Mulla on erinäisiä kokemuksia pariskuntien kanssa touhuamisesta siviilissä. Itse binä koen asetelman harvinaisen kiihottavaksi, mikä sen kuumempaa kuin sekä tissit että kulli kädenulottuvilla actionissa mukana? Pääsee nauttimaan naisen kosketuksesta, pehmeästä ihosta ja huulista. Naiset ovat usein muuten paljon parempia suutelijoita kuin miehet. En yleistä, tämä on vaan oma arvioni. Ja sitten jos mies vielä samalla panee kunnolla, ah.
Pariskuntien kanssa kimppailuun voi kuulua myös ikäviä puolia. Olen osallistunut kimppaan, minkä aikana kävi aivan selvästi ilmi, että rouva joka järjesti yhtei...it, yritti vaan miellyttää miestään ja kait pelastaa liittonsa. Niin nihkeää ja poissaolevaa hänen osallistumisensa oli. Kellon vilkuilua, nuivia ilmeitä yms.
Olen myös todistanut mustasukkaisten naisten hiiltymisiä. Ei olekaan ollut niin kivaa nähdä oma mies panemassa mua. Tunteet voi tulla ihan puskista, mutta selkeästi on ollut tilanteita joissa pari ei ole kunnolla yhdessä valmistautunut kimppailuun.
Yksittäinen paras juttu noissa parikimppoissa on ollut se kun olen saanut naisen laukeamaan. Että se tuntuu hyvältä ja siitä tulee voittajaolo. Ja pillun lipominen on aika kivaa.😉
Olispa kimppa. Mutta mieluiten ihmisten kanssa, jotka eivät ole suhteessa keskenään. Jopa tämä inspiroi. 😅