse on jatkumosta tai ehkä jopa loputtomasta itseensä risteävästä spiraalista. Kenellä on valta määritellä, missä kohdassa esteettinen mieltymys tai jonkun aistin kautta välittyvä voimakas mielihyvä muuttuu a) seksuaaliseksi tai eroottiseksi elämykseksi tai b) fetissiksi?

Selvimmin ovat tietysti tunnistettavissa sellaiset eksklusiiviset fetissit, joiden läsnäolo on ehdoton edellytys kiihottumiselle. Jos ihmisessä ei herää halua eikä kiihottuneisuutta ilman, että fetissin kohde on mukana tilanteessa (ja juuri oikealla tavalla), tämä helppo määritellä fetissiksi. Kurjimmassa tilanteessa fetissi siis voi myös rajoittaa seksuaalisuuden toteuttamisen mahdollisuuksia aika paljon.

Lievempänä fetisseissä on minusta kyse lahjasta tai kyvystä: ihminen osaa kiihottua myös jostain sellaisesta, josta ihan kaikki muut välttämättä eivät osaa.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #11 : Elokuu 12, 2019, 21:18:59 »
Fetissit ovat kyllä niin mahtavia! Ihmisillä on mitä erikoisempia fetissejä, ja minua kiehtoisi tietää, mistä mikäkin fetissi kelläkin on saanut alkunsa ja mitä ylipäätään aivoissa tapahtuu fetissin syntyhetkellä ja miksi. Tämä on siis erittäinkin kiva lanka. :P

Tässä pari minun fetisseistäni:

Ollessani 19-vuotias eräs miespuolinen kaveri kehui varpaitani seksikkäiksi. Siitä lähtien olen ollut tykästynyt (omiin) jalkoihin, ja se vain vahvistuu ajan myötä. Tykkään tunnustella erilaisia pintoja ja materiaaleja jalkapohjillani ja nostella asioita varpaillani. Minulla onkin suht vahvat varpaat. Hullaannun aivan täysin, jos minun varpaitani/jalkojani nuollaan/pussaillaan/imetään/hierotaan. Pikkuhiljaa olen myös alkanut tykkäämään muidenkin jalkapohjista. En vielä sanoisi itseäni podofiiliksi, mutta oma pikkupodofiili olisi aivan ihana! ♥

Poikaystäväni nro 2 oli karvainen mies, sekä hyvin pitkä ja sopivasti lihaksikas. Häntä ennen en ollut tavannut kovinkaan monta karvaista miestä, joten katson karvafetissini alkaneen hänestä. Meillä toimi parisuhteen liimat tosi hyvin, eli seksi ja huumori (muu ei sitten toiminutkaan). Hänen jälkeen olen ollut vain karvaisten miesten kanssa parisuhteessa. Alkoi hänestä toinenkin fetissi, nimittäin kasvoissa olevien karvojen (erityisesti nenäkarvojen) nyppiminen - mieheltä, ei minulta itseltä - mistä taas on saanut yksi toinen fetisseistäni alkunsa, mutta se nyt on jo ihan toinen juttu se.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #12 : Elokuu 23, 2019, 09:03:45 »
Olen aina haaveillut että hukuttautuisin muodokkaan naisen alle. Erityisesti facesitting kiihottaa kovasti kuin myös että nainen tukehduttaa minua rinnoillaan.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #13 : Elokuu 23, 2019, 16:56:34 »
Olen aina haaveillut että hukuttautuisin muodokkaan naisen alle. Erityisesti facesitting kiihottaa kovasti kuin myös että nainen tukehduttaa minua rinnoillaan.

Juu, nämä tukahduttamisleikit erinäisin ruumiinosin ovat oikein hauskoja. ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Samppa666

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #14 : Syyskuu 14, 2019, 19:31:34 »
Itsellä ollu jalkafetissi ennen kuin itsekkään muistan. Äitini kertoi että olin roikkunut 3 vuotiaana kylässä olleiden naisten jaloissa.

Omat muistot alkavat 6 vuotiaasta.
Muistan kuinka hämmennyin kun ohikulkeneen naisen kauniit sääret aiheutti kauhean stondiksen.

Kauniit hoikat sääret ja hyvä iho, ni tää partiopoika on valmis. Joudun vieläkin hämmentäviin tilanteisiin.
Tämän fetissin ansiosta paljaiden rintojen näkeminen ei aiheuta minkäänlaista reaktiota. Outoa..

