Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)  (Luettu 10490 kertaa)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« : Helmikuu 28, 2020, 13:15:24 »
Radiossa sanottiin, että brittitutkimuksen mukaan 85 % naisista oli tyytyväisiä miehensä peniksen kokoon, mutta miehistä vain 55 % omaansa. En oikeastaan ihmettele tulosta ja itsekin nuorena poikana pelkäsin, että ei ole kokoa tarpeeksi, kun Jeremyn mitoista jäätiin jälkeen. Sittemmin olen kuullut naisilta enemmän valitusta liian suuresta elimestä (ei siis minulla).

Samassa radio-ohjelmassa puhuttiin myös minulle uusista käsitteistä lihakulli ja verikulli. Lihakulli on siis se löysänä iso, jota voi polleana heilutella pukuhuoneessa, mutta joka ei välttämättä erektiossa kasva hirveästi. Verikulli taas on se pienempi, joka kuitenkin turpoaa melkoisesti. Itselläni on selkeästi jälkimmäinen.

Lihakulli ja verikulli sanoina Ylen kanavalta keskellä päivää ja vielä naistoimittajan lausumina (meinasin kirjoittaa suusta) kieltämättä pistivät hiukan korvaan. Siinä saattoi jollain kuulijalla mennä kahvit väärään kurkkuun.

Poissa MisterMaster

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2020, 17:55:36 »
Itse olen kokovartalokyrpä. Pituus(ei peniksen) tosin alle miesten keskiarvon. Sen pituus sitten varmaan jotain keskivertoa. Sopii ainakin ihan hyvin käteen.

Voihan niissä tyytymättömissä olla niitä, jotka kokevat, että on liian iso penis.

https://www.seiska.fi/Hotnow/Roberto-55-ei-voi-tehda-toita-koska-hanen-peniksensa-on-liian-iso-En-pysty-polvistumaan-sen

Roberto Esquivel Cabreran oli jätettävä työelämä, sillä hänen peniksensä ei mahdu enää työunivormuihin.

Hän ei pääse polvistumaan, eikä hän kykene juoksemaan kunnolla. Lisäksi hän sairastaa jatkuvasti virtsatietulehduksia. Öisin hänen on käärittävä peniksensä siteisiin ja asetettava se omalle tyynylleen, jotta hän voi nukkua kivuitta.

Tosin ei taida olla ihan luonnostaan noin iso Robertolla, että saa varmaan syyttää itseään.



Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1377
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2020, 21:16:44 »
Joo, lihakulleissa on hupsukan kannaltta yks tärkee aspekti,
Kun lihakullile alkaa laatimaan sopivan kokoista kondomia päälle, sehän kumi saattaakin jäädä löysähköksi loppupeleissä. Ei se kalu sitten kasvanutkaan niin järkysti alkutekijöistään.

Verikulli taas  saattaa aluksi saada kohtuullisemman hupun päällensä, mikä osoittautuu lopulta liian tiukaksi hupuksi.
Mutta harvoin näitä on, semistiseisovan kullin ympäriltä on varsin helppo ottaa sormilla mittaa ja asentaa sopivan kokoinen hattu päähän.
Vuosien varrella oppii lukemaa kaluja hyvin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2020, 23:37:11 »
Itse ilmeisesti kuulun noihin verikullillisiin. Levossa penis on sellanen 4cm tatti, eikä aina sitäkään jos on oikeen vetäytyneenä. Stondiksessa kasvaa 13cm ja on kova kuin kanki. Yks nainen sanoikin minulle kerran, että ei ennen ole törmännyt noin kovaan penikseen, vaikka oli paljon niitä nähnytkin :D Välillä aina hävettää käydä esim. Yleisissä saunoissa ku tuo lepopituus on mitä on. Ja välillä hoksaan ku ihmiset jää tuijottelemaan. Mutta eipä sen pitäis niiden ongelma olla. Näillä mennään mitä on annettu  :D

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 07, 2020, 23:56:52 »
Itse olen kokovartalokyrpä. Pituus(ei peniksen) tosin alle miesten keskiarvon. Sen pituus sitten varmaan jotain keskivertoa. Sopii ainakin ihan hyvin käteen.







