^Kysymyksesi sopii ehkä paremmin tähän ketjuun:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,208.0.html
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,208.0.html
Uutiset:
Minä kerron mikä ei sytytä... eli tänään eräs domina vastasi minulle, kun vastasin hänen ilmoitukseensa, "mikä on bujettisi?"
Minä kerron mikä ei sytytä... eli tänään eräs domina vastasi minulle, kun vastasin hänen ilmoitukseensa, "mikä on bujettisi?"
Tästä tulee mieleen aloittelija joka kokeilee oletko tietämätön hintatasosta. jos perushinta on
vaikka 200e h niin jos asiakas sanoo budjetiksi 300e h niin silloin hinta on se...
hiukan sama on laajat skaalat vastataan hintani on 100-500h . kun sitten luettelet mitä
haet hinta onkin yllättäen sen 500...
Mutta oon miettinyt että lomakkeet saattaa karkottaa asiakkaita, sillä kovinkaan moni ei niitä täyttele. Mene ja tiedä onko tärppi tullut toisaalta jo sillä aikaa kun vastailen, sillä mun vastaus saattaa kestää joskus vuorokaudenkin.
Parhaimmillaan dominan systeemi on ollut se, että ensin on netissä täytetty kaavake ja sen jälkeen on puhelimessa keskusteltu sen pohjalta. Itse on voinut täydentää ja domme kysyä täydentäviä kysymyksiä. Tuon jälkeen ei ainakaan ollut epäselvyyttä puolin eikä toisin.
Minä kerron mikä ei sytytä... eli tänään eräs domina vastasi minulle, kun vastasin hänen ilmoitukseensa, "mikä on bujettisi?"Jos budjettisi on esim 50€ voit tuoda sen mun kotiovelle. Räkäisen naamalle, saat avarin poskelle, vedän oven kiinni ja jäät oven ulkopuolelle.
Peräaukon nuoleminen ja rusinoiden kerääminen jäi samasta kappaleesta jotenkin erikoisesti soimaan mielessä. Hehe
Empä tiedä, ketä dommea tarkoitat. En varmaan ole edes nähnyt ilmoa. Toki en kaikkien alueiden ilmoja aina katselekaan. Kuvattomia varsinkaan. En ehkä siis sovellu hänen erikoisalaansa.
Erikoisemmissa fetissi jutuissa kannattaa asiakkaan tehdä oma Ilmo naapurisivustolle ja antaa halukkaiden palveluntarjoajien vastata.
Kyselyjen lähettäminen ainakin pidempi aikaiseen suuvessana oloon ei johda tuloksiin ainakaan oman kokemuksen mukaan.
sivuan tuota ei saa koskea juttua se on vanhanpolven juttuja silloin orja EI tehnyt mitään jos ei käsketty. nykyjään kai kiertoilmaus et saa koskea genitaaleihin.
Tiedän ja olen tavannut kyseisen Valtiattaren, sessiossa en ole hänen kanssaan ollut. Mutta todella vaikuttava persoona.
Alla on lainaus mielestäni (hieman muokattuna) hyvästä tavasta ilmoittaa rajat.
Näitä en tee, joten ole hyvä ja kunnioita rajojani:
- en alistu itse. Vain sinä alistut.
- kasvoilla istuminen ilman housuja.
- jalkojeni väliin koskeminen. Ei edes välillisesti dildolla tai vastaavalla esineellä.
- limakalvokontakti. Ei koskettelua suulla, suutelua ym.
- laukeaminen päälleni.
Tiedän ja olen tavannut kyseisen Valtiattaren, sessiossa en ole hänen kanssaan ollut. Mutta todella vaikuttava persoona.
X on siitä poikkeava suomalainen seksiyrittäjä, että hän on nuorempana työskennellyt ulkomaalaisissa clubeissa, jossa kilpailu naisten kesken on ollut todella kovaa. Tänne palstalle kirjoittavista seksiyrittäjistä harva pärjäisi niin kilpailevassa ympäristössä.