Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkä rajan jälkeen olet päätynyt entisen asiakkaan tyttöystäväksi?  (Luettu 5160 kertaa)

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Olen tavannut muutamia niin mahtavia PT:itä ja sellainen kuva on tullut, että hekin ovat seurastani pitäneet, ettei miksei voisi hyvinkin synkata myös siviilissä. Juttu on luistanut ja yhteinen aika on tuntunut luontevalta. Toki on tullut vastaan myös sellaisia, ettei ole tarpeen tavata toiste, vaikkei kohtaamisessa sinänsä mitään ongelmaa olisi ollutkaan. Kemia on jännä asia, sitä on tai ei ole.

Vaikka joihinkin on vähän ihastunutkin, niin en minä silti elättele toiveita sen enemmästä. Mielellään kyllä heitä tapaan uudestaan, jos vain mahdollista, jotka ovat mieleeni hyvin jääneet ja osa jopa pidemmäksi ajaksi ajatuksiin pyörimään. Onhan se aika mukava tunne odottaa hyvää, mukavan ihmisen tapaamista ja myös fiilistellä sitä tapaamisen jälkeen. Se tuo tapaamiselle paljon pidemmän "arvon" kuin vain se 1-2 h tapaaminen.

Olen tavannut pt:itä jotka ovat "olleet kiinnostuneita", ja kun muutaman kerran sitten tapaat ja heität jotain tapaamisesta vaikka ruokailun merkeissä niin seuraavia treffejä ei ole tullut😅

Sitten taas on tullut myös oikeesti kiinnostuneita pt:itä vastaan joiden kanssa taas kiikutaan siinä rajoilla mitä kaikkee voi tehdä ja mihin vedetään raja. :inlove:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa AegonX

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Hauska random ajatus joka mun mielessä tänään lopullisesti kristallisoitui:

Pt:itä tavatessa ilman muuta *kannattaa pyrkiä olemaan riittävän tylsä* että pt:t eivät ihastu.

Perustelut: esim. mulla tällä hetkellä on kaks vakkaria, joita molempia mielellään tulevaisuudessa tapaisin, ja ihan kiva on välillä muitakin tyttöjä tavata. Vakkareiden kanssa tykkään harrastaa mahdollisimman syvää ja avointa kommunikaatiota, joten päädyn kyllä tietämään mitkä on heidän fiilikset minun suhteen. Jos he ihastuisivat minuun, homma menisi vähän huonomman makuiseksi, kun ei se minusta olisi kovin kivaa pitää vain pt:nä tyttöä joka haluaisi olla enemmän. Ja toisaalta, se että tapailisin muita tyttöjä ei kuitenkaan ole minulle kovin tärkeää, joten luultavasti vakkari josta pidän saisi minut suostumaan oikean suhteen yrittämiseen jos käytännössä asettaisivat sen tapailun jatkamisen ehdoksi.

Tämä olisi menetys sinänsä edellä viitatulla tavalla, minkä lisäksi vielä suurempi potentiaalinen menetys tulisi sitten siinä, että useimmat parisuhteethan kuitenkin epäonnistuvat suht pikaisesti. Asiakkaiden ja pt:iden väliset suhteet varmasti eivät ainakaan harvemmin kuin suhteet keskimäärin. Ja on vaikea nähdä realismina että epäonnistuneen parisuhteen jälkeen voisi palata vanhaan kivaan asiakassuhteeseen, joten käytännössä parisuhteen yrittäminen useimmiten tarkoittaa hyvän pt:n menettämistä kokonaan.

Toisaalta onneksi pt:tkin uskoakseni tosi yleisesti ymmärtävät tämän "superkivan asiakkaan deittailu on lähinnä tapa menettää superkiva asiakas" -dynamiikan. Joten ei se onneksi mitenkään automaattista ole, että haluaisivat deittailla vaikka ihastuisivatkin.

Loppuun disclaimer: Älkää kuitenkaan vetäkö yli tämän neuvon toteuttamista, että pt:itä tavatessa kannattaa olla tylsä! Tässä asiassa on sellainen sweet spot, että ole kuitenkin sen verran kiva että pt tykkää sinusta ja kaikilla osapuolilla on erityisen kivaa. Varsin mukava voi ilman muuta olla ilman että pt:t kuitenkaan ihastuvat.

Mutta joo, jotenkin hauska follow-up -ajatus tästä, että itse asiassa *rikas mutta tylsä* herrasmies on enemmän voittaja elämässä kuin rikas superkomea jännämies johon kaikki ihastuvat. Kannattaa pyrkiä olemaan rikas mutta tylsä (ja siten ettei sitä varallisuuttakaan moni huomaa), ja sitten hihitellä niille jotka pistävät paukkunsa elämässä siihen että olisivat komeita jännämiehiä, kun eivät ole ymmärtäneet miten maailmassa saa eniten tyydyttävintä huomiota hottisnaisilta.