Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)  (Luettu 10570 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #20 : Elokuu 03, 2020, 13:35:04 »
 
^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎

Mä jäin heti kiinni 8)

Kiitän luojaa ettei mulla ole enää menkkoja. Soon menopaussi! Saisi nussia huolettomammin vaikka paljaalla ellei tämä maailma olisi täynnä kaikenlaisia pöpöjä. ;)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #21 : Elokuu 03, 2020, 16:08:17 »
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...
Veripillu taitaa olla sanana varattu hieman toista tilannetta kuvaamaan ;D
Kullilla ei kuitenkaan varmaan oo menkkoja :)

No tätä tosiaan ajoin takaa :D Verikullista tulee mieleen se vastaava asia kullin kohdalla, eli verta vuotava penis. Nämä termit - ei jatkoon.

You and me, part-time lovers

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #22 : Elokuu 03, 2020, 16:25:09 »
Sori Pikkupaavi, tästä tuli menkkakeskustelu. Se käy vaan niin helposti  ;D

Mutta takaisin kulleihin, oon kyllä tunnistanut tuon lihakulli ja verikulli ilmiön. Mutta luulen et löysänä mittailu taitaa enemmän olla miesten välistä hommaa (ei homolla tavalla)...naiset kun taitaa olla enemmän kiinnostuneita vain siitä stondaus-koosta :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #23 : Elokuu 03, 2020, 16:31:18 »
 
...naiset kun taitaa olla enemmän kiinnostuneita vain siitä stondaus-koosta :)


Hetkinen, koolla on siis väliä?  Taidan enskerralla pyytää neitoa että pannaan pimeässä... 😁
Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7740
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #24 : Elokuu 03, 2020, 17:26:43 »
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...

Mulle tulee tästä assosiaatio verikauhaan, mutta sitä tuskin nyt tarkoitettiin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #25 : Elokuu 03, 2020, 17:33:07 »
Sori Pikkupaavi, tästä tuli menkkakeskustelu. Se käy vaan niin helposti  ;D

Mutta takaisin kulleihin, oon kyllä tunnistanut tuon lihakulli ja verikulli ilmiön. Mutta luulen et löysänä mittailu taitaa enemmän olla miesten välistä hommaa (ei homolla tavalla)...naiset kun taitaa olla enemmän kiinnostuneita vain siitä stondaus-koosta :)

Mä luovutan ja poistun takavasemmalle 🙈
💊

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #26 : Elokuu 07, 2020, 00:58:15 »
Riippuu vähän kiihotuksen tilasta. Perustiistaisin normaalilla seisokilla on 17cm, mutta krapulasunnuntaina kovassa panetuksessa on lähemmäs 18cm. Pumpulla olen saanut 19,5-20cm paisutettua, mutta siitä painetilasta en ole tähän mennessä nauttinut. ;D

Omani on löysänä nyt noiden YLEn termien mukaan lähempänä sitä verikulli osastoa. Kotioloissa ja ennalta tuttujen ystävien seurassa tosin roikkuu selkeästi rennommin, mutta julkisissa saunatiloissa kaveri on vähän ujompi ja varautuneempi. ???

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #27 : Elokuu 11, 2020, 19:24:02 »
Omaan peliin ihan tyytyväisenä olen huomannut aikuisviihdettä katsoessani että miesten mulkku on vuosikymmenessä kasvanut.
Vielä -90 luvulla elokuvaorhet oli minun mitoissa mutta tänäpäivänä melkein jokaisella on +20cm. Jäykkyyden selittää vielä smurffinapeilla mutta onko jokin oikeasti toimiva peniksen suurennus menetelmä olemassa?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #28 : Elokuu 11, 2020, 20:45:40 »
Omaan peliin ihan tyytyväisenä olen huomannut aikuisviihdettä katsoessani että miesten mulkku on vuosikymmenessä kasvanut.
Vielä -90 luvulla elokuvaorhet oli minun mitoissa mutta tänäpäivänä melkein jokaisella on +20cm. Jäykkyyden selittää vielä smurffinapeilla mutta onko jokin oikeasti toimiva peniksen suurennus menetelmä olemassa?

Jotain niitä venyttimiä ovat markkinoineet ja ilmeisesti oikeat käyttäjät on saaneet ihan positiivisia tuloksiakin jopa. Jes Extender taitaa olla kuuluisimpia. Itse asiassa Shytobuy kautta laitoin juuri ihan mielenkiinnosta tilaukseen. Voi mennä 169€ hukkaan, mutta eipä tuo nyt vararikkoon vielä aja ;D

Voin raportoida tuloksia, jos alkaa näkyä. En tiedä onnistunko/ehdinkö ohjeen mukaan päivittäin käyttämään. Jos toimii, niin tavoitteena olisi tasan se 20cm saavuttaa ja käyttäjien kommenttien perusteella voisi mulle se olla ihan realistinen lukema. :D

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #29 : Elokuu 11, 2020, 20:47:12 »
Omaan peliin ihan tyytyväisenä olen huomannut aikuisviihdettä katsoessani että miesten mulkku on vuosikymmenessä kasvanut.
Vielä -90 luvulla elokuvaorhet oli minun mitoissa mutta tänäpäivänä melkein jokaisella on +20cm. Jäykkyyden selittää vielä smurffinapeilla mutta onko jokin oikeasti toimiva peniksen suurennus menetelmä olemassa?

Jotain niitä venyttimiä ovat markkinoineet ja ilmeisesti oikeat käyttäjät on saaneet ihan positiivisia tuloksiakin jopa. Jes Extender taitaa olla kuuluisimpia. Itse asiassa Shytobuy kautta laitoin juuri ihan mielenkiinnosta tilaukseen. Voi mennä 169€ hukkaan, mutta eipä tuo nyt vararikkoon vielä aja ;D

Voin raportoida tuloksia, jos alkaa näkyä. En tiedä onnistunko/ehdinkö ohjeen mukaan päivittäin käyttämään. Jos toimii, niin tavoitteena olisi tasan se 20cm saavuttaa ja käyttäjien kommenttien perusteella voisi mulle se olla ihan realistinen lukema. :D

Niin ja pumppu vissiin lisäisi säännöllisellä treenillä paksuutta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #30 : Elokuu 11, 2020, 20:55:38 »
Tässä tää on.
Näettekö.
No en minäkään näe.
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #31 : Elokuu 11, 2020, 21:22:11 »
^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎

Mä jäin heti kiinni 8)

Kiitän luojaa ettei mulla ole enää menkkoja. Soon menopaussi! Saisi nussia huolettomammin vaikka paljaalla ellei tämä maailma olisi täynnä kaikenlaisia pöpöjä. ;)

Miks tääkin kuullosti niin kiihoittavalta vaikka lopussa mainittiin pöpötkin😁.

Poissa letle

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #32 : Syyskuu 16, 2020, 10:18:55 »
Löysänä oma muistuttaa katkarapua. Seisokissa onneksi pituutta tulee lisää. En ole tyytyväinen peniksen kokooni mutta vielä kukaan ei ole ääneen nauranut kun sen on nähnyt  :D

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Peniksen koko, vakavasti (tai sitten ei)
« Vastaus #33 : Syyskuu 16, 2020, 10:25:00 »
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...

Mulle tulee tästä assosiaatio verikauhaan, mutta sitä tuskin nyt tarkoitettiin.

Meikäläisellä on verikauha, mutta vaan mökkikäytössä viileillä ilmoilla  ;D .