Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kolmen kimppa  (Luettu 4226 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kolmen kimppa
« Vastaus #40 : Helmikuu 19, 2025, 15:27:19 »

Tätäkin oon kokeillut ja oli kiehtovaa 🔥 Valitettavasti naisista yhtään innostuvia ts-mimmejä ei tunnu olevan, niin oma nautinto on sit lähinnä katselua, mikä toki sekin kivaa 🙃

Mulla on kyl käynyt useampikin transnainen asiakkaana ja se on kyllä niin kuumaa joka kerta 🥵 Mutta kimpat on vielä kokematta, harmi kyllä! Ehkä joskus vielä.
nähdään helsingissä 27.-29.4., terkuin ihana isa 😘

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #41 : Huhtikuu 10, 2025, 05:13:44 »
Kimppailuja on tullut koettua niin 2n+1m, 2m+1n, sekä 3-4n+1m. Niinkuin tässä pari pt:tä onkin jo maininnut, miesten kanssa kimppailu on aina tähän asti ollut sitä, että miehet harrastavat vuorotellen tai samaan aikaan seksiä minun kanssani, mutteivät keskenään. Se rajoittaa jonkun verran sitä, mitä kaikkea seksin aikana voikaan tehdä ja olisi siksi joskus hauska päästä 2m+1n kimppaan bi-miehien kanssa! Samoin 3+m+1n olisi kiva kokea, mutta nää on sitten monesti jäänyt mies ehdokkaiden puolesta puheen tasolle 🤔
Niin,sinulla ei ole kokemusta,hiukan suuremmalla porukalla toteutetusta gangbangista esim.5M ja sinä?

Paikalla Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (15)
« Vastaus #42 : Huhtikuu 10, 2025, 18:27:23 »
Mulla on erinäisiä kokemuksia pariskuntien kanssa touhuamisesta siviilissä. Itse binä koen asetelman harvinaisen kiihottavaksi, mikä sen kuumempaa kuin sekä tissit että kulli kädenulottuvilla actionissa mukana? Pääsee nauttimaan naisen kosketuksesta, pehmeästä ihosta ja huulista. Naiset ovat usein muuten paljon parempia suutelijoita kuin miehet. En yleistä, tämä on vaan oma arvioni. Ja sitten jos mies vielä samalla panee kunnolla, ah.

Pariskuntien kanssa kimppailuun voi kuulua myös ikäviä puolia. Olen osallistunut kimppaan, minkä aikana kävi aivan selvästi ilmi, että rouva joka järjesti yhtei...it, yritti vaan miellyttää miestään ja kait pelastaa liittonsa. Niin nihkeää ja poissaolevaa hänen osallistumisensa oli. Kellon vilkuilua, nuivia ilmeitä yms.

Olen myös todistanut mustasukkaisten naisten hiiltymisiä. Ei olekaan ollut niin kivaa nähdä oma mies panemassa mua. Tunteet voi tulla ihan puskista, mutta selkeästi on ollut tilanteita joissa pari ei ole kunnolla yhdessä valmistautunut kimppailuun.

Yksittäinen paras juttu noissa parikimppoissa on ollut se kun olen saanut naisen laukeamaan. Että se tuntuu hyvältä ja siitä tulee voittajaolo. Ja pillun lipominen on aika kivaa.😉

Olispa kimppa. Mutta mieluiten ihmisten kanssa, jotka eivät ole suhteessa keskenään. Jopa tämä inspiroi. 😅
💜 Helsinki ke 23.- la 26.4. 💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täällä on. Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 40-vuotias hupsuttelija Helsingistä.