Sulla on sitten sopiva käteenvetäjän kalu  :D
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2020, 18:18:48 »
Vaikea sanoa kun on näitä ikääntymisen myötä tulleita ongelmia. En muista kuinka isoksi se kasvaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2020, 19:15:41 »
Tyytyväinen olen omaani, vaikka itse sanonkin. Kun aikoinaan eräs hupakko tuumasi, että "sinullahan se on melkoinen jul...." Tulipahan hupakon suusta todistettua.... Tietysti kokokin, mut eiköhän se taito tärkein...

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #7 : Heinäkuu 09, 2020, 22:10:21 »

Eiköhän näillä sivustoilla liikkuvilla ole kaikilla omien puheitten mukaan monsterikyrpä jota kaikki pikku sihteeriköt ovat kauhistelleet
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #8 : Heinäkuu 09, 2020, 22:14:38 »
^
Kehuminenhan on sihteerien hommaa.
Hyvä sihteeri tekee kehumisen uskottavasti, saaden turskan tyytyväiseksi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2020, 23:04:38 »

Eiköhän näillä sivustoilla liikkuvilla ole kaikilla omien puheitten mukaan monsterikyrpä jota kaikki pikku sihteeriköt ovat kauhistelleet
Minulla ei ainakaan ole. Täytyy yrittää olla rehellinen, niin itselleen kuin myös muille  ;D

Poissa Vieras0136

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #10 : Heinäkuu 09, 2020, 23:05:43 »
Mutta voihan asioilla tietysti leikitellä, jos haluaa..

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #11 : Heinäkuu 19, 2020, 20:34:55 »
Taidan olla siinä keskikastissa eli 14-15cm.

Poissa Furdice

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #12 : Heinäkuu 31, 2020, 18:51:55 »
Joitakin vuosia sitten sain kehut naiselta (ei hupakko) joka oli ollut varmaan satojen miehien kanssa (omien puheiden mukaan), että sinulla on aika iso. Itse en ole ollut sinut munani kanssa nuorempana, mutta näin keski-iän kynnyksellä ymmärrystä on ehkä hivenen karttunut. Siellähän se mukana roikkuu ja tarpeet on tyydytetty molemmilta osapuolilta😁
Jos sananen, niin yli keskiarvon, mutta ei lähelläkään jalan mittaa oleva verikulli🤔

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #13 : Elokuu 03, 2020, 08:54:57 »
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #14 : Elokuu 03, 2020, 09:09:22 »
En ole koskaan mitannut omaani.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #15 : Elokuu 03, 2020, 09:57:16 »
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...

Veripillu taitaa olla sanana varattu hieman toista tilannetta kuvaamaan ;D
Kullilla ei kuitenkaan varmaan oo menkkoja :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #16 : Elokuu 03, 2020, 11:23:34 »
^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎
💊

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #17 : Elokuu 03, 2020, 11:35:40 »
^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎

Mä jäin heti kiinni 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa FuckBoy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #18 : Elokuu 03, 2020, 12:00:43 »
Veripillu taitaa olla sanana varattu hieman toista tilannetta kuvaamaan ;D
Kullilla ei kuitenkaan varmaan oo menkkoja :)

Eturauhastulehduksessa siemensyöksy saattaa olla kivulias ja siemennesteessä voi esiintyä verta. Ehdottomasti täysin ekvivalentti asia veripillun kanssa.  :P

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #19 : Elokuu 03, 2020, 13:35:04 »
 
^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎

Mä jäin heti kiinni 8)

Kiitän luojaa ettei mulla ole enää menkkoja. Soon menopaussi! Saisi nussia huolettomammin vaikka paljaalla ellei tämä maailma olisi täynnä kaikenlaisia pöpöjä. ;)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha