Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?  (Luettu 4418 kertaa)

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 04, 2020, 22:56:37 »
Viidellä vuosikymmenellä harrastettuani voin jo myöntää, että ura on jo kääntynyt ehtoopuolelle. Kaikenlaista on tullut nähtyä jo koettua, myös harrastuksen vähemmän valoisat puolet. Hyviä tapaamisia on toki ollut paljon, aivan viime aikoinakin.

Vuosikymmenten aikana olen pitänyt lukemattomia taukoja. Elämässä on monta maksuseksiä tärkeämpääkin asiaa, esimerkiksi muutaman parisuhteen vuoksi harrastus on vain jäänyt, välillä vuosiksikin.

Pari traagisempaa tapahtumaa mieleisilleni palveluntarjoajille ovat ainoat kerrat kun olen lopettamista oikeasti harkinnut. Päätös on kuitenkin edelleen tekemättä. Lopetushan kuitenkin tulee meille kaikille sitten aikanaan.

Ajattelen ja koen pitkälti samoin kuin Tibenius. Itsekin viidellä eri vuosikymmenellä kaupallista seksiä ostanut mies. Kaikella on aikansa täällä maan päällä. Eikö näin sanota Saarnaajankin kirjassa Vanhassa Testamentissa. Olen huomannut että seksuaalisuus ja seksuaaliset tarpeet muuttuvat iän myötä. Myös huoripukilla. Tulee erilaisia tarpeita. Nykyään on melkein hienointa olla martan kanssa ystäviä. Seksuaalisuuteen liittyy nykyään se kaikki läheisyys. Voi harrastaa yhdessä, puuhastella mökillä, käydä elokuvissa ja teatterissa. Keskustella kokemuksistaan ja elämästään. Seksikään ei ole enää sellaista suorittamista. Nuorempana en mistään tällaisesta henkisestä yhteydestä juuri perustanut. Olin enempi sellainen on-off mies. Pillu aina mielessä, kuten Matti Nykänen asian osuvasti tv-haastattelussa kerran ilmaisi.

Mutta en minä kyllä matkaani kadu. Monenlaisia huoramurjuja sitä on tullut maailmalla nähtyä. Pysähtyneisyyden ajan Neuvostoliitosta Kuuban Havannaan. Ja kaikkea siltä tuhansien kilometrien väliltä. Hienoja kokemuksia paljon. Toki sitten joukkoon sattuu myös huonojakin hetkiä. Mutta äkkiä ne ovat jotenkin unohtuneet, kun on vaan lähtenyt kohti uusia seikkailuja. Nuorempana sairastin varmasti jonkinlaista seksiaddiktiota. En sitä silloin ymmärtänyt. Eikä sellaisesta mitään puhuttu. Luulin vaan, että olen lukenut liikaa Henry Milleriä. Minulla oli omituinen päähänpinttymä käydä nussimassa kaikki ystävieni ja kavereideni vaimot sekä tyttöystävät. Ja menestyin siinäkin aika hyvin, koska olin supliikeissani sangen taitava ja ovela. Nyt sellaisen muisteleminen tietenkin hävettää.

Kummasti olen kyllä maailmalla nussimisistani selvinnyt ilman suurempia onnettomuuksia. Olen kyllä aina yrittänyt kohdella huoria ja sutenöörejä hyvin, reilusti ja kunnioittavasti. Ehkä se on niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaankin. Eniten harmittaa se, että pitkälti huoripukkeiluun kaatui avioliittoni. Ei niinkään se, että avioliitto loppui, vaan se että tulin loukanneeksi tällä touhuamisellani vaimoani niin pahasti. Kuitenkin minulle niin rakasta ihmistä ja lasteni äitiä. Mutta onneksi nämä asiat on puhuttu läpi ja sovittu.

Mitään lopettamispäätöstä en kuitenkaan aio tehdä. Asiat saavat mennä siten kuin ne menevät. Nykyään olen löytänyt Prahasta tämän massage-palvelun, mikä niin kovasti minua miellyttää. Ja kyllä varmasti tulee privoissakin vielä poikettua. Mutta kaukana ei varmasti ole sekään päivä, että matkustan Prahaan martan kanssa ja näytän hänelle sen kaiken hienon mitä Prahassa tiedän. Mutta nämä Prahan kaupallisen seksin palvelut pidän kyllä ihan omana tietonani. Jos joskus päätän ihan lopettamalla lopettaa seksin oston, niin se ihan viimeinen akti tapahtuu kyllä Barcelonassa. Aloitin seksin ostamisen nuorena ylioppilaana elämäni ensimmäisellä tuhruisellla interreililla erään  Ramblasin katuhuoran perusteellisessa opissa. Ramblasin katuhuorien persieseen kävin sitten muutamana seuraavana kesänäkin kesätöistä saamani tienestit nussimassa. Eli alussa on myös lopun siemen. Jo ihan suuresta kunnioituksesta ja kiitollisuudesta sitä Ramblasin ensimmäistä senoritaani kohtaan  :D.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2020, 23:09:14 kirjoittanut kocour »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #21 : Maaliskuu 05, 2020, 11:35:29 »
^ Prahan massage-palvelut ovat loistavia ja itse vierailen niissä fifty/fifty suhteessa privaatteihin ja niitä on helppoa suositella jos sinnepäin eksyy.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #22 : Maaliskuu 05, 2020, 12:09:56 »
No nyt paljastui, että minulla ei ole mitään syytä lopettaa. Olen liian kokematon. En ole koskaan ollut Prahassa massagessa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #23 : Maaliskuu 05, 2020, 17:40:35 »
^En anna Turskapapalle lupaa edes harkita seksin oston lopettamista ennen kuin olet vieraillut Prahassa massagessa. Siellä saat sellaisia eroottisia kokemuksia, että mielestäsi kaikkoavat ikuisiksi ajoiksi jotkut vanhat pinttyneet tapasi. Kuten nyt esimerkiksi nämä kaupungin korkeimmilla koroilla sipsuttelevat törötisuiset blondit.

Suosittelen aloittamaan massaget vaikka Matahari salongista (https://mataharisalon.cz/en). Itse olen käynyt tuossa Praha1 kaupunginosassa sijaitsevassa Truhlarska-kadun salongissa. On siinä lähelllä Namesti Republikyn metroasemaa. On kyllä viimeisen päälle tyylikäs paikka. Matahari näyttää avanneen toisen massage-paikan Jecna-kadulle Karlova Namestin viereen. Täytyy kyllä poiketa joskus sielläkin  :D.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #24 : Maaliskuu 05, 2020, 17:44:24 »
Vinohradysta löytyy oma suosikkini

https://masaze-princess.cz/

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #25 : Maaliskuu 05, 2020, 21:12:39 »
^Arvon herrat, lupaan etten lopeta uraani turskana ennen kuin olen käynyt mainitsemissanne paikoissa. Ne täytyy kokea.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #26 : Maaliskuu 06, 2020, 08:22:09 »
Todistettavasti mun tapaaminen voi olla syy lopettaa seksinosto  ;D ;D
Mutta toivotaan ettei siitä tuu trendiä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Torniossa ke 22.5.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #27 : Maaliskuu 06, 2020, 13:48:12 »
Todistettavasti mun tapaaminen voi olla syy lopettaa seksinosto

Ennemminkin päinvastoin! Todennäköisesti aikataulujen yhteensopimattomuudesta johtuva masennus ajaa turakan lopettamisen partaalle. Kun ei pääse sille jolle haluaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa mixxu78

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #28 : Maaliskuu 06, 2020, 19:04:06 »

Viime Prahan matkasta aikaa jo tovi, 2016.
Mahtava kaupunki kyllä, jos vaikka keväällä sinne käymään. Viimeksi taisi mennä aika lailla 50/50 privat ja massaget.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #29 : Maaliskuu 07, 2020, 02:16:54 »
Turskan urani päätän siinä vaiheessa jos ja kun eroan vaimostani. Toki senkin jälkeen seikkailut ulkomailla pikkuhiljaa jatkuisivat varmasti.

Ainakin Helsingissä saa ilman rahaakin olemalla dokaamatta liikaa ja ihan vaan pyytämällä kauniisti..

Aina etsimässä

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #30 : Maaliskuu 07, 2020, 09:48:03 »
Turskailu loppuu omalta osaltani siihen kun lakkaa seisomasta,eikä siniset pilleritkään auta tai hupakot alkavat ilmoitella yks toisensa jälkeen että olen jo liian vanha heille. ::)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2020, 09:56:59 »
Jos harrastuksessa alkaa olla addiktion piirteitä, taitaa se olla parasta lopettaa, jos silloin enää pystyn. Muuten suhtaudun tähän kuin mihin tahansa kivaan harrastukseen. Niin kauan kuin se tuntuu mukavalta ja harrastuksen kulut tuntuvat järkevän tasoisilta, miksipä sitä lopettaisi. Mutta jos asiat muuttuvat, alan harrastaa varmaan jotain muuta. 🤔

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #32 : Maaliskuu 08, 2020, 16:09:23 »
Koronavirus ehkä ainoa syy tai sitten pitää ottaa vaan vartin aikoja ja juosta pois alle vartin ettei ehdi tarttumaan.