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #15 : Marraskuu 04, 2019, 03:15:59 »
Vähän sama kuin Violalla, vähän toivoisi että itsellään olisi jokin fetissi, jotta tietäisi miltä se tuntuu.
Mutta ei oikein ole...


Sama.
Miten helppoa olisi kun tietäisi, että varmasti syttyy kun pukeutuu vaikka kumiankaksi,

Jos sapioseksuaalia ei lasketa niin yksi mulla kuitenkin on: harmaat collage-housut miehellä! Joko ilman paitaa tai valkoinen t-paita.  :-X (aika lame, eikö totta)
En kyllä osaa paikantaa, mistä tämä on saanut alkunsa.  :)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #16 : Tammikuu 19, 2020, 22:34:03 »
Minun fetissini on varmaan saanut juurensa varhaislapsuudessa, kun aamuisin sain köllötellä vanhempieni sängyn jalkopäässä ja hissukseen katselin aamun lastenohjelmia heidän makuuhuoneen pienestä telkkarista ja joskus leikin jollain lelulla.
Lapsen näkökulmasta ne suuret jalat siinä aamuhämärässä tuntuivat turvallisilta, kun olivat sellaiset unilämpimät. En kuitenkaan muista, että ne olisivat saaneet silloin tuntemaan muuta kuin turvallisuuden tunnetta.

Olin samoihin aikoihin perhepäivähoidossa ja muistelen, että naispuoleisella hoitajallani oli melkoisen suuret jalat, lähes jopa samaa kokoluokkaa kuin isälläni. Päiväunien aikaan olisin niin kovasti halunnut hoitotädin jalkopäähän lepäilemään, mutta en koskaan uskaltanut kokeilla. Hänen jalkoihinsa tunsin jonkinlaista seksuaalista vetoa ja olin tuolloin noin 4-vuotias. Ne olivat minusta kauniin malliset ja symmetriset.

Sitten erään kerran kun olin 5-vuotias, niin silloinen uudempi hoitotäti otti villillä päällä olleen kaverini erikoisella tavalla rauhoittumaan omien jalkateriensä väliin. Hän siis alkoi lukemaan meille satua ja kaverini oli selällään lattialla, jolloin hoitotäti istuutui tuolille ja asetti jalkateränsä hänen korvien molemmille puolille. Minullahan alkoi pikkuveijari tilanteesta jöpöttämään ja olin kovin kateellinen kaverilleni.. ;D

Siitäpä eteenpäin aloin kiinnittää huomiota kaverieni äitien jalkoihin sekä myös kouluikäisenä oli alkuun liikkatunnit yhdistetty tyttöjen kanssa, niin siellä tuli tyttöjen paljaita jalkoja vilkuiltua välillä.

Erään ala-asteen aikaisen koulukaverini äiti oli huomattavan pitkä nainen (reilusti yli 180 cm) ja hänellä oli suuret ja kauniin muotoiset jalat. Hänestä fantasioin vielä tänäkin päivänä.. kuulin joitain vuosia sitten naiselta itseltään, että hän elelee nykyään yksikseen ja olisi kaivannut remppataitoista kaveria talonsa kanssa. Pähkäilin mielessäni pitkään, että tarjoutuisin auttamaan ja ehkä olisin voinut piristää vanhemman naisen arkea muutenkin.. harmi vaan seurustelin tuolloin kovin vakaasti, enkä ollut tällaisista sivustoista tietoinen ja saatikka mahdollisia seikkailuja valmis toteuttamaan. Nyt tilanne olisi toinen, jos hänen kanssaan satuttaisiin törmäämään.. ;) Niin ja hänen tyttärellään on aivan tajuttoman upeat jalat. Lakkasi varpaankynsiään jatkuvasti ja ne oli aina tiptop viimeisen päälle. Teki mieli ottaa yhteisien leikkien aikaan hänen varpaat suuhun.. Nykyään taitaa olla onnellisesti naimisissa ja perheellinen.

Olen myös jossain vaiheessa maininnut, että pidän jos varpaankynnet on vähän ”normaalia” pidemmät, mutta siistit ja jalat on oltava huolitellut. Tämä sattui kun sattumalta murkkuiässä katselin jalkafetissikuvia, jossa naisella oli todella kauniit pitkät punaiseksi lakatut varpaankynnet.. kiihotuin todella nopeasti ja paikat meni sotkuun. Sen jälkeen näin eräässä maalaiskaupassa myyjätären, jolla oli myös erittäin kauniit ja pitkät punaiseksi lakatut varpaankynnet. Illalla hän oli verkkokalvollani, kun helpotin sitä teinipojan jatkuvasti kasvavaa purkautumisen tuskaa. Myös teini-iässä erään kaverini äidillä oli aina viimeisen päälle lakatut varpaankynnet ja hänelläkin oli erittäin kauniit pitkähköt kynsipedit. Ne pyörivät jatkuvasti verkkokalvoillani tiettyinä hetkinä.

Tässä pientä stooria minun jalkafetissini synnystä.

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #17 : Helmikuu 08, 2021, 07:44:55 »
Fetissini syntyhetkeä en ihan tarkalleen saa ajoitettua. Mieltymys naisten jalkoihin ja varpaisiin alkoi vähitellen niistä ajoista milloin opin lukemaan.

Teininä jalkafetissi puhkesi kunnolla täyteen kukkaan. Lämpimät vuodenajat yläasteella oli todella haastavia.
Se aika, kun tytöt lopettelivat sukkien käyttöä ja tulivat kouluun sandaaleissa tai kevyemmissä kengissä. Oppitunnilla jotkut tytöt riisui kengät. Farkkutyttöjä paljaine jalkoineen ympärilläsi ja yritä siinä nyt keskittyä opiskeluun. Seisokit noissa tilanteissa oli niin kovia, että melkein teki kipeää.

Olin selkeästi aikuisuuden puolella, kun pääsin ekaa kertaa nuolemaan tytön varpaita. Sitä nautintoa eivät mitkään sanat riitä kuvailemaan. Ne tietää ketkä tietää  8)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #18 : Helmikuu 08, 2021, 10:36:49 »
Nämä ovat erittäin kiinnostavia pohdintoja ja hienoja mini-novellejakin olette saaneet aikaiseksi!

Omalla kohdallani olen hahmottanut fetissit eräänlaiseksi kiihottumisen ohituskaistoiksi. Niitä on useampia, mutta toiset toimii varmemmin kuin toiset, ja jotkut on ihan varmoja.

Varmin reitti kiihottumiseen kulkee minulle tissivakoa myöten. Kun rinnat on riittävät isot siihen, että niitä voi puristella ja leipoa, painaa kasvoja niitä vasten ja nännit riittävän isot imettäväksi, niin tämä toimii aina.

En oikeastaan osaa paikantaa syntyhetkeä tälle fetisille, mutta kyllä se voi tulla jostain niinkin kaukaa kuin että vauvana on erektio osunut yhteen imetyksen kanssa. En pitäisi aivan mahdottomana. Saattaa myös olla että rintoihin on latautunut mielessäni erityistä halua, koska jouduin äidistäni eroon sattuneesta syystä reilun vuoden ikäisenä useaksi kuukaudeksi. En tiedä, koska muisti ei tietenkään ulotu niin kauas, mutta voin veikkailla.

Onneksi muitakin reittejä on, eikä tämäkään "osaobjekti" naisessa toimi minulle ihan itsenäisesti, vaan kyllä se nainen tarvitaan niitä tissejä kannattelemaan, ja jopa sillä kannattalelijalla on paljon väliä. Romanttisesti en varmaan kuitenkaan onnistuisi kiintymään aivan täysin rinnattomaan naiseen, sillä lailla on viritys sisälläni esiohjelmoitu.
 
You and me, part-time lovers

Poissa Mielenkiintoista

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi syntyhetki
« Vastaus #19 : Heinäkuu 19, 2021, 16:59:13 »
Vähän päälle 10-vuotiaana näin televisiossa, kun naista kutitettiin ja rupesi seisomaan kovasti, ensimmäistä kertaa ikinä. Jo sitä ennen oli tehnyt mieli kutittaa naista, jolla on sukkahousut jalassa. Joskus ihan pienenä lapsena taisin kutittaa jotain naista, jolla oli sukkahousut jalassa. Jotenkin ne sukkahousujen kärkivahvikkeet oikein houkuttavat kutittamaan. Nyt jo reilusti yli 30-vuotiaana olen kärsinyt koko ikäni kutitusfetissistä, eikä tavallinen seksi oikein kiinnosta. Minulle riittäisi, että pääsisin kutittamaan jotain naista. Muutaman kerran olen jopa maksanut siitä ja voisin maksaa uudestaankin.