Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vantaa 150cm / 150cmpetite
Karilla:
Hei,
Naapuri sivustolla Vantaan alueella on mielenkiintoinen ilmoitus nimimerkillä 150cmpetite.
Onko kukaan käynyt tapaamassa? Ilmoituksessa on ihan ok, kuvat mutta kiinnostaa tietää onko täältä kukaan käynyt tapaamassa.
Samppa78:
Olen käynyt ajelee enemmän ja vähemmän. Vähän levoton ja sekava tapaus, tapaamiseen asti kun pääsee niin aivan valloittava ja tekee hommansa antaumuksella. Itse olen sortunut ajelemaan pikkupillua paljaalla kun siihen suostui. Tauteja ei ole vielä tullut. Ohareihin kannattaa varautua, saattaa olla että iskee radiohiljaisuus viis minuuttia ennen sovittua aikaa eikä kuulu mitään viikkoon. Eli hankala tavoittaa mutta mahtavat kyydit jos tapaamiseen asti pääsee 😂
keravankolli:
Hänestä löytyy enemmänkin kirjoittelua. Eikä kaikki ole niin mairittelevia...
Ku muistais sen ketjun nimen :laught:
Karilla:
--- Lainaus käyttäjältä: Samppa78 - Tammikuu 26, 2025, 13:00:24 ---Olen käynyt ajelee enemmän ja vähemmän. Vähän levoton ja sekava tapaus, tapaamiseen asti kun pääsee niin aivan valloittava ja tekee hommansa antaumuksella. Itse olen sortunut ajelemaan pikkupillua paljaalla kun siihen suostui. Tauteja ei ole vielä tullut. Ohareihin kannattaa varautua, saattaa olla että iskee radiohiljaisuus viis minuuttia ennen sovittua aikaa eikä kuulu mitään viikkoon. Eli hankala tavoittaa mutta mahtavat kyydit jos tapaamiseen asti pääsee 😂
--- Lainaus päättyy ---
Okei, no tarvitsee siis kokeilla onneaan jos pääsisi tapaamaan😄
Karilla:
--- Lainaus käyttäjältä: keravankolli - Tammikuu 26, 2025, 13:15:42 ---Hänestä löytyy enemmänkin kirjoittelua. Eikä kaikki ole niin mairittelevia...
Ku muistais sen ketjun nimen :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Okei, haulla koitin hakea mutta mitään ei löytynyt. Toki ketju voinut olla ihan eri nimellä😅
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta